Fitness Seller

Shocking News Gaia toont gruwelijke beelden uit Belgische slachthuizen

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 174
  • Weergaven 11K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Gaia toont gruwelijke beelden uit Belgische slachthuizen

media_xl_2780417.jpg


Twee dagen voor het offerfeest heeft Gaia gruwelijke beelden uit Belgische slachthuizen openbaar gemaakt. Onverdoofd geslachte runderen, schapen en geiten lijden op de beelden zwaar en worden mishandeld. De dieren worden er geslacht voor de halal markt, maar zouden ook zonder etikettering in het reguliere circuit terechtkomen.

Niet alleen halal
Gaia vraagt met de beelden dat de uitzondering in de wet om dieren zonder verdoving te slachten, meteen wordt geschrapt. En dat de moslimgemeenschap slachten met verdoving zou aanvaarden om de dieren veel lijden te besparen. De beelden zijn niet voor gevoelige zielen. Geitjes die krijsen van angst terwijl hen de keel wordt overgesneden, dieren die hopeloos vechten om te overleven terwijl ze doodbloeden, etc.

Middeleeuws
"Dit zijn onaanvaardbare, middeleeuwse wanpraktijken", zegt Gaia-voorzitter Michel Vandenbosch. Zonder etiket beginnen slachthuizen volgens Gaia steeds vaker onverdoofd te slachten. Op dit moment wordt 92 procent van de schapen, 21 procent van de kalveren en 10 procent van de runderen zonder verdoving geslacht, aldus Gaia. Dat zijn ongeveer 250.000 dieren per jaar.

Er bestaat in Europa veel discussie over het slachten van dieren. In Zweden, Noorwegen, Zwitserland en IJsland is slachten zonder verdoving al verboden. (gb)
Video: http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie/video/detail/1033779/GAIA-filmt-schokkende-beelden.dhtml

Had al een vermoeden maar bij deze is het hard bewijs geleverd.
 
ik kan echt niet tegen dierenleed.
**** je halal vlees, ga elkaar maar opeten ofzo.
zul je zien dat de criminaliteit ook daalt.

win-win situatie.
 
Waar zijn die beelden?

EDIT: Niets nieuw onder de zon toch ???
 
Laatst bewerkt:
Konden we hen maar op gruwelijke wijze mishandelen en slachten..
 
Moslims kennen alleen ethiek als het hun uitkomt.
 
Gatverdamme, hoe kunnen deze mensen met zichzelf leven?
 
afmaken die mensen die dat doen.
filmpje op hln bij die schreeuwende koe gelijk afgezet, dieren laten lijden is not done
 
Moslims kennen alleen ethiek als het hun uitkomt.

+1

We kunnen allemaal een voorbeeld nemen aan IJsland..
Waar slaat dit op hersenloze flikkers, kan je al 1 bij 1 optellen of niet?
Die blanke bazen aan de top misbruiken de hele halal regeling om geen verdoving te hoeven gebruiken. Zijn ze weer goedkoper uit.

Denk je nou echt dat moslims halal vlees bij de AH halen? Ze slachten die beesten gewoon zelf.
Ga eerst jezelf maars goed aanpakken, ****ing ITO mentaliteit hier.
 
Ik hoef dat niet te zien, ik denk dat als ik iemand dat ook ooit zie doen dat ik daarna echt een moord op me naam heb staan, als je een mens af slacht krijg je levenslang en bij dieren kan het gewoon, we zijn allemaal levende wezens, dus we moeten allemaal gelijk behandeld worden vind ik, walgelijk.
 
  • Like
Waarderingen: Hiro
Halal vlees word normaal gesproken verdooft vermoord.

Dit zijn gewoon weer mensen die het moslimistisch volk zwartmaken zonder dat ze het door hebben.
(PS; Westerse volken deden het ongeveer 10 jaar geleden ook zonder pin door het hoofd).

Ik keur dit zeker niet goed, en probeer het op geen manier goed te praten.
Deze mensen horen zelf dit te krijgen, helemaal mee eens.

Maar om weer typisch alles af te schuiven op een heel volk?

Er word toch ook niet gezegt: ELKE christelijke priester is een pedo?

Gewoon typisch iets afschuiven op een minderheid.
Zwak.
 
Ik ga dit niet kijken.


Offtopic: wij mensen zijn smerige wezens, ook moslims.


Wereld zou er een stuk beter uitzien zonder religie. Wanneer gaat de mens trouwens eens in de gaten krijgen dat ze alles zelf in de hand hebben en alles een is, er bestaat geen almachtige.
 
En van wie zijn deze slachthuizen?
 
Wat voor een zieke geest ben je als je dit werk kunt uitvoeren..
 
dit gaat echt door merg en been. afschuwelijk om te zien. Heb mezelf moeten dwingen om te blijven kijken, wat een achterlijk ritueel zeg om je dieren zo te slachten.
 
Back
Naar boven