Fitness Seller

Ga jij op Wilders stemmen ja of nee ?

Peiling Peiling Ga jij op Wilders stemmen nee of Ja ?

• Ja

Stemmen: 56 38,1%
  • Nee

Stemmen: 56 38,1%
  • ik stem helemaal niet

Stemmen: 12 8,2%
  • Ik ben Belg / geen stemrecht in NL

Stemmen: 23 15,6%

• Totaal stemmers
    147
  • Peiling gesloten .
Verbazende (voorlopige) uitslag hier zeg! Als dit representatief is voor het stemgedrag van de gemiddelde nederlander gaat er een hoop veranderen na de volgende verkiezingen.

Zelf heb ik helemaal niks met Wilders. Ik vind wel dat vrijheid van meningsuiting zeer belangrijk is, dus in zoverre heb ik wel wat respect voor hem, maar ik kan me verder nauwelijks vinden in zijn overtuigingen en ik heb ook weinig vertrouwen in zijn capaciteiten als politiek leider.

Je zult echt in hem moeten gaan geloven aangezien hij de komende jaren een belangrijke rol gaat spelen in nederland.Zo slecht als velen denk is hij niet het is alleen de negatieve dingen van anderen overnemen en zo gaan slechte dingen rond terwijl veel mensen niet eens weten wat nou echt zijn plannen zijn.

Vertel is wat over zijn briljante plannen, want veel is er niet over bekend hij komt alleen in de media door ze houding tegen over de islam. Voor de rest is er nog niet veel concreets bekend. Als hij net zo extreem is in andere zaken en daar ook zo in door trekt denk ik niet dat het er voor jantje modaal er beter op gaat worden, maar wie weet komt hij straks met fantastische plannen tot dan:

NEE

nee.

Je moet echt een randdebiel zijn om dit serieus te overwegen.

Negative

nee, dunno wat ik ga stemmen

Vertel is wat over zijn briljante plannen, want veel is er niet over bekend hij komt alleen in de media door ze houding tegen over de islam. Voor de rest is er nog niet veel concreets bekend. Als hij net zo extreem is in andere zaken en daar ook zo in door trekt denk ik niet dat het er voor jantje modaal er beter op gaat worden, maar wie weet komt hij straks met fantastische plannen tot dan:

NEE

Als je het echt wilt weten lees je z'n site toch even door ? maar nee, hij haat zogenaamd alle moslims en verder kijken ze niet :roflol:

Als je het echt wilt weten lees je z'n site toch even door ? maar nee, hij haat zogenaamd alle moslims en verder kijken ze niet :roflol:

Op zijn site staan alleen dingen die hij verkeerd vind gaan. Oplossingen staan er niet bij. Dus vandaar mijn vraag wat is zijn plan, gaat hij alleen maar aanwijzen wat verkeerd gaat in zijn ogen of heeft hij overal een duidelijke visie in met haalbare oplossingen.

optie 4
ben eigenlijk benieuwd of er veel veranderd zou geweest zijn moest destijds Pim niet neergeschoten geweest zijn
hij had wel grote plannen, moest hij verkozen geworden zijn

ik heb eens een programma gezien over de kamerleden van de pvv en die hadden toch vrij goede standpunten en zo zieje een vlak dat niet alleen op moslims is gericht.
die meid van de pvv, 2e op de lijst, ziet er overigens niet verkeerd uit, denk dat ik op die ga stemmen dan :D

vind wilders zijn immigratiestandpunten verder goed. alleen geeft de media hem weer als een 1 isseu partij wat niet zo is, alleen valt hij erg op omdat de rest van de partije laffe honden zijn die de ogen dicht hebben.

NEE
PVV-immigratieplan: achttien maatregelen om de stroom ECHT in te dammen - www.pvv.nl
ik heb eens een programma gezien over de kamerleden van de pvv en die hadden toch vrij goede standpunten en zo zieje een vlak dat niet alleen op moslims is gericht.
die meid van de pvv, 2e op de lijst, ziet er overigens niet verkeerd uit, denk dat ik op die ga stemmen dan :D

vind wilders zijn immigratiestandpunten verder goed. alleen geeft de media hem weer als een 1 isseu partij wat niet zo is, alleen valt hij erg op omdat de rest van de partije laffe honden zijn die de ogen dicht hebben.
Skrewdriver - On The Streets.
You never see politicians out there, standing on the streets
They don't care if your kids are fed, or got shoes upon their feet
They don't know what's happening, they don't see what's going on
If they did, they'd all be screaming, what the hell is going on

Skrewdriver is een band uit Blackpool (Engeland), opgericht in 1977 uit de as van de voormalige band Tumbling Dice. De frontman van deze band was Ian Stuart Donaldson.

Aanvankelijk was de band niet politiek getint. Enkele muzikale voorbeelden voor Tumbling Dice en de voormalige Skrewdriver waren The Rolling Stones, The Who, The Sex Pistols en Lynyrd Skynyrd.

Na verloop van tijd en verandering van de oorspronkelijke bezetting ondervond de band een ruk naar rechts. Skrewdriver begon racistische teksten te brengen, zoals White Power, When The Boat Comes In, e.d.

Ian Stuart, de zanger van de band, had buiten Skrewdriver nog vele nevenprojecten: hij bracht twee platen met ballads uit samen met de gitarist van Skrewdriver, Stigger. Ook met leden van de Ku Klux Klan heeft hij enkele cd's uitgebracht, samenwerking met Rough Justice en enkele soloplaten.

Ian Stuart is tevens de oprichter van Blood & Honour.

Op 24 september 1993 kwam Ian Stuart in verdachte omstandigheden om het leven bij een auto-ongeluk.

Even voor de duidelijkheid.

Wtf nog zoveel Wilders stemmen? Somber gesteld.

Skrewdriver is een band uit Blackpool (Engeland), opgericht in 1977 uit de as van de voormalige band Tumbling Dice. De frontman van deze band was Ian Stuart Donaldson.

Aanvankelijk was de band niet politiek getint. Enkele muzikale voorbeelden voor Tumbling Dice en de voormalige Skrewdriver waren The Rolling Stones, The Who, The Sex Pistols en Lynyrd Skynyrd.

Na verloop van tijd en verandering van de oorspronkelijke bezetting ondervond de band een ruk naar rechts. Skrewdriver begon racistische teksten te brengen, zoals White Power, When The Boat Comes In, e.d.

Ian Stuart, de zanger van de band, had buiten Skrewdriver nog vele nevenprojecten: hij bracht twee platen met ballads uit samen met de gitarist van Skrewdriver, Stigger. Ook met leden van de Ku Klux Klan heeft hij enkele cd's uitgebracht, samenwerking met Rough Justice en enkele soloplaten.

Ian Stuart is tevens de oprichter van Blood & Honour.

Op 24 september 1993 kwam Ian Stuart in verdachte omstandigheden om het leven bij een auto-ongeluk.

Even voor de duidelijkheid.
Ach Trasher komt zijn naam weer eer aandoe. Even voor de duidelijkheid het album whote power was verre van racistisch maar blank patrionistisch, het is altijd lekker zulke linken te leggen of niet. Waarschijnlijk heb je als bron een of andere mongolensite gebruikt voor je informatie.:D

Mja, jullie soort kent het verschil kennelijk niet. Daarbij is het leuk te weten dat de nummers die hij heeft gezongen van de KKK (begrijp mijn niet verkeerd ik verwerp de KKK maar kan niet tegen deze onzin) ook gezongen zijn door negroïde mensen gezien het oude confederate liedjes waren. O jee, vergeten jij gelooft waarschijnlijk niet dat gedurende de Amerikaanse burgeroorlog de "slaven" in het zuiden juist de zuidelijk soldaten steunden en vaak vrijwillig dienst deden. Jammer dat ik de naam va die film ben vergeten die het conflict in 3 delen beschrijft, kon je nog leuk in zien dat - voor jou duidelijkheid - "zwarten" op de huizen van blanken pasten wanneer de noordelijke soldaten binnenvielen.

Wilders is een populist, een luchtkasteel die geen kans van slagen heeft.. helaas zijn er genoeg mensen die zich laten leiden door populistische praatjes en niet de capaciteiten hebben om daar doorheen te 'prikken' zoals toen met LPF..
Verder acht ik he Nederlandse volk wat intelligenter en zal deze man geen voet aan de grond krijgen..

Ik stem uberhaupt niet maar als ik zou stemmen zou ik niet op Wilders stemmen maar geen flauw idee waar ik wel op zou stemmen moet ik eerlijk zeggen...

Politics sucks big times!

Op zijn site staan alleen dingen die hij verkeerd vind gaan. Oplossingen staan er niet bij. Dus vandaar mijn vraag wat is zijn plan, gaat hij alleen maar aanwijzen wat verkeerd gaat in zijn ogen of heeft hij overal een duidelijke visie in met haalbare oplossingen.

Het is niet makkelijk te vinden dat geef ik toe maar als je even goed doorkijkt kom je allemaal oplossingen en plannen tegen die ik heel realistisch vind.

Hehe, 37.37% van 't forum is dan een randdebiel.:o

Ja dat kan toch, zelfs al ben je de ergste nazi.Wilders gaat je geen stap verder brengen, het is gewoon een idioot/populist.

Ik begrijp niet een weldenkend mens met een IQ boven 100 Wilders serieus kan nemen.

@hierboven.
Wat doorkijkt?Er is niks.

Terug
Naar boven