zeep
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet jij eens zien hoeveel rode karma, ik krijg van personen waar ik nog nooit één discussie mee gevoerd hebt. En dan met teksten als kk zwarte en dingen in die richting, over mijn afkomst. Ik heb niet eens 200 posts op die forum en probeer iedereen met respect te benaderen. Behalve rascisten, die mogen van mij naar de maan. Niet dat ik daar wakker van lig of dat ik nu slachtoffertje wil spelen, maar triest vind ik het wel.

Een copypast van een karma posting wil ik best een keer posten. Ik zie nu alleen de bovenste 5 staan... - bedankt voor de compensatie heren - Ik weet niet of je ook nog terug kan kijken naar eerdere postings. Maar namen geven, daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij.

@Zeep:
Ik ken genoeg suri's en heb nog nooit problemen met 1 van hun gehad. Dus snap niet zo goed wat je bedoeld.
Als je rechts van opvatting bent hoef je nog geen rascist te zijn.
Ik zou stemmen. Is de enige politicus die tegenwoordig meer geeft om realiteit dan om politieke correctheid.
Ook als is hij extreem, liever dat als ontkennen.
Ik zou stemmen. Is de enige politicus die tegenwoordig meer geeft om realiteit dan om politieke correctheid.
Ook als is hij extreem, liever dat als ontkennen.
Nope, vind hem te kortzichtig.
Sommige dingen ben ik wel met hem eens, maar hij heeft maar 1 speerpunt en dat is erg jammer.
Ik denk dat ik meer zal stemmen voor Rita of de VVD. Maar is voorloig nog niet aan de orde, dus heb nog de tijd om hier over na te denken.
Wat een doldwaze argumentatie:S De Koran verbranden is realiteit, alle belastingen omlaag is realiteit, moslims bashen is realiteit..
In welke wereld leef jij?
Hier wat positieve karma dan, vind het onzinnig om zulke spelletjes te spelen ondanks je aanvallen op me.Moet jij eens zien hoeveel rode karma, ik krijg van personen waar ik nog nooit één discussie mee gevoerd hebt. En dan met teksten als kk zwarte en dingen in die richting, over mijn afkomst. Ik heb niet eens 200 posts op die forum en probeer iedereen met respect te benaderen. Behalve rascisten, die mogen van mij naar de maan. Niet dat ik daar wakker van lig of dat ik nu slachtoffertje wil spelen, maar triest vind ik het wel.
Hier wat positieve karma dan, vind het onzinnig om zulke spelletjes te spelen ondanks je aanvallen op me.
Ik stem geen Wilders. Ben er blij mee dat er iemand is eindelijk die ook iets voor de arbeiders wil doen. Helaas heeft deze man in mijn ogen alleen een te beperkte visie van de Islam, wij hebben problemen met de Islamieten hier maar ik heb verschillende kennissen die Islamiet zijn en nog steeds in hun eigen land wonen waar ik het goed mee kan vinden. Ook zijn steun aan Amerika en Israël keur ik sterk af.
ja zkr, en niet alleen voor de buitenlanders hoor .
Deze gast heeft ook ander hele goede punten zoals :
- lagere belastingen
- geen rekening rijden en shit, en max snelheid omhoog
- lagere benzine prijzen
- mindergeld in die EU stoppen waar we tog niks van te terug krijgen
De SP welke ons nog verder kaal wil plukken om meer mensen aan een uitkering te helpen die te lui zijn om zelf te gaan werken?Whaha..die iets voor de arbeider wil doen. Verdiep je eens in zijn programma en kijk eens wat dit feitelijk betekent voor Jan de Arbeider..
Beter stem je dan SP