- Waardering
- 3.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ramonovietsj zei:Kan ik mijn reet iets laten afnemen door 90graden te squatten?
hahaha wat klinkt dat mooi hahahhaa (kheb het zelf ook trouwens...)je mag van mij wel wat lenen..merk idd wat King al zegt dat t ook door deads komt. kwam/kom ook nauwelijks nog broeken in en niet enkel door de omvang van mn benen maar ja hoor...squatass...werkelijk een nadeel vind ikzelfExtend zei:Ik doe gewoon full squats, mijn ass en hams mogen wel wat beef gebruiken![]()
boogie zei:jij zal ook wel een flinke aars hebben 3, ofnie? al die jaren van training laten toch wel hun sporen achter...

de leeuw zei:Als je moeilijkheden hebt met broeken kopen lijkt me het enige probleem dat je verhoudingen dan gewoon weg zijn. Kwestie van de andere delen van je been beter trainen. Ik ken verder echt weinig mensen die last van dit probleem hebben.

de leeuw zei:Als je moeilijkheden hebt met broeken kopen lijkt me het enige probleem dat je verhoudingen dan gewoon weg zijn. Kwestie van de andere delen van je been beter trainen. Ik ken verder echt weinig mensen die last van dit probleem hebben.

Voor mij dus zeker geen full-squats en ook met deadliften doe ik nu varianten waarmee ik mn reet zo min mogelijk belast.

mock zei:Welke varianten zijn dit ?
Wat was dit vent geweldig met z´n super wijde broeken, "cain´t touch this ,STOP hammer time"![]()