- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij beledigt je EricR, ik zou em spanken met een prei.Had geen andere uitspraakverwacht van een slagerszoon![]()

Hij beledigt je EricR, ik zou em spanken met een prei.![]()
Had geen andere uitspraakverwacht van een slagerszoon![]()

Hij beledigt je EricR, ik zou em spanken met een prei.![]()

ja is ook wel zo maar ik bedoelde ermee te zeggen dat ik het echt totale waanzin vind dat er in nederlandse supermarkten ritueel geslacht vlees wordt verkocht...gewoon belachelijk.
Binnenkort moeten we stenigen ook maar toepassen als straf.

1. wie zegt dat halal vlees met de hand word geslacht? k bedoel denk je echt dat alberthein eigen slagers heeft ofzo..
halal vlees kan ook gewoon in de fabriek worden geslacht.. maar hebben wel iets andere soorte eisen..
en mensen die zeggen dat islamitische slachting niet human is, lees dit maar:
[Link niet meer beschikbaar]
raar onderzoek, vergelijking is ook een beetje raar.1. wie zegt dat halal vlees met de hand word geslacht? k bedoel denk je echt dat alberthein eigen slagers heeft ofzo..
halal vlees kan ook gewoon in de fabriek worden geslacht.. maar hebben wel iets andere soorte eisen..
en mensen die zeggen dat islamitische slachting niet human is, lees dit maar:
As Siraat - Slachten van de Dieren
Maar dan kan je gaan discussiëren over het feit dat de mens geen 100% carnivoor is en bovendien meer hersencapaciteit heeft dan het gemiddeld roofdier, dus ook de mogelijkheid heeft om het vreedzamer te doen zodat er geen onnodig leed is. Tenzij je het natuurlijk onbelangrijk vindt of er meer of minder leed is, maar in de moderne maatschappij zou dat toch een waarde moeten zijn, immers willen we toch ook niet dat soortgenoten pijn hebben, waarom dan wel de dieren?
Dus meer heb ik er niet over te zeggen, verspilde moeite IMO.Enkele jaren geleden was er ook een discussie ik weet niet of hier vissers op het forum zitten, maar dit ging over het afschaffen van de levende aasvis voor het vissen op snoek en snoekbaars.
Deze regel is er toen wel doorgekomen en staat nu zelfs een boete op, maar omdat een geloof het predikt mag een dier wel lijden?
De situatie was vergelijkbaar een prooivis zou aan een haak bungelen totdat vriend esox of vadertje glasoog hem kwam grijpen.
De stress zou niet goed wezen voor het prooivisje wat nog minder hersens heeft dan een koe of een lammetje, maar waarom moet een koe of lam dan wel lijden?
En hoe zou een Islamiet reageren als wij met zn allen in verwegistan gaan wonen een slachterij openen en daar op de manier die niet Halal is gaan slachten.
Volgens mij kunnen wij dan opkrassen, maar waarom mag het andersom dan hier wel?
Volgens mij moet het zelfs met de hand worden geslacht. Dat stukje propaganda van Dr. Hazim neem ik niet al te serieus overigens, de enige sites die dat onderzoek citeren zijn sites met een islamitische grondslag en verder is er niks over de beste man te vinden. Dat mij doet denken aan een fictief onderzoek of een onderzoek dat nogal bevooroordeeld is.
Toon mij 1 onafhankelijke bron die dat onderzoek van Hazim gebruikt en instemt met de bevindingen?
Is al eens ter sprake gekomen in deze thread en toen kon ik die Hazim ook alleen vinden op een bepaald soort sites :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/offerfeest-53548/index2.html#post963462
Nou ik je vertel je toch dat ik hier naast een abbattoir zit wat tot voor kort halal slacht! die lui komen met der schaap in de kofferbak hier dat beest laten slachten en reken maar dat ze zelf willen zien wie dat beest de keel door haalt! Want tegelijkertijd moet er het een en ander opgezegd worden als gebed ofzo, weet ik ook niet precies wat dat inhoudt.