chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar slaat dit op hersenloze fl**kers, kan je al 1 bij 1 optellen of niet?
Die blanke bazen aan de top misbruiken de hele halal regeling om geen verdoving te hoeven gebruiken. Zijn ze weer goedkoper uit.
Denk je nou echt dat moslims halal vlees bij de AH halen? Ze slachten die beesten gewoon zelf.
Ga eerst jezelf maars goed aanpakken, ****ing ITO mentaliteit hier.
Duidelijk. Aparte nickname dat wel.
Die blanke bazen aan de top misbruiken de hele halal regeling om geen verdoving te hoeven gebruiken. Zijn ze weer goedkoper uit.
Denk je nou echt dat moslims halal vlees bij de AH halen? Ze slachten die beesten gewoon zelf.

Inderdaad, kan me echt niet voorstellen wat voor mensen dit werk zouden kunnen doen..Hoeveel zou zo'n slachter verdienen??
Volgens mij lopen daar ook wel (ex)-moordenaars rond die met plezier hun werk doen.
Meestal bij runderen schieten ze in pin door hun kop, maar volgens (stricte) definities van halal vlees wordt dit niet goed gekeurd. Een alternatief is verdoving met een luchtdrukpistool, maar ook de consumptie van vlees dat op die manier is geslacht wordt niet door alle islamieten goedgekeurd.Waarom steken ze niet eerst een mes oid door de ruggegraat zodat het beest iig niets meer voelt![]()
mijn bloed kookt al alleen van dit topic
wat voor tuig werkt er in die slachthuizen?