Fitness Seller

front squat

Sohardcore.jpg

Mag ik je aanraken ! (no homo)

m'n techniek heb ik eerst 2 maand op geoefend en heb ik nog wel onder controle, ik eet verder veel (sowieso 3200 kcal per dag en ook goede aantal carbs, vetten en proteinen maar die weet ik zo niet uit mn hoofd, staat opmn telefoon) en ik doe nu gewoon rippetoe schema. is het goed met rippetoe verder te gaan of moet ik madcow schedule doen ofzo? benchpress doe ik namelijk 70 kg, chin-ups doe ik weighted zonder moeite, net zoals dips. deadlifts doe ik niet zo hoog, ongeveer 100 kg...

Gewoon geduld. Zat na een half jaar ook op 70 maar kon er elke paar weken 5 kilo bovenop gooien. Jammer dan dat je niet direct 100 kg squat.

Goed topic.

Frontsquats zijn superslecht voor je knieën.

Als je je biceps traint, worden je benen ook aangesproken door de zwaartekracht. En je rug train je al door je schooltas op je rug te dragen.

m'n techniek heb ik eerst 2 maand op geoefend en heb ik nog wel onder controle, ik eet verder veel (sowieso 3200 kcal per dag en ook goede aantal carbs, vetten en proteinen maar die weet ik zo niet uit mn hoofd, staat opmn telefoon) en ik doe nu gewoon rippetoe schema. is het goed met rippetoe verder te gaan of moet ik madcow schedule doen ofzo? benchpress doe ik namelijk 70 kg, chin-ups doe ik weighted zonder moeite, net zoals dips. deadlifts doe ik niet zo hoog, ongeveer 100 kg...

Is dat veel eten?

@ topic starter, wat de neuk verwacht je nou? Dat je de hemel in geprezen word?

120 is niet super, 200+ word spannend.

Is dat veel eten?

ik heb niet meer geld om het te kunnen betalen, door school en trainen blijft er ook redelijk weinig vrije tijd over.. ik denk dat ik gewoon folders ga bezorgen binnenkort, hoef je alleen vrijdag aan het werk om te vouwen en zaterdag om te bezorgen. kan ik meer eten betalen.

ik heb niet meer geld om het te kunnen betalen, door school en trainen blijft er ook redelijk weinig vrije tijd over.. ik denk dat ik gewoon folders ga bezorgen binnenkort, hoef je alleen vrijdag aan het werk om te vouwen en zaterdag om te bezorgen. kan ik meer eten betalen.

Goedkoper eten zoeken, hoog in kcals. Suiker zijn cheap net als vet. Oliën.

Ga jij lekker bulken op suiker :roflol:

Is dat veel eten?

nou moet je ook weer niet gaan overdrijven want denk dat het aantal op dit forum dat 200kg met alleen een riem en goed diep kan op 1 hand te tellen is

And the November 2012 troll topic award goes to.

Baa dum tsss

BarbellManiak

m'n broer zegt dat 2 eetlepels olijfolie drinken gezond is en goed voor massa. is dat zo?

een overschot aan kcal is goed voor massa, als dat nou eitwiten kh vetten zijn maakt geen ruk uit.

Als je het kan betalen, doe dan alles zo zuiver mogelijk voor de gezondheid. Weinig euros om handen ga dan goedkopere bronnen zoeken. 2 eetlepels olie zet geen zoden aan de dijk. Als je 3200 op een dag eet en je heb nog een euro of 2 te besteden koop dan chocomel.

Terug
Naar boven