AndroidHealthClinic

20 Years of a Fatboy - Road to 12%

Bezoekers in dit topic

Goede training man! Die 10x100kg komt zeker goed..

Hoe gaat het studeren?
Haha lastig, weer wordt weer mooi, EK voetbal, te veel afleidingen overal.
Maandag eerste tentamen gehad, ging redelijk, verwacht een herkansing gezien het dorpsfeest.
Nu onderweg voor nummer twee, verwacht dat die goed gaat komen. :lol:
 
Thanks! Ben ook zeer benieuwd, vandaag wel echt gruwelijke spierpijn in m'n quads en glutes. Lang niet meer gehad.
Ben trouwens nu ik wat lichtere gewichten doe ook echt op m'n squatvorm aan het letten, viel nog zeker veel te verbeteren.

Kreeg gister de tip dat ik mijn hakken licht optilde tijdens het squaten, daar toen om gaan letten en ging gelijk een stuk beter. :)

Hahaha, same here! Echt bizar veel spierpijn :P. Vanmorgen op de fiets naar mn werk flink doorgetrapt en dat was even lekker afzien. Wel een dikke pomp in de beentjes, hehe! :)

Het is altijd verstandig je techniek te laten checken door anderen en door filmpjes te maken. Veel mensen hebben geen idee hoe hun squat er eigenlijk uit ziet. Wat ik bedoel te zeggen, is dat veel mensen het gevoel hebben (onder) parallel te squaten, terwijl dat ik werkelijkheid helemaal niet het geval is :P
 
Hahaha, same here! Echt bizar veel spierpijn :P. Vanmorgen op de fiets naar mn werk flink doorgetrapt en dat was even lekker afzien. Wel een dikke pomp in de beentjes, hehe! :)

Het is altijd verstandig je techniek te laten checken door anderen en door filmpjes te maken. Veel mensen hebben geen idee hoe hun squat er eigenlijk uit ziet. Wat ik bedoel te zeggen, is dat veel mensen het gevoel hebben (onder) parallel te squaten, terwijl dat ik werkelijkheid helemaal niet het geval is :P
Ja we hebben bij het squatrack wel een spiegel er voor hangen, maar dan zie je toch niet echt alles. Denk ook nog steeds dat er een hoop te verbeteren is aan m'n squat haha. :)
 
Ja we hebben bij het squatrack wel een spiegel er voor hangen, maar dan zie je toch niet echt alles. Denk ook nog steeds dat er een hoop te verbeteren is aan m'n squat haha. :)

Aan spiegels heb je geen ruk inderdaad :P. Heb je jezelf wel eens gefilmt?
 
Aan spiegels heb je geen ruk inderdaad :P. Heb je jezelf wel eens gefilmt?
Nee nog nooit, zou het eens een keer moeten doen. Dan zie ik pas echt hoe het eruit ziet haha.

Training van vandaag

OHP:

10 x 30kg
10 x 35
10 x 40
10 x 45 PR!

Verzwaren dus naar 47,5 voor de volgende PR. :)

Upright Row:
12 x 15kg
12 x 20
12 x 20
12 x 25

Front Cable Raise:
10 x 10kg
10 x 10
10 x 12,5

Cable Lateral Raise:
10 x 10kg
10 x 10
10 x 15
10 x 15

Superset 1
Tricep Pushdown:

25 x 15kg
25 x 15
25 x 15
25 x 20

Hammer Curls:
4 x 10 x 14kg (10 reps per hand)

Superset 2
Overhead Tricep:

4 x 15 x 15kg

Alternate Bicep Curl:
3 x 7 x 14kg (7 reps per hand)
1 x 10 x 14kg (10 reps per hand)

Cardio:
Arc Trainer - 10 minuten - 177 kcal (HIIT)
Arc Trainer - 20 minuten - 267 kcal (Low Intensity)
 
Jep, sowieso doen!

Nette training zeg. Dit is een beetje de Arnold approach van Armen/Schouders training als ik mij niet vergis? :)
 
Jep, sowieso doen!

Nette training zeg. Dit is een beetje de Arnold approach van Armen/Schouders training als ik mij niet vergis? :)
Yes! Uit m'n oude Arnold schema gevist, normaal doet hij schouders en armen op twee aparte dagen, maar had "rustdag" in mijn UB/LB schema.
Dus toch maar besloten er even iets van te maken haha.
 
Yes! Uit m'n oude Arnold schema gevist, normaal doet hij schouders en armen op twee aparte dagen, maar had "rustdag" in mijn UB/LB schema.
Dus toch maar besloten er even iets van te maken haha.

Haha, nice! Had het dus precies aan t goede eind :P.
Train je dan morgen gewoon weer UB trouwens?!
 
Haha, nice! Had het dus precies aan t goede eind :P.
Train je dan morgen gewoon weer UB trouwens?!
Twijfel nog, denk dat ik voor LB ga morgen en dan vrijdag UB.
Of morgen wel UB maar zonder schouderoefening.
 
K zou idd voor LB gaan.

100 kg squats. Yeaaaa buddy! Wel een filmpje posten eah :D
 
Inderdaad die 100 kg moet je halen man.

Sta af en toe echt te kijken van de krachtstats die je al hebt man, goed werk
 
K zou idd voor LB gaan.

100 kg squats. Yeaaaa buddy! Wel een filmpje posten eah :D

Helaas, het gaat hem vandaag niet worden. Gruwelijke spierpijn in m'n quads dus ga vandaag maar back & chest trainen.
Morgen lange dag dus weet niet of ik naar de gym kom, anders ga ik zaterdag legs doen.

Inderdaad die 100 kg moet je halen man.

Sta af en toe echt te kijken van de krachtstats die je al hebt man, goed werk

Thanks thanks! Tof om te horen :)
Ga m'n best doen morgen / zaterdag.

Update:
Ja, dorpsfeest gehad, dus gewicht dat is natuurlijk wel wat omhoog geschoten. Vermoed ook dat ik door dit warme weer ineens ook wat meer vocht vasthou.

Gewicht: 91,6 kg
Omtrek: 93
 
Maakt opzich ook niet uit, je moet het leuk en werkbaar voor jezelf om het vol te houden anders krijg je een terug val en kap je ermee.

Bij mij is het ook pas 2 jaar dat ik dedicated de alcohol aan de kant zet omdat ik het zonde voor me progress vind, kwam niet lager dan 12% toen.
 
Maakt opzich ook niet uit, je moet het leuk en werkbaar voor jezelf om het vol te houden anders krijg je een terug val en kap je ermee.

Bij mij is het ook pas 2 jaar dat ik dedicated de alcohol aan de kant zet omdat ik het zonde voor me progress vind, kwam niet lager dan 12% toen.
Zijn 4 momenten in het jaar dat ik momenteel drink, mannenweekend, dorpsfeest, zwarte cross en de (zuip)vakantie haha.
Voor de rest drink ik eigenlijk niet meer.
 
Top toch, dat zijn de momenten die ik bedoel.

Wanneer ga je weer een meting laten houden ?
 
Top toch, dat zijn de momenten die ik bedoel.

Wanneer ga je weer een meting laten houden ?
Denk over 2,5e week ongeveer. Doe meestal om de 4 weken. Nog 5,5e week rammen en dan lekker een week op vakantie haha.
 
Haha lekker man. Ga je je 12% redden denk je ?
 
Haha lekker man. Ga je je 12% redden denk je ?
Denk het wel, belangrijkste wat ik voor nu even aan hou is buikomtrek.
Gezien ik zelf ook twijfel aan de metingen is dat even het stokpaardje geworden.
Wil naar 87cm omtrek (nu 92/93cm), wordt nog even flink knokken, maar moet te halen zijn. :)
 
Je bent goed dedicated als ik het allemaal lees dus gsat goedkomen
 
Je bent goed dedicated als ik het allemaal lees dus gsat goedkomen
Nou dat gevoel heb ik na de training van vandaag wel ja, haha.

Training:

Bench Press:

30 x 20 kg
10 x 40
10 x 60
8 x 80 (Wilde voor de 8*90 gaan vandaag, maar toch vanaf gezien)

Upward Cable Crossover:
10 x 10 kg
10 x 10
10 x 15
10 x 15

Superset 1:
Cable Flyes
10 x 15 kg
10 x 15
10 x 17,5
10 x 17,5

Seated Row
12 x 45 kg
12 x 50
12 x 55
12 x 60

Superset 2:
Chest Dips
5, 4, 4 x BW

Chin Ups
4, 3, 3 x BW

Close Grip Pulldown:
10 x 50 kg
10 x 55
10 x 60
10 x 60

Superset 3:
Hanging Leg Raises
10, 10, 10, 10 x BW

Decline Crunch
10, 10, 10, 8

Cardio:
Arc Trainer - 20 minuten - 300 kcal (Niveau 0, zweten als een otter)

Heftige workout voor zo'n benauwde dag als vandaag, al zeg ik het zelf.
Wel lekker overigens. :)
 
Back
Naar boven