Fitness Seller

Contest Log From little to lethal

• Topic Starter Topic Starter
Wekelijkse update:

Weekgemiddelde: 76,1, -0,5kg t.o.v. vorige week.
Buikomtrek 80cm
Vet: geen idee, volgende week meten.

Kcal inname blijft gelijk.
2182kcal.

Gear op het moment:
Test p, 250mg
Mast p, 400mg
Tren a, 200mg
Telmisartan 80mg e.d.
Aromasin 10mg e.d. (maandag weer e2 prikken)

Bijlagen

• Beige Simplicity Mood Photo Collage_20250719_064356_0000.png
    Beige Simplicity Mood Photo Collage_20250719_064356_0000.png
    1,4 MB · Weergaven: 52
Arnold Press 11/8/7 x 32
Upright Row 10/9/8 x 60
Lateral Raise cable 15/13/12/10 x 12,5
Incline Chest Press 10/7/6 x 130
Cable Fly Crossovers 14/11/8 x 17,5
Single arm Cable Row 12/11/9 x 45,5
Single straight arm lat pulldown 11/10/8 x 21
Triceps Pushdown single 15/11/9 x 17,5
Triceps Dips 9/8 x 40

Vanmorgen vroeg al wezen sporten. Niet helemaal mijn ding maar door omstandigheden loopt het soms zo.
Vannacht heerlijk geslapen, klein nadeel, het wakker worden heeft wel even geduurd. Ondanks dat ging het weer lekker. Energie tijdens de trainingen blijft goed. Over de hele dag gezien af en toe wel zin in een middagdutje.

Squat 10/8/6 x130
Stiff leg deadlift 9/8 xq 140
Seated leg curl 14/13/11 x 40
Seated Calf raises 15/14/13/12 x 80
Leg extension 14/12/9 x 80
Hip abduction 15/12/9 x 90

Lekker op tijd kunnen sporten, 19:15 binnen. Heerlijk rustig je kan merken dat de vakantie periode is begonnen. Binnen 1 uur klaar en me benen zijn op. Eerst maar even rustig zitten en dan de hond uitlaten.

Gewicht daalt nog steeds mooi, dus tot nu toe geen aanpassingen nodig. Wel een kleine aanpassing gedaan in het eten. Gehakt eruit, deze week uit nood vervangen voor kip, volgende week wordt dat kogelbiefstuk. Haal een heel stuk en dan low en slow op de bbq en dan in porties verdelen. Tegen het kcal verschil kan ik ergens anders weer wat toevoegen.
Kwa eten vindt ik het allemaal nog prima te doen.

Op het energie niveau na vind ik de prep tot nu toe prima verlopen. Eens kijken hoe lang we dat volhouden. Begin goed te merken dat ik droger worst. Dus nu de laatste loodjes nog.

Gister tijdens het poseren toch bedacht dat ik wel wat meer les kan gebruiken, dus volgende week woensdag 1ste poseerles van de 4. Ik weet het, lekker op tijd om dit te bedenken.

Na de wedstrijd ook overstappen van coach, tot dat dat rond is kan ik er natuurlijk niet meer over zeggen.

Dacht zal ook een keer een foto van me mealprep op zondag delen, voor degenen die nieuwsgierig zijn.
1000051124.png

Ook weer even geposeerd, hier kan je wel zien dat ik moeite heb met de linkerkant aanspannen. Dus nu al veel aan het oefenen met alleen de linkerkant. Gaat af en toe beter. Gewoon stug volhouden en de lessen straks volgen dan komt dat wel weer goed.

1000051295.png

Incl. Chest Press (dumbell) 12/9/6 x44
Standing military press 11/9/7 x50
Seat single arm row cable 15/14/12 x52,5
Single arm lat pulldown 14/12/10 x33,5
Dumbell Pullover 15/12 x44
Seated lateral raises 15/13/11 x14
Chest supported rear delt fly 17/14/12 x16
Preacher curl 14/12/8 x18
Dumbell curl 10/9 x16

Zware nacht gehad, zat om 4 uur al beneden. Gelijk even cardio gedaan om wakker te worden dat maakt je wel actiever. Daarna rustig opgestart en rond 10 uur sporten. Sessie ging lekker op de Incline Chest Press na. Meer moeite mee dan ik bij de opwarming merkte.
Aan het eind 20 minuten onder de zonnebank geweest, gelijk in slaap gevallen en best actief weer wakker geworden.

De rest van de dag lekker rustig aan doen, nog even een traphekje verven en ik denk nog even de voortuin onkruidvrij maken.

Hack Squat – 10/8/7 x 150
Leg press – 10/12/ x 100
Leg Extension – 14/11/9 x 80
Standing Calf Raise – 14/12/11/9 x 150
Seated Leg Curl – 17/13/11 x40
Hip Adduction – 10/9/7 x75

Vanmorgen eerst 30 min gefietst. De volgende legday wisselen we die volgorde om.

Workout ging goed, goede pomp te pakken! Niet het idee dat er meer in zat. Lunges wel vervangen voor Leg press. Merkte de laatste keer al dat de Lunges erg veel energie kosten. Nu is wel een mooi moment om ook over dat soort dingen na te gaan denken.

Energie is op het moment redelijk, een 6 of 7/10. Honger heb ik nog geen last van, veel groentes doen wonderen. Slaap is kort maar goed. Ik ga rond 21:30 naar bed en meestal 04:30 wakker en naar beneden.

Van de week stagneerde mijn gewicht enkele dagen, en vandaag zakte die 0,6kg zal een boel vocht zijn. Morgen weer een update over weekgemiddelde en de rest.

Je staat er echt al een stuk beter op als aan het begin als ik die foto's zo zie!

Je staat er echt al een stuk beter op als aan het begin als ik die foto's zo zie!
Thanks! Het valt mij gelukkig ook op. De vooruitgang gaat nog steeds door en heb nog ongeveer 9 weken. Toch als de deadline dan dichterbij komt voel je tijdsdruk en twijfel of ik het wel ga halen.

Wil eigenlijk ook nog een proefwerk draaien om te kijken hoe mijn lichaam reageerd op een peakweek. Dit probeer ik ook te combineren met een fotoshoot. We gaan het zien, inzet blijft 100%!

• Like
Waarderingen: Loca
Toch als de deadline dan dichterbij komt voel je tijdsdruk en twijfel of ik het wel ga halen.
Ik snap je onzekerheid heel goed. Je stelt uiteindelijk zelf je doel.

Gelijk heb je! Gewoon knallen en zorgen dat je er tevreden/trots op terug kunt kijken.

Wil eigenlijk ook nog een proefwerk draaien om te kijken hoe mijn lichaam reageerd op een peakweek.
Dit wil je al eens proberen voor de show om te oefenen?

Laatste training van de week. Dan dinsdag pas weer. Even een paar dagen rust.

Lat pulldown machine uni: 10/8 x60
Chest Press machine: 8/7 x150
Row machine hammergrip uni: 8/6 x60
Incline Chest press: 9/7 x 130
Lateral raise: 10/9 x 40 (machine verhouding klopt voorgeen meter).
Tricep single arm Pushdown 10/9 x 85 (zelfde verhaal, rare verhouding)
Incline Bicep curl: 10/9 x16

Weekgemiddelde gewicht 75,6 -0,5 t.o.v. vorige week. Gewicht vanmorgen trok het gemiddelde mooi onderuit, 75,1kg.
Buikomtrek nog 79cm.
Vetpercentage 9%

Eerst vetmeting gedaan en toen eerst gegeten voor de workout. Was aardig leeg bij binnenkomst. Droge mond, honger. Merk ook dat ik weer verkouden aan het worden ben. Heb zo'n gevoel dat dat nog vaak zal gebeuren. Heb het ook steeds sneller fris normaal heb ik nooit een vest of trui aan in huis, nu steeds vaker. Kan ook de koeling wat minder koud zetten, maar dan krijgt de rest het zo warm.

Zal morgen fotos maken, krijg vandaag ergens mijn lamp binnen voor betere Belichting.
1000051546.png

Laatste training van de week. Dan dinsdag pas weer. Even een paar dagen rust.

Lat pulldown machine uni: 10/8 x60
Chest Press machine: 8/7 x150
Row machine hammergrip uni: 8/6 x60
Incline Chest press: 9/7 x 130
Lateral raise: 10/9 x 40 (machine verhouding klopt voorgeen meter).
Tricep single arm Pushdown 10/9 x 85 (zelfde verhaal, rare verhouding)
Incline Bicep curl: 10/9 x16

Weekgemiddelde gewicht 75,6 -0,5 t.o.v. vorige week. Gewicht vanmorgen trok het gemiddelde mooi onderuit, 75,1kg.
Buikomtrek nog 79cm.
Vetpercentage 9%

Eerst vetmeting gedaan en toen eerst gegeten voor de workout. Was aardig leeg bij binnenkomst. Droge mond, honger. Merk ook dat ik weer verkouden aan het worden ben. Heb zo'n gevoel dat dat nog vaak zal gebeuren. Heb het ook steeds sneller fris normaal heb ik nooit een vest of trui aan in huis, nu steeds vaker. Kan ook de koeling wat minder koud zetten, maar dan krijgt de rest het zo warm.

Zal morgen fotos maken, krijg vandaag ergens mijn lamp binnen voor betere Belichting.
1000051546.png
Is dit hetzelfde als een bodpod?

Mooi vet%! Waar ben je op gestart?

Is dit hetzelfde als een bodpod?

Mooi vet%! Waar ben je op gestart?
Bodpod moest ik even googlen 😂, blijkbaar zijn ze vergelijkbaar maar is een bodpod nauwkeuriger.

Op 19 april een meting gedaan met 17,7%, 4 weken daarna gestart met de prep. Die dag geen start meting gedaan.

Misschien een idee om eens naar L-glutamine te kijken?
Daa de staat bog een dichte zak van in de kast. Had ik verkeerd besteld. Heb me er nooit in verdiept. Helpt fat tegen verkoudheidsklachten in deze fase ?

Daa de staat bog een dichte zak van in de kast. Had ik verkeerd besteld. Heb me er nooit in verdiept. Helpt fat tegen verkoudheidsklachten in deze fase ?
Het is een aminozuur dat verschillende functies vervult. Het is jaren geleden dat ik het heb opgezocht, maar volgens dient het zowel voor de levering van energie alsook voor de spieropbouw en het immuunsysteem. Wanneer er een stressvolle periode is kan er een tekort ontstaan.
Suppletie heeft mij geholpen met m'n energieniveaus toen ik veel trainde, en een kennis van me ook. Het lijkt mij dat het ook tegen ziekte zou kunnen helpen, maar ik heb geen kennis van de invloed van Ped's, en kan niet zeggen of het jou helpt.

Extra glutamine supplementeren is niet nodig en zonde van je centen...

Gister dus me nieuwe lamp binnen gekregen dus eens geprobeerd wat fotos te maken. Nog eens stoeien met de juiste hoek en hoeveelheid licht. Maar goed, er zijn weer nieuwe foto's!

1000051629.png

Aanstaande woensdag me eerste posing les bij vision posing. Best benieuwd wat ik daarvan kan verwachten. Dinsdag wel een legday gepland staan, waarvan ik niet zeker weet of ik die niet even moet wisselen met een upper day.

Ik moest twee keer kijken om te zien of ik je niet kende, maar toen zag ik je leeftijd en dat kwam verre van overeen 😂

Ik weet weinig van posten maar ziet toch behoorlijk definitie een massa op deze foto's.
Wat leuk dat je met een posing coach aan de slag gaat: veel plezier.

Terug
Naar boven