AndroidHealthClinic

GABA tegen angst en paniekaanvallen en paranoia bij trenbolone

werkt GABA tegen de bijwerkingen van tren en bold en winstrol

  • ja

  • nee


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

nannan

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 nov 2018
Berichten
1.074
Waardering
249
werkt GABA hier echt tegen of is het maar onzin,zit al paar uren allerlei artikels te lezen ivm tren,boldenone en hun bijwerkingen . Volgens sommige zou GABA heel goed werken tegen de bijwerkingen van tren en boldenone en winstrol.

Wat vinden jullie hiervan? hier op DBB vind ik er ook niet veel info over , toch niet ivm anabole steroiden...
Graag meningen van mensen met ervaring hiermee of wat jullie doen om die bijwerkingen tegen te gaan.
Ik gebruik altijd xanax maar zou deze eens willen proberen vermits dit gezonder is.
 
Lage dosis phenibut werkt goed bij mij. Minder agressie.
 
Allemaal subjectief, ligt aan je doelen, je verwachtingen etc. etc.
 
Phenibut werkt bij mij ook redelijk.
Haalt de scherpe randjes er af iig.
Maar om dit lang achter elkaar te gebruiken is ook niet aan te raden.
 
Gewoon geen tren, bold en winny nemen lijkt me toch het beste :thumbs:

Dit.

Primobolan zorgt ook gewoon voor een hele mooie look, en is zelfs op 200mg/ml te krijgen. Enige nadeel is de prijs.
 
beter gezegd,zijn de 2 beste compounds,zeker zonder tren krijg je nooit dezelfde gruwelijke fysiek als met tren
Had jij onlangs niet geschreven dat je zou stoppen met kuren wegens kinderwens. Je ging ook stoppen met trainen.
 
GABA komt moeilijk door de bloedhersenbarriere als ik mij niet vergis, supplementeren zal met andere woorden niet zo veel teweeg brengen. Met phenibut kan je dit omzeilen idd.

als je al last hebt van angst is fucken met je GABA systeem niet al te verstandig, zeker niet op eigen houtje. Bij stopzetting van GABA agonisten (zoals phenibut) mag je er op rekenen dat je de rekening zult gepresenteerd krijgen op het einde van de rit
 
Ik gebruik altijd xanax

Wat bedoel je met "altijd"? Heb je alprazolam op recept van je huisarts en neem je het dagelijks zoals voorgeschreven? Of refereer je naar zelf medicatie? Als je elke dag al op alprazolam (xanax) zit i.v.m. een angststoornis of paniekaanvallen dan zou ik je adviseren ver weg te blijven van tren/bold combo. Wat Vonk en IronWarrior suggeren is je beste optie. Kies je er toch voor om te kuren met tren + bold in combinatie met xanax, dan kan je alvast een afspraak maken bij een afkickkliniek voor wanneer je klaar bent met kuren, want tegen die tijd staat er zeer waarschijnlijk al een epilepsie aanval of beroerte te wachten op je, er vanuit gaande dat je minimaal 3 maanden kuurt met tren/bold/xanax en dus 3 maanden alprazolam op je GABA receptoren ramt en dan na je kuur stopt zonder af te bouwen en/of medisch toezicht.

Niet spelen met benzodiazepinen en tren/bold op het moment dat je mentale status van tevoren al instabiel is. Sterker nog, helemaal wegblijven van anabolen als je al lijd aan een angststoornis of paniekaanvallen. Wat mucci zegt is nog zacht uitgedrukt, wat hij bedoelde was dat je word verwelkomt in hel.
 
Wat bedoel je met "altijd"? Heb je alprazolam op recept van je huisarts en neem je het dagelijks zoals voorgeschreven? Of refereer je naar zelf medicatie? Als je elke dag al op alprazolam (xanax) zit i.v.m. een angststoornis of paniekaanvallen dan zou ik je adviseren ver weg te blijven van tren/bold combo. Wat Vonk en IronWarrior suggeren is je beste optie. Kies je er toch voor om te kuren met tren + bold in combinatie met xanax, dan kan je alvast een afspraak maken bij een afkickkliniek voor wanneer je klaar bent met kuren, want tegen die tijd staat er zeer waarschijnlijk al een epilepsie aanval of beroerte te wachten op je, er vanuit gaande dat je minimaal 3 maanden kuurt met tren/bold/xanax en dus 3 maanden alprazolam op je GABA receptoren ramt en dan na je kuur stopt zonder af te bouwen en/of medisch toezicht.

Niet spelen met benzodiazepinen en tren/bold op het moment dat je mentale status van tevoren al instabiel is. Sterker nog, helemaal wegblijven van anabolen als je al lijd aan een angststoornis of paniekaanvallen. Wat mucci zegt is nog zacht uitgedrukt, wat hij bedoelde was dat je word verwelkomt in hel.

Niks meer aan toe te voegen.
 
+1

Het moet ook niet gekker worden eigenlijk he :mad:
 
Paniekaanvallen gaan al behoorlijk ver. :emo: Gewoon geen Tren gebruiken als je die bijwerkingen hebt. Probleem opgelost!
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met "altijd"? Heb je alprazolam op recept van je huisarts en neem je het dagelijks zoals voorgeschreven? Of refereer je naar zelf medicatie? Als je elke dag al op alprazolam (xanax) zit i.v.m. een angststoornis of paniekaanvallen dan zou ik je adviseren ver weg te blijven van tren/bold combo. Wat Vonk en IronWarrior suggeren is je beste optie. Kies je er toch voor om te kuren met tren + bold in combinatie met xanax, dan kan je alvast een afspraak maken bij een afkickkliniek voor wanneer je klaar bent met kuren, want tegen die tijd staat er zeer waarschijnlijk al een epilepsie aanval of beroerte te wachten op je, er vanuit gaande dat je minimaal 3 maanden kuurt met tren/bold/xanax en dus 3 maanden alprazolam op je GABA receptoren ramt en dan na je kuur stopt zonder af te bouwen en/of medisch toezicht.

Niet spelen met benzodiazepinen en tren/bold op het moment dat je mentale status van tevoren al instabiel is. Sterker nog, helemaal wegblijven van anabolen als je al lijd aan een angststoornis of paniekaanvallen. Wat mucci zegt is nog zacht uitgedrukt, wat hij bedoelde was dat je word verwelkomt in hel.

ik gebruik dat als het nodig is , en zeker niet altijd,hangt ervan af met wat ik kuur en hoe ik reageer erop
 
GABA komt moeilijk door de bloedhersenbarriere als ik mij niet vergis, supplementeren zal met andere woorden niet zo veel teweeg brengen. Met phenibut kan je dit omzeilen idd.

als je al last hebt van angst is fucken met je GABA systeem niet al te verstandig, zeker niet op eigen houtje. Bij stopzetting van GABA agonisten (zoals phenibut) mag je er op rekenen dat je de rekening zult gepresenteerd krijgen op het einde van de rit

blijkbaar is GABA dus waardeloos als ik alles lees tot nu toe
 
L-theanine + magnesium citraat + valeriaan + omega3 + cardio + een warm bad / douche.

Ik heb zowel oxazepam als GABA geprobeerd en het bovenstaande werkt een stuk beter. GABA deed geen ruk. Kreeg er alleen tintelende handen van.
 
Back
Naar boven