XXL Nutrition

Shocking News Gaia toont gruwelijke beelden uit Belgische slachthuizen

Ik eet 't nog 1 x per maand, maar ik zou zeggen schiet zo'n koe door de kop zodat acute dood intreed. Of een stroomstoot aan de kop, is ook pijnloos.

Dit is te walgelijk voor woorden, deze mensen horen op basis van humanistische beschaving een jarenlange gevangenisstraf te krijgen.

En het moge duidelijk zijn dat religieuze groeperingen zo veel mogelijk een buitensluiting opgespeld dienen te krijgen om de Westelijke rationaliteit te beschermen tegen diversiteit, en inherent daarmee verbonden, de affectie die wij hier reeds van hebben ondervonden welke zeer huiveringwekkend is geweest sinds de jaren 60.

Ik ga het niet bekijken, heb vroeger soortgelijke filmpjes gezien en er dagen niet goed van geweest :(

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

ze kunnen beter namen + adressen van die bedrijven geven

& kunnen ze de dieren niet vergassen ofzo? Lijkt me een veel minder pijnlijke dood, en het kan met grote aantallen tegelijk gebeuren(zodat de bedrijven willen -_-)

snap trouwens ook niet waarom mensen dit als beroep willen doen..

****ing ter***lijers, jammer dat iedereen zich zo graag rond vreet aan vlees.

Belachelijk

Ik ga het niet bekijken, heb vroeger soortgelijke filmpjes gezien en er dagen niet goed van geweest :(

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

ze kunnen beter namen + adressen van die bedrijven geven

& kunnen ze de dieren niet vergassen ofzo? Lijkt me een veel minder pijnlijke dood, en het kan met grote aantallen tegelijk gebeuren(zodat de bedrijven willen -_-)

snap trouwens ook niet waarom mensen dit als beroep willen doen..

vergassen? Denk niet dat mensen behoefte hebben aan rare chemicaliën in hun eten.

• Topic Starter Topic Starter
Wie zegt dat vleeseters zitten te wachten op pijnlijke slachtingen? Europa zou alle landen moeten verplichten om onder verdoving te slachten. Ook vind ik dat er een verbod moet komen op het slachten van jonge dieren.

Die slachter in het belgische filmpje doet het nog niet eens volgens de "hallal" regels:mad:
Het moet nl met een vlijmscherp mes gebeuren in een haal....niet dat dat nou goed is, dieren moeten gewoon verdooft geslacht worden zoals de eerste koe in het filmpje.

op 4 minuten ongeveer staat een koe die wel "correct" halal geslacht word

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat vleeseters zitten te wachten op pijnlijke slachtingen? Europa zou alle landen moeten verplichten om onder verdoving te slachten. Ook vind ik dat er een verbod moet komen op het slachten van jonge dieren.

het valt me op dat je de laatste tijd zo soft en "links" bent geworden T. ik krijg er zelfs bijna rillingen van.

+1
Belachelijk om vleeseters mede verantwoordelijk te noemen.

• Topic Starter Topic Starter
het valt me op dat je de laatste tijd zo soft en "links" bent geworden T. ik krijg er zelfs bijna rillingen van.
Goed dat iemand eindelijk begrijpt dat ik in geen enkel vast hokje te plaatsen ben;)

Maar vergis je niet: dit is eigenlijk een vrij rechts standpunt, denk dat bijv. PVV en VB ook tegen rituele slachtingen of slachtingen zonder verdoving zijn;)

Heb bij een ambachtelijke slager stage gelopen, heb daar ook zelf moeten slachten werd een tang met stroom op de kop gezet voor verdoving en dan mes in de keel die varkens moest je eens zien gieren haha

Heb bij een ambachtelijke slager stage gelopen, heb daar ook zelf moeten slachten werd een tang met stroom op de kop gezet voor verdoving en dan mes in de keel die varkens moest je eens zien gieren haha

je vriendin gierde het vannacht ook weer eens uit bij mij...ik dacht dat die van mij klein was maar ze vertelde dat haar eigen vriend helemaal een verschrompeld hoopje doffe ellende had. maar hij compenseerde het weer met stoere verhalen over hoe hij varkens de kop afsneed.

je vriendin gierde het vannacht ook weer eens uit bij mij...ik dacht dat die van mij klein was maar ze vertelde dat haar eigen vriend helemaal een verschrompeld hoopje doffe ellende had. maar hij compenseerde het weer met stoere verhalen over hoe hij varkens de kop afsneed.
moeilijk he begrijpend lezen, correctie ik sneed het hoofd er niet af ik stak een mes in de keel waardoor het bloed uit zijn lichaam loopt en in een emmer terecht komt waar vervolgens bloedworst van gemaakt word.
Maar werd bij deze slagerij allemaal met verdoving gedaan dus gelukkig merkte de dieren er niks meer van ;)
maar heeee vertel eens details over hoe mn vriendin gierde vanacht had ze dr sloot vanacht wel geschoren?

de mensen die dit doen vinden het de normaalste zaak van de wereld. In veel landen wordt ook nog zo geslacht. Als jij bijv in een gebergte woont en je hebt een koe die je moet opeten zal je die ook zo moeten slachten. Deze mensen groeien ook op van kinds af aan met zulke rituele slachtingen. Sterker nog die mensen maken elkaar zelfs af op zulke manieren. Ik zie ook niet 1, 2, 3 een up to date diervriendelijk slachthuis staan in een minder welvarend ontwikkeld land. Aan ene kant begrijp ik het wel in sommige omstandigheden gezien dan. Maar vind erg jammer dat een land binnen europa zijn handen aan zulke praktijken vies moet maken terwijl het toch wel een stuk netter kan.

Verder kan ik me niet herinneren dat zulke vieze prutse slachtingen eens onder halal valt. Je dient het dier eerst te kalmeren, water te geven, vast te binden, ogen moet je bedekken, bloed dien je geloof ik ook op te vangen, etc. etc. En niet zo vies en pruts en baldadig. Dus ver van halal slachting dit. Er zijn maar een handvol mensen die dit fatsoenlijk en goed kunnen doen.

En tot slot **** die hele manier van slachting gebeuren. Moet afgeschaft worden klaar. Is achterhaald en barbaars gewoon. Hoort gewoon niet in zo'n land. Laat die mensen het lekker zelf uitzoeken als ze het zo graag willen. Dat gote landelijke consumenten fabrieken hier hun handen aan vies maken is gewoon ver uit triest.

moeilijk he begrijpend lezen, correctie ik sneed het hoofd er niet af ik stak een mes in de keel waardoor het bloed uit zijn lichaam loopt en in een emmer terecht komt waar vervolgens bloedworst van gemaakt word.
Maar werd bij deze slagerij allemaal met verdoving gedaan dus gelukkig merkte de dieren er niks meer van ;)
maar heeee vertel eens details over hoe mn vriendin gierde vanacht had ze dr sloot vanacht wel geschoren?

ooh je liet ze leegbloeden en krijsen, dan vind ik het helemaal goed en staat kids for animals voorlopig niet voor de deur.
en nee haar sloot was niet geschoren, het was weer een beste rimboe maar ze vond het ook niet waard om haar te scheren voor die armzalige pikkies van ons. ze ging nu op zoek naar een grote n*ger met een grote bloedworst.

bij het zien van dit filmpje had ik het gevoel dat de vader van die koe zich in zijn graf omdraaide..

Of was het nu de biefstuk in mijn maag die zich omdraaide??? ???

toch maar een vreemd gevoel.

Terug
Naar boven