- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Het is meer een seated hacksquat idee, hammerstrength heeft ook zo'n ding.
kijk: https://youtu.be/g4KWZ1ZcHZc?si=eZFgOsKoc44hja0z
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is meer een seated hacksquat idee, hammerstrength heeft ook zo'n ding.
Thanks! Het valt mij gelukkig ook op. De vooruitgang gaat nog steeds door en heb nog ongeveer 9 weken. Toch als de deadline dan dichterbij komt voel je tijdsdruk en twijfel of ik het wel ga halen.Je staat er echt al een stuk beter op als aan het begin als ik die foto's zo zie!
Ik snap je onzekerheid heel goed. Je stelt uiteindelijk zelf je doel.Toch als de deadline dan dichterbij komt voel je tijdsdruk en twijfel of ik het wel ga halen.
Gelijk heb je! Gewoon knallen en zorgen dat je er tevreden/trots op terug kunt kijken.
Dit wil je al eens proberen voor de show om te oefenen?Wil eigenlijk ook nog een proefwerk draaien om te kijken hoe mijn lichaam reageerd op een peakweek.
Ja klopt, bij 4 of weeks out, even kijken wat het plan van de coach is. Om te testen hoe ik reageer op het peakweek protocol, zo dat we een beetje weten waar we aan toe zijn.Dit wil je al eens proberen voor de show om te oefenen?
Thanks!Ziet er goed uit kerel, lekker bezig zo volgensmij 👌🏻
Is dit hetzelfde als een bodpod?Laatste training van de week. Dan dinsdag pas weer. Even een paar dagen rust.
Lat pulldown machine uni: 10/8 x60
Chest Press machine: 8/7 x150
Row machine hammergrip uni: 8/6 x60
Incline Chest press: 9/7 x 130
Lateral raise: 10/9 x 40 (machine verhouding klopt voorgeen meter).
Tricep single arm Pushdown 10/9 x 85 (zelfde verhaal, rare verhouding)
Incline Bicep curl: 10/9 x16
Weekgemiddelde gewicht 75,6 -0,5 t.o.v. vorige week. Gewicht vanmorgen trok het gemiddelde mooi onderuit, 75,1kg.
Buikomtrek nog 79cm.
Vetpercentage 9%
Eerst vetmeting gedaan en toen eerst gegeten voor de workout. Was aardig leeg bij binnenkomst. Droge mond, honger. Merk ook dat ik weer verkouden aan het worden ben. Heb zo'n gevoel dat dat nog vaak zal gebeuren. Heb het ook steeds sneller fris normaal heb ik nooit een vest of trui aan in huis, nu steeds vaker. Kan ook de koeling wat minder koud zetten, maar dan krijgt de rest het zo warm.
Zal morgen fotos maken, krijg vandaag ergens mijn lamp binnen voor betere Belichting.![]()
Misschien een idee om eens naar L-glutamine te kijken?Merk ook dat ik weer verkouden aan het worden ben. Heb zo'n gevoel dat dat nog vaak zal gebeuren.
Bodpod moest ik even googlen 😂, blijkbaar zijn ze vergelijkbaar maar is een bodpod nauwkeuriger.Is dit hetzelfde als een bodpod?
Mooi vet%! Waar ben je op gestart?
Daa de staat bog een dichte zak van in de kast. Had ik verkeerd besteld. Heb me er nooit in verdiept. Helpt fat tegen verkoudheidsklachten in deze fase ?Misschien een idee om eens naar L-glutamine te kijken?
Het is een aminozuur dat verschillende functies vervult. Het is jaren geleden dat ik het heb opgezocht, maar volgens dient het zowel voor de levering van energie alsook voor de spieropbouw en het immuunsysteem. Wanneer er een stressvolle periode is kan er een tekort ontstaan.Daa de staat bog een dichte zak van in de kast. Had ik verkeerd besteld. Heb me er nooit in verdiept. Helpt fat tegen verkoudheidsklachten in deze fase ?