Fitness Seller

Fysio Fitheids Scan (Almelooo)

Vendettaa

Dutch Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
Hey mensen hier even wat info voor de mensen die graag een huidplooi meting willen doen of eventueel een fitheids scan incl. huidplooi meting.

In Almelo bij Fysio Acaciaplein kun je geheel vergoed door je zorgverzekeraar een Fitheids scan laten doen.

De fysiofitheidscan duurt ongeveer een half uur en bestaat uit de volgende onderdelen:

1. Korte vragenlijst
2. Conditie
3. Kracht (naar keuze)
4. Lenigheid (naar keuze)
5. Coördinatie (naar keuze)
6. Huidplooimeting
7. Uitslag

Je kan er ook voor kiezen alleen een meting te laten doen.

Dinsdag heb ik een afspraak.. update hierover zal ik in mijn log geven!

Meer info: http://www.acaciaplein.nl/overig/fysio-fitheid-scan

Laatst bewerkt:
Zorgverzekeraar MENZIS, vergoedt onze Fitheidscan 1 x per jaar volledig! (vanaf 18 jaar met een aanvullende zorgverzekering)

Wel even handig om erbij te vermelden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zorgverzekeraar MENZIS, vergoedt onze Fitheidscan 1 x per jaar volledig! (vanaf 18 jaar met een aanvullende zorgverzekering)

Wel even handig om erbij te vermelden ;)
Dat is correct maar.... Mocht je niet aanvullend verzekerd zijn declareren ze de Fitheids scan alszijnde een normale fysio afspraak dus word ie alsnog vergoed ;) Ikzelf ben bij Unive verzekerd en word gewoon vergoed.

Ja goed mee uitkijken, ik weet precies hoe mooi ze er omheen kunnen lullen en kunnen doen alsof alles voor niets is... maar al helemaal bij een basisverzekering krijg je dit echt niet vergoed.., al helemaal niet als je nog eigen risico hebt staan. Conditie zal bij jou wel top zijn als militair! Toffe job man!

Ja goed mee uitkijken, ik weet precies hoe mooi ze er omheen kunnen lullen en kunnen doen alsof alles voor niets is... maar al helemaal bij een basisverzekering krijg je dit echt niet vergoed.., al helemaal niet als je nog eigen risico hebt staan. Conditie zal bij jou wel top zijn als militair! Toffe job man!
Gaat mij vooral om de huidplooi meting man.. wil die eens nauwkeurig laten checken. Heb een mail verzonden onlangs dus hier kom ik nog op terug..

Ik heb trouwens nog een paar fysio beurten staan dat scheelt ;)

Vandaag geweest voor de fysio fitheid scan.. resultaten waten imo top!

Even voor de duidelijkheid, een sessie word gerekend als fysio afspraak dus hier is heen eigen risico aan verbonden.

uploadfromtaptalk1438696578458.jpg

uploadfromtaptalk1438696587720.jpg

uploadfromtaptalk1438696597881.jpg

Helaas moet je aanvullend verzekerd zijn voor een fysiotherapeutisch consult. Ben je dit niet dat moet je gewoon dokken.

Als jefysiotherapeutisch consult vergoed word uit de basisverzekering, dan gaat alsnog je eigen risico eraan. Chronische aandoeningen die vergoed worden staan op de lijst van Borst.

Dat is correct.. bedankt voor het melden! In mijn geval ben ik aanvullend verzekerd.. dit kost mij verder geen eigen risico. Ik raad iedereen wel aan dit van te voren te informeren.

Terug
Naar boven