MuscleMeat

Ga jij op Wilders stemmen ja of nee ?

Peiling Peiling Ga jij op Wilders stemmen nee of Ja ?

• Ja

Stemmen: 56 38,1%
  • Nee

Stemmen: 56 38,1%
  • ik stem helemaal niet

Stemmen: 12 8,2%
  • Ik ben Belg / geen stemrecht in NL

Stemmen: 23 15,6%

• Totaal stemmers
    147
  • Peiling gesloten .
Ja, ik stem op Wilders, bij gebrek aan beter.
En zoals hier gesuggereerd wordt om dan maar SP te stemmen, dat is echt geen alternatief : die zijn tegen alles waar ik voor ben en voor alles waar ik tegen ben.
De SP is een communistische partij hun jeugdaanhang propagandeerde zelfs met massamoordenaar Mao op hun webstek tot het aan de orde kwam in een uitzending van Pauw en Witteman.

Hier wat positieve karma dan, vind het onzinnig om zulke spelletjes te spelen ondanks je aanvallen op me.

Ik stem geen Wilders. Ben er blij mee dat er iemand is eindelijk die ook iets voor de arbeiders wil doen. Helaas heeft deze man in mijn ogen alleen een te beperkte visie van de Islam, wij hebben problemen met de Islamieten hier maar ik heb verschillende kennissen die Islamiet zijn en nog steeds in hun eigen land wonen waar ik het goed mee kan vinden. Ook zijn steun aan Amerika en Israël keur ik sterk af.

Al het dikgedrukte ben ik met je eens. En ik - probeer - jou niet persoonlijk aan te vallen maar bepaalde standpunten/ ideeën van je. En tsjaa.. sommige dan op een aparte manier, maar ik denk wel dat ik jou daarmee goed kan bereiken.
En verder over islamieten. Ik ben zelf absoluut geen islamiet en bij dat geloof heb ik ook een aantal vraagtekens. Dat mensen met een islamitische afkomst goed vertegenwoordigd zijn bij Ome Agent heb ik ook wel door. Ik ben niet blind. Maar het overgrote deel van de Islamieten doet wel zijn best om zijn draai in de Nederlandse samenleving te vinden. Ik vind het belangrijker om dat laatste te stimuleren.
Dat neemt niet weg dat je k*t kindertjes gewoon hard moet aanpakken als ze problemen veroorzaken
En aan rascisten heb ik een hekel. Jij mag zelf weten of jij je daarzelf onder schaart.

De SP welke ons nog verder kaal wil plukken om meer mensen aan een uitkering te helpen die te lui zijn om zelf te gaan werken?

Je bent toch zo begaan met de arbeider? Sjah..daar moet je nu eenmaal zeer goed verdienende mensen voor kaal plukken, lees: slagroom van t toetje halen.

En aan een uitkering helpen? SP wil zoveel mogelijk mensen UIT de uitkering krijgen, als je kan werken, werken. Alleen mensen die echt niet anders kunnen 'verdienen' een uitkering.

Maar goed, je lijkt me niet bijster intelligent verder eerlijk gezegd

Ik voor een volle 100%, als het mag stem ik zelfds 2 keer op hem :D

Maar hoe realistisch vind jij zijn plannen...

Hij wil de belastingen omlaag gooien, geen rekening rijden en lagere benzine prijzen. Ik vraag me af, hoe de overheid invloed kan uitoefenen op de brandstof prijs. Een maximumprijs instellen? Lijkt me onrealistisch. En als Wilders zou gaan reageren zal dat met andere rechtse partijen zijn. En leg dat van die maximumprijs voor benzine maar is uit aan bijvoorbeeld de VVD. En maximum snelheid omhoog, daar kan ik me wel in vinden, alleen daar los je geen files mee op.

Dat wilt ie als volgt , NL geeft bakken met geld aan de EU en ontwikkelingshulp. Dit wil hij drastisch verminderen . Dan nog steeds zit NL procentueel gezien op zelfde niveau als japen en VS. Geen onzin subsidies naar kansloze projecten, zoals marokaanse straat schofies op snoep reis sturen naar marokko je wilt niet weten hoeveel ervan dit onzin subsidies zijn.
Ook minder ambtenaren dit zijn er veels te in NL, en die gasten hebben vaak een luizen baantje waar ze geen reet uitvoeren.
De benzine prijs gaat heel simpel om laag omdat de belasting accijns op benzine worden verminderd.(70% van de benzine prijs is belasting)
Voor de snelheid, het toch onzin dat als er snacht niemand op snelweg zit je maar 120mag.

Ik denk dat nederland een mooier land word dan het ooit geweest is en dan heb ik het niet alleen over het plan met de moslims maar alles eromheen.

Je bent toch zo begaan met de arbeider? Sjah..daar moet je nu eenmaal zeer goed verdienende mensen voor kaal plukken, lees: slagroom van t toetje halen.

En aan een uitkering helpen? SP wil zoveel mogelijk mensen UIT de uitkering krijgen, als je kan werken, werken. Alleen mensen die echt niet anders kunnen 'verdienen' een uitkering.

Maar goed, je lijkt me niet bijster intelligent verder eerlijk gezegd
Gast je kent me niet hoe wil je uitspraken doen over mijn intelligentie, misschien is mijn mening anders van de jouwe omdat ik inzage heb in andere bronnen dan jij.

Stem jij maar lekker op een partij die massamoordenaars verheerlijkt dan.

Dat wilt ie als volgt , NL geeft bakken met geld aan de EU en ontwikkelingshulp. Dit wil hij drastisch verminderen . Dan nog steeds zit NL procentueel gezien op zelfde niveau als japen en VS. Geen onzin subsidies naar kansloze projecten, zoals marokaanse straat schofies op snoep reis sturen naar marokko je wilt niet weten hoeveel ervan dit onzin subsidies zijn.
Ook minder ambtenaren dit zijn er veels te in NL, en die gasten hebben vaak een luizen baantje waar ze geen reet uitvoeren.
De benzine prijs gaat heel simpel om laag omdat de belasting accijns op benzine worden verminderd.(70% van de benzine prijs is belasting)
Voor de snelheid, het toch onzin dat als er snacht niemand op snelweg zit je maar 120mag.

Tjsaa.. ik vind het vrij populistische standpunten. Dat het uitvoerderbaar is, als je maar creatief bent in je boekhouding kan je een heel eind komen.
Verder vind ik dat de PVV van meneer Wilders de bestuurlijke ervaring mist, om eventueel een coalitie te kunnen vormen.

Wilders scoort hier op deze site toch behoorlijk goed. Jammer.

Wilders scoort hier op deze site toch behoorlijk goed. Jammer.

Je zult echt in hem moeten gaan geloven aangezien hij de komende jaren een belangrijke rol gaat spelen in nederland.Zo slecht als velen denk is hij niet het is alleen de negatieve dingen van anderen overnemen en zo gaan slechte dingen rond terwijl veel mensen niet eens weten wat nou echt zijn plannen zijn.

Je zult echt in hem moeten gaan geloven aangezien hij de komende jaren een belangrijke rol gaat spelen in nederland.Zo slecht als velen denk is hij niet het is alleen de negatieve dingen van anderen overnemen en zo gaan slechte dingen rond terwijl veel mensen niet eens weten wat nou echt zijn plannen zijn.

ik ken de man heel gioed. Ik heb zijn hele programma doorgenomen. Hij kijkt wat de mensen tegen de borst stoot en baseert zijn financieel onhaalbaar programma daar dan op. Vlaams belang methode. een populist die bij gebrek aan talent nood geeft zijn carriere te baseren op giftige provocatie.

als die islam film een beetje gematigd blijft heb ik wel idee dat echt flink wat zetels gaat pakken, die gats heeft de laatste tijd ongelooflijk veel publiciteit had en dat zal ook veel extra kiezers zorgen

:roflol::roflol::roflol:

Als je op 1 van de grote andere partijen zult kiezen word nederland nog slechter dan dat het nu al is geworden.

Als je op 1 van de grote andere partijen zult kiezen word nederland nog slechter dan dat het nu al is geworden.

Je weet niet waar je over praat. Een land dat hoort bij de top 10 a 15 van de wereld kan nooit een slecht land zijn. Bijna 190 landen waar het slechter is gesteld met de meeste zaken die er toe doen.

Je weet niet waar je over praat. Een land dat hoort bij de top 10 a 15 van de wereld kan nooit een slecht land zijn. Bijna 190 landen waar het slechter is gesteld met de meeste zaken die er toe doen.

dat klopt, wat sociale zaken betreft loopt Curacao ver achter bij Nederland....

maar voor de rest is het best uit te houden hier!
:roflol:

maar voor de rest is het best uit te houden hier!

Je herhaalt dat elke dag ofzo ? Je kunt het misschien beter als onderschrift pakken, dan hoef je het niet elke keer weer te typen. Dat bespaart je een hoop werk, en zo houd je meer tijd over om te bidden. Als je dan toch tijd over hebt kun je er misschien nog een geloof bijpakken, want samen sta je sterk. :D

Ja tuurlijk stem ik op Wilders! Oprotten met die buitenlanders.

Je herhaalt dat elke dag ofzo ? Je kunt het misschien beter als onderschrift pakken, dan hoef je het niet elke keer weer te typen. Dat bespaart je een hoop werk, en zo houd je meer tijd over om te bidden. Als je dan toch tijd over hebt kun je er misschien nog een geloof bijpakken, want samen sta je sterk. :D

wil je dat ik voor je ga bidden?

zeg het maar........
;)

Terug
Naar boven