XXL Nutrition

20 Years of a Fatboy - Road to 12%

Bezoekers in dit topic

lekkere train tim.

Ik maakte voor mezelf altijd de fout dat ik te grote sprongen met het gewicht maakte. Dus vanaf nu is het iedere UB workout +2,5 kg en iedere LB workout +5 kg
 
Supernice die training man! Het was inderdaad zeer benauwd!:eek!:
 
lekkere train tim.

Ik maakte voor mezelf altijd de fout dat ik te grote sprongen met het gewicht maakte. Dus vanaf nu is het iedere UB workout +2,5 kg en iedere LB workout +5 kg
Goeie, zal hem onthoude! :)

Supernice die training man! Het was inderdaad zeer benauwd!:eek!:
De kolere, vandaag helaas ook weer. Beroerde training zeg.

Training

Squats:

20 x 20 kg
10 x 60
10 x 80
10 x 100
10 x 100

Deadlift:
10 x 70 kg
5 x 110
5 x 130
5 x 150

Seated Calf Raise
10 x 80 kg
20 x 90
20 x 100
25 x 100
20 x 100

Cardio
Fietsen - 12 minuten - helemaal gehad
 
Prima oefening keuze voor als je er weinig puf voor hebt! Toch ook die 100kg squats gepakt:thumb:

Kun je met een gerust hart weekend gaan vieren!:D
 
Prima oefening keuze voor als je er weinig puf voor hebt! Toch ook die 100kg squats gepakt:thumb:

Kun je met een gerust hart weekend gaan vieren!:D
Haha ja, die squats verzwaren naar 110 volgende week. Kijken of ik weer terug kan naar 10 x 120kg. :)
Morgen misschien nog ff wat arm workouts en cardio doen, anders even genieten dat m'n tentamens erop zitten. Vier weken sociaal isolement inhalen.
 
Haha ja, die squats verzwaren naar 110 volgende week. Kijken of ik weer terug kan naar 10 x 120kg. :)
Morgen misschien nog ff wat arm workouts en cardio doen, anders even genieten dat m'n tentamens erop zitten. Vier weken sociaal isolement inhalen.
Dis gonna be good!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Te druk met school vandaag, snel een pizza kip gehaald bij domino's, cheatmeal dus.
Voor de rest wel aan de macro's gehouden (behalve avondeten), was helaas niet anders want laatste deadline staat vanavond om 23:59.

Voor de rest gelukkig alle tentamens gehaald, nu nog even doorrammen om alles af te krijgen en dan na vanavond zomervakantie. Ga werken in de productie van een fabriek voor golfpapieren verpakkingen, in twee ploegen. Dus standaard 7 uur per dag lopen (machine waar ik altijd achter sta is dat nodig). Mooie extra cardio/beweging naast m'n trainingen dan. Morgen dus weer een trainingsupdate.
 
Goed bezig, keep up the good work.

Zat je wel binnen je kcal met je cheat?
 
Goed bezig, keep up the good work.

Zat je wel binnen je kcal met je cheat?
Nee, zat er helaas overheen omdat het heel onverwachts was.
Morgen ff wat extra lager zitten in kcal en extra, zoals Skatermarvin het noemt, extra veel strafcardio.
Ik verlaag denk ik aardappelen van 180 naar 120gr.
 
Nee, zat er helaas overheen omdat het heel onverwachts was.
Morgen ff wat extra lager zitten in kcal en extra, zoals Skatermarvin het noemt, extra veel strafcardio.
Ik verlaag denk ik aardappelen van 180 naar 120gr.
...en zo...begon het Marvinnen:roflol:
 
Mirrin those squats Tim!! Lekkere training weer.
Mooi dat je vakantie hebt. Geen stress = Meer gaiiinzz
 
...en zo...begon het Marvinnen:roflol:
Denk dat ik mentaal nog niet klaar ben voor het Marvinnen, ik ga dan te snel over m'n kcals heen :eating: :roflol:
Wil wel kijken of ik na m'n vakantie begin met IIFYM in plaats van vaste voedingsschema's.

Mirrin those squats Tim!! Lekkere training weer.
Mooi dat je vakantie hebt. Geen stress = Meer gaiiinzz
Vandaag weer squaten, 8 x 110kg staat op het programma. :wl:
Ja echt hoor, merk echt dat de afgelopen 4 weken trainingen niet het maximale resultaat hadden, op een paar na.
Stress is echt een killer voor fatloss en voor gainsz.

Edit: Planning gewijzigd, met de fiets naar de sportschool (2x 30 minuten ongeveer). Dus vandaag geen benen, maar rug + borst, morgen dan maar leg day.
Ga wel even 15/20 minuten HIIT pakken als compensatie (strafcardio)
 
Laatst bewerkt:
Dus anderhalf uur cardio vandaag? Als de shreds dan niet doorzetten.. :P!
 
Ik zou niet full IIFYM's gaan..dat vergt IMO veel teveel rekenwerk. Een paar fixed meals met daarbij wat vrije ruimte is fijner.

Flinke strafcardio als ik dat zo zie:eek!:
 
Dus anderhalf uur cardio vandaag? Als de shreds dan niet doorzetten.. :P!
Het wordt zelfs nog meer vandaag :roflol:

Ik zou niet full IIFYM's gaan..dat vergt IMO veel teveel rekenwerk. Een paar fixed meals met daarbij wat vrije ruimte is fijner.

Flinke strafcardio als ik dat zo zie:eek!:
Haha dat mag jij nu beoordelen of deze strafcardio voldoet aan het Marvinnen.
Oke goede, zal dat met die fixed meals onthouden!

Training

Warming up:

Fietsen - 25 minuten - 18 km/h - 200 kcal? (Fietsen naar sportschool)

Bench Press:
30 x 20 kg
10 x 50
10 x 60
10 x 70

Cable Crossover:
10 x 15 kg
10 x 15
10 x 17,5
10 x 20

Superset 1 (Cable Flyes / Seated Row):
Cable Flyes

10 x 20 kg
10 x 22,5
10 x 22,5
10 x 25

Seated Row
12 x 45 kg
12 x 50
12 x 60
12 x 65

Superset 2 (Chest Dips / Chin Ups):
Chest Dips

8, 7, 8 :splat:

Chin Ups
5, 4, 4

Close Grip Pulldown:
10 x 45 kg
10 x 50
10 x 55
10 x 60

Cardio:
Arc Trainer - 15 minuten - 250 kcal (HIIT)

Strafcardio:
Fietsen - 25 minuten - 18 km/h - 200 kcal? (Fietsen naar huis)

Vanavond misschien nog 1,5 uur volleyballen, als het weer tenminste goed blijft. Gewoon met een paar vrienden voor de fun 4 vs 4 op een normaal veld. Vermoed dat ik hiermee zo rond de 400 kcal verbrand.
 
Marvin approves the strafcardio:thumb:
Yes! :D

Update:
Gewicht: 89,7
Omtrek: 91

We gaan weer de goede kant op na het dorpsfeest. Vanochtend even gewogen en gemeten. Tevreden met deze resultaten. Gister niet wezen trainen want ik ben niet helemaal in orde. Vandaag al weer wat beter, dus misschien dat ik vanavond een leg day met lage gewichten en wat hoger volume ga pakken, maar ik ben er nog niet zeker van dat ik ga. Gister ook maar 800 kcal's gegeten of zo. Beetje aardappelen, beetje kip en een bakje kwark. Even zien hoe het zich verder vandaag ontwikkeld.
 
Bohh. Full starvation-mode lees ik! Heb je last van een griepje of zo?
 
Bohh. Full starvation-mode lees ik! Heb je last van een griepje of zo?
Denk ontlading van alle stress, nu er na weken rust in komt dat m'n lichaam dat niet meer gewend is haha.
Ook totaal 0 eetlust momenteel, maar vandaag wel proberen om minimaal 1500 kcal aan te tikken en bij voorkeur 2000.
 
Back
Naar boven