Timmy turner
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 137
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie, zal hem onthoude!lekkere train tim.
Ik maakte voor mezelf altijd de fout dat ik te grote sprongen met het gewicht maakte. Dus vanaf nu is het iedere UB workout +2,5 kg en iedere LB workout +5 kg

De kolere, vandaag helaas ook weer. Beroerde training zeg.Supernice die training man! Het was inderdaad zeer benauwd!![]()
Haha ja, die squats verzwaren naar 110 volgende week. Kijken of ik weer terug kan naar 10 x 120kg.Prima oefening keuze voor als je er weinig puf voor hebt! Toch ook die 100kg squats gepakt
Kun je met een gerust hart weekend gaan vieren!![]()

Dis gonna be good!Haha ja, die squats verzwaren naar 110 volgende week. Kijken of ik weer terug kan naar 10 x 120kg.
Morgen misschien nog ff wat arm workouts en cardio doen, anders even genieten dat m'n tentamens erop zitten. Vier weken sociaal isolement inhalen.
Alleen geen alcohol, maar spa rood, maar met te veel spa rood kun je ook zo eindigen

Nee, zat er helaas overheen omdat het heel onverwachts was.Goed bezig, keep up the good work.
Zat je wel binnen je kcal met je cheat?
...en zo...begon het MarvinnenNee, zat er helaas overheen omdat het heel onverwachts was.
Morgen ff wat extra lager zitten in kcal en extra, zoals @Skatermarvin het noemt, extra veel strafcardio.
Ik verlaag denk ik aardappelen van 180 naar 120gr.

Denk dat ik mentaal nog niet klaar ben voor het Marvinnen, ik ga dan te snel over m'n kcals heen

Vandaag weer squaten, 8 x 110kg staat op het programma.Mirrin those squats Tim!! Lekkere training weer.
Mooi dat je vakantie hebt. Geen stress = Meer gaiiinzz

Het wordt zelfs nog meer vandaagDus anderhalf uur cardio vandaag? Als de shreds dan niet doorzetten..!

Haha dat mag jij nu beoordelen of deze strafcardio voldoet aan het Marvinnen.Ik zou niet full IIFYM's gaan..dat vergt IMO veel teveel rekenwerk. Een paar fixed meals met daarbij wat vrije ruimte is fijner.
Flinke strafcardio als ik dat zo zie![]()

Yes!

Denk ontlading van alle stress, nu er na weken rust in komt dat m'n lichaam dat niet meer gewend is haha.Bohh. Full starvation-mode lees ik! Heb je last van een griepje of zo?