MuscleMeat

From Big to not so Big

• Topic Starter Topic Starter

Moet trouwens nog vermelden mijn ontbijt is wel verandert. Mijn gewicht daalde niet goed meer en het bleef rond de 120kg hangen, om de eieren te vervangen voor 50gr whey+ 25gr paranoten en dat heeft zijn vruchten afgeworpen aangezien ik na die week in één keer onder de 119kg zat.

Zo blijkt maar weer dat het ontbijt heel belangrijk is in het dalen in gewicht, voor de mensen die meelezen kan ik het aanraden als je vastloopt je ontbijt te veranderen.

Ga ik ook ff proberen dan. Gaat erg traag bij mij. Wel cm'ers maar weinig kg's

Had ik niet direct verwacht, ik ontbijt ook redelijk veel, omdat het ook een hoop energie voor de dag geeft.
En heel de dag hebt om dat te verbranden. Wat met te veel avondeten bijna niet gebeurd.

Had ik niet direct verwacht, ik ontbijt ook redelijk veel, omdat het ook een hoop energie voor de dag geeft.
En heel de dag hebt om dat te verbranden. Wat met te veel avondeten bijna niet gebeurd.
Carbs geven veel spikes als je de toevoer niet hoog houd. Als je in het ontbijt geen carbs hebt zitten heb je die dipjes minder. Zoals je ziet in mijn voeding beginnen de carbs s'middags en s'avonds train ik.

Ik merk juist dat ik meer energie heb s'ochtends dan voorheen met carbs in het ontbijt.
Ga ik ook ff proberen dan. Gaat erg traag bij mij. Wel cm'ers maar weinig kg's
Dat is toch prima, cm's zijn belangrijker dan de kg's als de spiegel het ook laat zien is het echt geen probleem.

Kleine update, had zaterdag zin om een keer weer wat zwaarder te trainen mede dankzij de pre workout.

Begon de dag nogal vermoeit, en had toevallig net een sample van een pre workout gekregen bij de bestelling dus ik dacht laat ik dat maar is even proberen. Had schouders en rug op de planning staan, begonnen met swissbar MP en verrassend genoeg drukte ik nog een 3tje met 80kg en daarna 2x10x70kg om de pomp te bemachtigen.

Tevens die bicep gainz is even bekeken aangezien ik in de spiegel zag dat er zowaar vorm in kwam en de piek weer tevoorschijn kwam. Sinds ik begonnen ben in april zijn die biceps toch van 45,5cm naar 46,2cm gegaan. Niet dat het me heel veel kan schelen maar toch verwondert over het feit dat ze daadwerkelijk groeien in de cut.

Terug
Naar boven