- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik squat 70 kg srs... net zoveel als ik bankdruk. heb ik zulke pussybeentjes of heb ik nou zeer gay genetics? maar echt, hoe kan t dat ik zo laag squat qua gewicht?
joooo maar ik haal mn dageljkse voedingsbehoeften bijna altijd dus voeding is geen probleem ofzo...
joooo maar ik haal mn dageljkse voedingsbehoeften bijna altijd dus voeding is geen probleem ofzo...
m'n techniek heb ik eerst 2 maand op geoefend en heb ik nog wel onder controle, ik eet verder veel (sowieso 3200 kcal per dag en ook goede aantal carbs, vetten en proteinen maar die weet ik zo niet uit mn hoofd, staat opmn telefoon) en ik doe nu gewoon rippetoe schema. is het goed met rippetoe verder te gaan of moet ik madcow schedule doen ofzo? benchpress doe ik namelijk 70 kg, chin-ups doe ik weighted zonder moeite, net zoals dips. deadlifts doe ik niet zo hoog, ongeveer 100 kg...
m'n techniek heb ik eerst 2 maand op geoefend en heb ik nog wel onder controle, ik eet verder veel (sowieso 3200 kcal per dag en ook goede aantal carbs, vetten en proteinen maar die weet ik zo niet uit mn hoofd, staat opmn telefoon) en ik doe nu gewoon rippetoe schema. is het goed met rippetoe verder te gaan of moet ik madcow schedule doen ofzo? benchpress doe ik namelijk 70 kg, chin-ups doe ik weighted zonder moeite, net zoals dips. deadlifts doe ik niet zo hoog, ongeveer 100 kg...
Is dat veel eten?
@ topic starter, wat de neuk verwacht je nou? Dat je de hemel in geprezen word?
120 is niet super, 200+ word spannend.
ik heb niet meer geld om het te kunnen betalen, door school en trainen blijft er ook redelijk weinig vrije tijd over.. ik denk dat ik gewoon folders ga bezorgen binnenkort, hoef je alleen vrijdag aan het werk om te vouwen en zaterdag om te bezorgen. kan ik meer eten betalen.
Is dat veel eten?
@ topic starter, wat de neuk verwacht je nou? Dat je de hemel in geprezen word?
120 is niet super, 200+ word spannend.
Goedkoper eten zoeken, hoog in kcals. Suiker zijn cheap net als vet. Oliën.
m'n broer zegt dat 2 eetlepels olijfolie drinken gezond is en goed voor massa. is dat zo?