MuscleMeat

full sleeve en werk

drumbell

Ripped Bodybuilder
Waardering
979
Heb dit ff copy paste gedaan uit Het grote DBB tattoo topic. lijkt me beter om er een apart topic van te maken gezien ik daar weinig reacties verwacht.

EDIT: Wat anders, weet iemand (ervaring) of je met tattoo's, neem even full sleeve als voorbeeld (in my mind :D), problemen krijgt met een job als Operator ? (in de petrochemische industrie, weetniet of dit verder boeit maargoed) Dan bedoel ik niet als je al aan het werk bent binnen een bedrijf, maar als je nog aangenomen moet worden. Sollicitatie. Mij lijkt het geen probleem gezien je niet in aanraking komt met klanten.

:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, een sleeve als operator zien ze trouwens pas als je je contract hebt gekeken. Daarnaast heb je geen publieke functie en heeft het geen gevolgen op je werk capaciteit.

Dat is mijn ervaring bij Tata Steel in ieder geval.

Blouse aan of wat met lange mouwen, zodra je aanvoelt dat het wel kan trek je een keer een shirt aan

Ik zou het niet doen met de achterliggende gedachte dat je wellicht in de toekomst een andere baan wil waarin het niet gewaardeerd wordt.

Of heb je hem al ? Is me niet helemaal duidelijk

Bij mij op het werk (chemische industrie) is het geen probleem, ook bij een sollicitatie niet.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, een sleeve als operator zien ze trouwens pas als je je contract hebt gekeken. Daarnaast heb je geen publieke functie en heeft het geen gevolgen op je werk capaciteit.

Dat is mijn ervaring bij Tata Steel in ieder geval.
wat bedoel je hier precies mee ?

Gewoon lange mouwen aan bij een sollicitatie?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het niet doen met de achterliggende gedachte dat je wellicht in de toekomst een andere baan wil waarin het niet gewaardeerd wordt.

Of heb je hem al ? Is me niet helemaal duidelijk

heb hem nog niet nee, anders had ik het niet hoeven vragen, dan maakte het antwoord niet meer uit :P

maar dat is wel mn toekomst, hooguit veranderen van werkgever maar niet van baan. operator B -> C misschien, maar de functie blijft hetzelfde dus dat boeit niet.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Bij mij op het werk (chemische industrie) is het geen probleem, ook bij een sollicitatie niet.

:thumbs:

Mijn kabels zijn sleeved.

Terug
Naar boven