XXL Nutrition

front squat

denk dat je na je nieuwe kuur mss wel 130 kunt frontsquatten !

Mooi zo. Dan hoef je nu niet sterker meer te worden, je bent het immers al. Vanaf nu op onderhoud trainen dan maar. Succes!

Met zo'n verhaal hossel je chickies als je uit gaat bro

Nee man, ik zit zelfs al op de 185.. Echt sterke mannen zitten toch wel op 200+.

FUAAAAAAAAAAARK, forever mirin'

Ik vind 120x8 atg en je rug nog recht toch wel een prestatie hoor.

Karma van mij!

ik squat 70 kg srs... net zoveel als ik bankdruk. heb ik zulke pussybeentjes of heb ik nou zeer gay genetics? maar echt, hoe kan t dat ik zo laag squat qua gewicht?

ik squat 70 kg srs... net zoveel als ik bankdruk. heb ik zulke pussybeentjes of heb ik nou zeer gay genetics? maar echt, hoe kan t dat ik zo laag squat qua gewicht?

Dat je waarschijnlijk nog maar 1 of 2 maanden traint. Op de squat ga je sowieso meer pakken dan op je bench

techniek, manier van trainen, voeding

m'n techniek heb ik eerst 2 maand op geoefend en heb ik nog wel onder controle, ik eet verder veel (sowieso 3200 kcal per dag en ook goede aantal carbs, vetten en proteinen maar die weet ik zo niet uit mn hoofd, staat opmn telefoon) en ik doe nu gewoon rippetoe schema. is het goed met rippetoe verder te gaan of moet ik madcow schedule doen ofzo? benchpress doe ik namelijk 70 kg, chin-ups doe ik weighted zonder moeite, net zoals dips. deadlifts doe ik niet zo hoog, ongeveer 100 kg...

Terug
Naar boven