AndroidHealthClinic

Shocking News Gaia toont gruwelijke beelden uit Belgische slachthuizen

**** zeg, hier heb ik eerlijk gezegd geen woorden voor, en ik ben toch echt wel wat gewent :(
**** hoe kan je met jezelf leven als je dit soort werk doet, waar de **** zijn ze mee bezig ?

Waar slaat dit op hersenloze fl**kers, kan je al 1 bij 1 optellen of niet?
Die blanke bazen aan de top misbruiken de hele halal regeling om geen verdoving te hoeven gebruiken. Zijn ze weer goedkoper uit.

Denk je nou echt dat moslims halal vlees bij de AH halen? Ze slachten die beesten gewoon zelf.
Ga eerst jezelf maars goed aanpakken, ****ing ITO mentaliteit hier.

Moslim?

Die blanke bazen aan de top misbruiken de hele halal regeling om geen verdoving te hoeven gebruiken. Zijn ze weer goedkoper uit.

Denk je nou echt dat moslims halal vlees bij de AH halen? Ze slachten die beesten gewoon zelf.

ongesteld?

nee serieus, slachten kan net zo goed zonder verdoving, halal of niet.
tuurlijk persen allerlei aan ''blanke bazen'' dit uit, maar dat maakt het toch
nog niet goed of wel dan?

Waarom steken ze niet eerst een mes oid door de ruggegraat zodat het beest iig niets meer voelt???

t*fus, dit soort praktijken kan ik niet waarderen.

Ik heb vroeger als kind van ong 12 wel eens een slachting in het echt gezien.
Bij koeien: pin in de kop (daar vind ik niet veel zieligs aan)
Bij varkens: eerst verdoven met elektriceit, daarna keel doorsnijden en ophangen aan één poot en leeg laten bloeden (dat vond ik vrij misselijk, die beesten trilden heel de tijd)

Een slachting zonder verdoving zou ik echt niet kunnen zien in het echt, in het filmpje is het al moeilijk. Heel misselijk dit.

Hoeveel zou zo'n slachter verdienen??

Volgens mij lopen daar ook wel (ex)-moordenaars rond die met plezier hun werk doen.

****ing hell wat ziek. Dat filmpje, echt heel triest.. Heb hem niet afgekeken, die bange geiten/schapen, die blik van die koe.. Oh brother :(

Potverdomme hier word ik razend van:mad: Ga dat filmpje niet eens kijken, wat voor een monsters zijn het die dit kunnen doen.

Mehraba هتاف للترحيب :wave:

DAMN dit kan ik echt niet aanzien. hoop dat ze ook ooit zo aan hun einde komen die gasten.

die koe met die halfdoorgesneden keel :s :s :s :s

**** man, als je dit zo allemaal gaat kijken vind je alles k*t. beter niet doen dus.

its one ****ed up mess..

mijn bloed kookt al alleen van dit topic
wat voor tuig werkt er in die slachthuizen?

Waarom steken ze niet eerst een mes oid door de ruggegraat zodat het beest iig niets meer voelt???
Meestal bij runderen schieten ze in pin door hun kop, maar volgens (stricte) definities van halal vlees wordt dit niet goed gekeurd. Een alternatief is verdoving met een luchtdrukpistool, maar ook de consumptie van vlees dat op die manier is geslacht wordt niet door alle islamieten goedgekeurd.

Overigens, in Nederland gebeurt exact hetzelfde. Normaliter horen dieren binnen een aantal seconden wel het bewustzijn te verliezen, maar de kennis en kunde van mensen aan de slachtlijn is niet altijd even geweldig. Ik kan me wel voorstellen dat het in het begin moeilijk werk is, maar het zal wellicht snel wennen.

Bizar dit!!:mad:

Grondwettelijke wetswijziging doorvoeren, desnoods zonder 2/3de van het electoraat om segregatie te kunnen maken tussen burgers en tweederangs burgers.

Het moet afgelopen zijn met ras kapitalisten in de vlees industrie en religieuze sacramenten van deze aard. Vrijheid van religie moet zeer sterk beperkt worden, uiterlijke kenmerken kunnen en mogen niets laten doorschemeren.

ik ga gewoon niet naar die beelden kijken.,ik vind het al erg als mensen dit zelfs willen zien????:mad:
k*t moslims toch weer zeker:mad::vomit:
we zouden beter allemaal vegetarier worden:(

Terug
Naar boven