MuscleMeat

Ga jij op Wilders stemmen ja of nee ?

Peiling Peiling Ga jij op Wilders stemmen nee of Ja ?

• Ja

Stemmen: 56 38,1%
  • Nee

Stemmen: 56 38,1%
  • ik stem helemaal niet

Stemmen: 12 8,2%
  • Ik ben Belg / geen stemrecht in NL

Stemmen: 23 15,6%

• Totaal stemmers
    147
  • Peiling gesloten .
Een copypast van een karma posting wil ik best een keer posten. Ik zie nu alleen de bovenste 5 staan... - bedankt voor de compensatie heren - Ik weet niet of je ook nog terug kan kijken naar eerdere postings. Maar namen geven, daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij.

Moet jij eens zien hoeveel rode karma, ik krijg van personen waar ik nog nooit één discussie mee gevoerd hebt. En dan met teksten als kk zwarte en dingen in die richting, over mijn afkomst. Ik heb niet eens 200 posts op die forum en probeer iedereen met respect te benaderen. Behalve rascisten, die mogen van mij naar de maan. Niet dat ik daar wakker van lig of dat ik nu slachtoffertje wil spelen, maar triest vind ik het wel.

Damn slaat idd echt nergens op :rolleyes:

Hier wat karma ;)

Een copypast van een karma posting wil ik best een keer posten. Ik zie nu alleen de bovenste 5 staan... - bedankt voor de compensatie heren - Ik weet niet of je ook nog terug kan kijken naar eerdere postings. Maar namen geven, daar heb ik niet zo'n goed gevoel bij.

Maak er melding van bij de mods, ook aan karma zijn regels gebonden.

@Zeep:
Ik ken genoeg suri's en heb nog nooit problemen met 1 van hun gehad. Dus snap niet zo goed wat je bedoeld.

Als je rechts van opvatting bent hoef je nog geen rascist te zijn.

Zeep, hoevaak heeft iemand jou negatieve karma gegeven plus de mededeling kk n*ger?

Ik weet wel zeker dat dat op 1 hand te tellen is. En om dan meteen deze website als zeer negatief te bestempelen, is dan zeer kort door de bocht.
Jij denkt een beetje als wilders: Terroristen zijn vaak moslims--> alle Mocro's zijn fout.
Maar blijkbaar kan jij het wel verkroppen om op zo'n manier te denken omdat jij een allochtoon bent.

En Wilders discrimineert niet op afkomst maar op geloof. Dus als jij puur arisch bent en moslim, is Wilders niet jouw man.

Prachtig, mensen die op Wilders stemmen als proteststem!! Of je bent gewoon redelijk simpel en opgegroeid in een primitief dorp of je probeert gewoon lekker tof te doen of je bent het serieus met 'm eens op basis van argumenten...

Die laatste groep..laat je eens horen..hoe ga JIJ en meneer Wilders dit land zoveel geweldiger maken? Wat zijn de mogelijkheden?

Waarom stem je bijv geen SP, een partij die ook graag de boel veranderd?

Ga je dan ook tegen je Marokkaanse collega zeggen dat ie z'n Koran moet verbranden? En Rita stemmers, zelfde verhaal. Kom eens met wat inhoud.

Ben benieuwd, oprecht:)

@Zeep:
Ik ken genoeg suri's en heb nog nooit problemen met 1 van hun gehad. Dus snap niet zo goed wat je bedoeld.

Als je rechts van opvatting bent hoef je nog geen rascist te zijn.

Voor mij geld hetzelfde. Alle Hollandse jongens die ik persoonlijk ken daar heb ik nog nooit moeite meegehad en andersom ook niet. Maar op dit forum zijn Wilders aanhangers goed vertegenwoordigd. En van hem is bekend hoe hij over mensen met een andere afkomst, zoals ik, denkt.

@ zeekip. Dat is gelukkig nog net op één hand te tellen. Maar wat ik al aangaf, ik had (nu wel) nog geen 200 posts op dit forum. En het aantal rode karma met zulke opmerkingen stonden buiten normale verhouding met karma dat werkelijk onderbouwt was, hetzijnde positief of negatief. Verder ging het niet alleen om mijn afkomst maar ook om mijn geloof. Iets dat in Nederland toch niet zoveel afwijkt van de traditionele Hollander. Alleen gaf ik aan, dat opmerkingen over mijn afkomst mij meer raken dan over mijn geloof.

Verder wil ik hier absoluut niet zielig lopen doen, of op deze manier aandacht trekken. Maar heb ik dit alleen gebruikt als argument om mijn mening duidelijk te maken.

Ik zou stemmen. Is de enige politicus die tegenwoordig meer geeft om realiteit dan om politieke correctheid.

Ook als is hij extreem, liever dat als ontkennen.

Islamitisering

Ik zou stemmen. Is de enige politicus die tegenwoordig meer geeft om realiteit dan om politieke correctheid.

Ook als is hij extreem, liever dat als ontkennen.

Wat een doldwaze argumentatie:S De Koran verbranden is realiteit, alle belastingen omlaag is realiteit, moslims bashen is realiteit..

In welke wereld leef jij?

Nee, ik stem niet op Wilders. Anders kan ik dadelijk niet meer met het openbaar vervoer. :D

Nope, vind hem te kortzichtig.
Sommige dingen ben ik wel met hem eens, maar hij heeft maar 1 speerpunt en dat is erg jammer.

Ik denk dat ik meer zal stemmen voor Rita of de VVD. Maar is voorloig nog niet aan de orde, dus heb nog de tijd om hier over na te denken.

Wilde eigenlijk precies hetzelfde zeggen.

Wat een doldwaze argumentatie:S De Koran verbranden is realiteit, alle belastingen omlaag is realiteit, moslims bashen is realiteit..

In welke wereld leef jij?

Neen, daarom zeg ik dat hij wat extreem is.

Maar hij ontkent shit niet dat bv multiculturele samenleving een lachertje is en de rotslechte mentaliteit van vele moslims, vooral in de grootsteden. Andere politici verzwijgen dit, dat vind ik veel verder van de realiteit.

Er moet iets veranderen of het barst, zo simpel is het.

ja zkr, en niet alleen voor de buitenlanders hoor .
Deze gast heeft ook ander hele goede punten zoals :
- lagere belastingen
- geen rekening rijden en shit, en max snelheid omhoog
- lagere benzine prijzen
- mindergeld in die EU stoppen waar we tog niks van te terug krijgen

Moet jij eens zien hoeveel rode karma, ik krijg van personen waar ik nog nooit één discussie mee gevoerd hebt. En dan met teksten als kk zwarte en dingen in die richting, over mijn afkomst. Ik heb niet eens 200 posts op die forum en probeer iedereen met respect te benaderen. Behalve rascisten, die mogen van mij naar de maan. Niet dat ik daar wakker van lig of dat ik nu slachtoffertje wil spelen, maar triest vind ik het wel.
Hier wat positieve karma dan, vind het onzinnig om zulke spelletjes te spelen ondanks je aanvallen op me.

Ik stem geen Wilders. Ben er blij mee dat er iemand is eindelijk die ook iets voor de arbeiders wil doen. Helaas heeft deze man in mijn ogen alleen een te beperkte visie van de Islam, wij hebben problemen met de Islamieten hier maar ik heb verschillende kennissen die Islamiet zijn en nog steeds in hun eigen land wonen waar ik het goed mee kan vinden. Ook zijn steun aan Amerika en Israël keur ik sterk af.

Hier wat positieve karma dan, vind het onzinnig om zulke spelletjes te spelen ondanks je aanvallen op me.

Ik stem geen Wilders. Ben er blij mee dat er iemand is eindelijk die ook iets voor de arbeiders wil doen. Helaas heeft deze man in mijn ogen alleen een te beperkte visie van de Islam, wij hebben problemen met de Islamieten hier maar ik heb verschillende kennissen die Islamiet zijn en nog steeds in hun eigen land wonen waar ik het goed mee kan vinden. Ook zijn steun aan Amerika en Israël keur ik sterk af.

Whaha..die iets voor de arbeider wil doen. Verdiep je eens in zijn programma en kijk eens wat dit feitelijk betekent voor Jan de Arbeider..

Beter stem je dan SP

ja zkr, en niet alleen voor de buitenlanders hoor .
Deze gast heeft ook ander hele goede punten zoals :
- lagere belastingen
- geen rekening rijden en shit, en max snelheid omhoog
- lagere benzine prijzen
- mindergeld in die EU stoppen waar we tog niks van te terug krijgen

Maar hoe realistisch vind jij zijn plannen...

Hij wil de belastingen omlaag gooien, geen rekening rijden en lagere benzine prijzen. Ik vraag me af, hoe de overheid invloed kan uitoefenen op de brandstof prijs. Een maximumprijs instellen? Lijkt me onrealistisch. En als Wilders zou gaan reageren zal dat met andere rechtse partijen zijn. En leg dat van die maximumprijs voor benzine maar is uit aan bijvoorbeeld de VVD. En maximum snelheid omhoog, daar kan ik me wel in vinden, alleen daar los je geen files mee op.

Ja, ik stem op Wilders, bij gebrek aan beter.
En zoals hier gesuggereerd wordt om dan maar SP te stemmen, dat is echt geen alternatief : die zijn tegen alles waar ik voor ben en voor alles waar ik tegen ben.

Whaha..die iets voor de arbeider wil doen. Verdiep je eens in zijn programma en kijk eens wat dit feitelijk betekent voor Jan de Arbeider..

Beter stem je dan SP
De SP welke ons nog verder kaal wil plukken om meer mensen aan een uitkering te helpen die te lui zijn om zelf te gaan werken?

Wilders stelde tijdens een van de debateen voor om het geld dat voor ontwikkelingshulp gebruik wordt terug te dringen naar het Europeese gemiddelde. Op het moment betaald Nederland als enigste land de afgesproken 0.8% van het BNP het Europeese gemiddelde is 0,15%. Het overige geld wilde hij gebruiken om de loonbelasting te verlagen.

Terug
Naar boven