XXL Nutrition

From a fatboy to Musclar

Bezoekers in dit topic

Aan jouw posts te lezen heb je de goede mindset te pakken. Succes!
 
Vandaag weer gewogen en kwam op 118,3 uit. ben ik dus weer bijna 2 kilo lichter geworden.. Ik snap niet dat het nu al 2 weken 2 kilo per week is terwijl het voorheen maar 1 was. Ben van plan om een keer door een professioneel mijn vetpercentage te laten opmeten en die mij precies kan uitleggen hoe ik het moet doen. Ik heb niks aangepast in mn patroon maar toch wel al 2x rond de 2kg per week kwijt, ga ook ff een meetlint regelen om ervoor te zorgen dat ik mn omvang kan meten.
Het kan best zijn dat je in het begin veel vocht kwijt raakt, dat gaat altijd hard. Na een tijdje zal je gewichtsverlies minder worden en verlies je alleen nog vet en misschien een klein beetje spieren.
Goed om te horen dat je zo fanatiek bent, dat scheelt ook al heel erg in hoe moeilijk afvallen is.

Als je nou het gevoel heb dat je op een gegeven moment niet meer afvalt, verlaag je gewoon je kcal, of andersom natuurlijk.
 
Het kan best zijn dat je in het begin veel vocht kwijt raakt, dat gaat altijd hard. Na een tijdje zal je gewichtsverlies minder worden en verlies je alleen nog vet en misschien een klein beetje spieren.
Goed om te horen dat je zo fanatiek bent, dat scheelt ook al heel erg in hoe moeilijk afvallen is.

Als je nou het gevoel heb dat je op een gegeven moment niet meer afvalt, verlaag je gewoon je kcal, of andersom natuurlijk.

Ja ik snap wat je bedoelt maar ben al 2 en halve maand bezig.. Waar ik voorheen een kilo per week afviel zijn t afgelopen weken telkens 2. Dus ik betwijfel of t dan nog wel vocht is en niet spiermassa [emoji28]
 
Ja ik snap wat je bedoelt maar ben al 2 en halve maand bezig.. Waar ik voorheen een kilo per week afviel zijn t afgelopen weken telkens 2. Dus ik betwijfel of t dan nog wel vocht is en niet spiermassa [emoji28]
Dan zou ik er goed op letten dat je minimaal twee keer je gewicht aan eiwitten binnenkrijgt per dag, dit om je spierbehoud zo goed mogelijk te optimaliseren. Ook kan meer eten geen kwaad als je denkt dat je te hard gaat (te weinig eet).
 
Dan zou ik er goed op letten dat je minimaal twee keer je gewicht aan eiwitten binnenkrijgt per dag, dit om je spierbehoud zo goed mogelijk te optimaliseren. Ook kan meer eten geen kwaad als je denkt dat je te hard gaat (te weinig eet).
Topic starter weegt nu 118 kg... lastig om 236 kg eiwitten te eten :roflol:
Maar 236 gr moet toch wel lukken lijkt me :)
 
ach joh.. bij muscle meat meteen een vrieskist erbij nemen :roflol: kan je lekker vooruit!

Haha, ik koop altijd 10kg per keer in bij MuscleMeat en moet zeggen ben daar zeer tevreden over :)
 
Hier idem... maar behalve kip ook tonijn en wat burgers :D
 
Is dat Muscle meat wat? Het is wel redelijk goedkoop, maar heb geen idee van de kwaliteit..

Thanks voor jullie reactie's!
 
Is dat Muscle meat wat? Het is wel redelijk goedkoop, maar heb geen idee van de kwaliteit..

Thanks voor jullie reactie's!

Ik zelf ben er zeer tevreden mee :D Anders doe je in het begin een kleine bestellingen om te kijken of het wat voor jou is en als je er tevreden over bent kun je het vaker doen ;) Het is wel vaak hoe meer hoe goedkoper per kilo.
 
Is dat Muscle meat wat? Het is wel redelijk goedkoop, maar heb geen idee van de kwaliteit..

Thanks voor jullie reactie's!

Ik ben fanboy, heb ook de meeste producten al geprobeerd.
 
Is dat Muscle meat wat? Het is wel redelijk goedkoop, maar heb geen idee van de kwaliteit..

Thanks voor jullie reactie's!
Ja, persoonlijk vind ik de kwaliteit van het vlees beter dan dat van de supermarkt. Ik koop sinds februari 2014 al m'n vlees bij Muscle Meat, inmiddels dus al bijna 2 1/2 jaar een tevreden klant.
 
Is dat Muscle meat wat? Het is wel redelijk goedkoop, maar heb geen idee van de kwaliteit..

Thanks voor jullie reactie's!
Ik koop er zelf ook al vanaf 2014.
Ik heb ook een tijd zitten dubben aangezien ik zelf ook een periode in een slagerij heb gewerkt.
Maar kwaliteit is top en ik geniet er nog altijd elke keer weer van. Ik denk zelf dat je er geen spijt van zal krijgen.
 
Bedankt voor jullie reactie's heren! Ik ga maar eens rond snuffelen daar voor wat lekkers! :D
 
Ik koop er zelf ook al vanaf 2014.
Ik heb ook een tijd zitten dubben aangezien ik zelf ook een periode in een slagerij heb gewerkt.
Maar kwaliteit is top en ik geniet er nog altijd elke keer weer van. Ik denk zelf dat je er geen spijt van zal krijgen.
Goed om te horen, ga zelf vanaf 1 september op kamers en zie dat ze betaalbaar vlees hebben. Ook betaalbare broccoli dus daar ben ik heeel blij mee. :)

:ontopic::
Met 500kg kip kom je vooruit en zul je vast je afvalstrijd lang vol kunnen houden. :D
 
Je mindset zit goed!
Je ogen op je doel houden en je komt er zeker en vast!
Miljonair daarentegen :rolleyes::p

tijd geleden (paar jaar) woog ik ook rond de 125 en was men VP ook enorm hoog
& dit jaar ben ik mezelf naar een wedstrijd aan het toe werken

waar een wil is, ... :flexbiceps:

succes man!
 
Je mindset zit goed!
Je ogen op je doel houden en je komt er zeker en vast!
Miljonair daarentegen :rolleyes::p

tijd geleden (paar jaar) woog ik ook rond de 125 en was men VP ook enorm hoog
& dit jaar ben ik mezelf naar een wedstrijd aan het toe werken

waar een wil is, ... :flexbiceps:

succes man!

Ja ga der helemaal voor [emoji16] Jij suc6 met de voorbereiding van je wedstrijd!
 
Back
Naar boven