1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

From a fatboy to Musclar

Discussie in 'Vetverlies-logs' gestart door Drisos, 1 mei 2016.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Matthijs0306

Matthijs0306 Novice

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    103kg
    Netjes! Ik denk dat ik ub/lb split ga doen. Was eerst van plan om te beginnen met 5x5, maar heb in het verleden twee jaar, waarvan 1 jaar fantiek, getraind. Even kijken hoe mijn stats nu zijn. Als het te erg tegenvalt ga ik misschien wel voor 5x5. Ik ga mij maandag weer inschrijven bij de sportschool, dus zal je het deze week laten weten!

2. Drisos

Drisos Cool Novice Topic_Starter

Leuk Bevonden:
    29
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Massa:
    124kg
    Vetpercentage:
    31%
    Inderdaad laat me het horen hoe t ging ;)

3. Matthijs0306

Matthijs0306 Novice

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    103kg
    week later dan gepland lid geworden door de drukte, maar het valt me niet tegen. Mijn borst is alleen wel heel erg achteruit gegaan. Hoop dit snel weer op te bouwen. Ben nu een splitschema aan het volgen. Heb geen precieze stats nog, maar zal ik snel laten weten! VP mag in ieder geval flink omlaag, dus lekker veel cardio komende weken. Ben ook weer begonnen met voeding bij houden. Hoe is het nu bij jou?

Deel Deze Pagina