- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
goed topic jongens en vind zelf 120 front squat atg zeer sterk en ben geen pler ofzo
ga je nou nog een filmpje maken of hoe zit het ? srs
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed topic jongens en vind zelf 120 front squat atg zeer sterk en ben geen pler ofzo
no way dat een chick met deftige bf 120 front squat of ze moet eruit zien als een walvis en 100 kilo wegen bij 50 bf dan geloof ik het welZolang ik meisjes ken die het kunnen is het niet zeer sterk
no way dat een chick met deftige bf 120 front squat of ze moet eruit zien als een walvis en 100 kilo wegen bij 50 bf dan geloof ik het wel
no way dat een chick met deftige bf 120 front squat of ze moet eruit zien als een walvis en 100 kilo wegen bij 50 bf dan geloof ik het wel
ik squat 70 kg srs... net zoveel als ik bankdruk. heb ik zulke pussybeentjes of heb ik nou zeer gay genetics? maar echt, hoe kan t dat ik zo laag squat qua gewicht?
ik squat 70 kg srs... net zoveel als ik bankdruk. heb ik zulke pussybeentjes of heb ik nou zeer gay genetics? maar echt, hoe kan t dat ik zo laag squat qua gewicht?

Gaat nu een pl- er over goede voeding beginnen? ....![]()