Fitness Seller

Shocking News Gaia toont gruwelijke beelden uit Belgische slachthuizen

Bezoekers in dit topic

die hufters neersteken is de enige goede optie!!!:mad:
 
Scharrelpluimvee heeft ook niet altijd een beter leven hoor. Meestal geen vrije uitloop maar een beetje meer hok ruimte. Grondoppervlakte: maximaal 9 hennen/m2 (18 hennen/m2 bij legbatterij). Voor mij nog altijd geen reden om meer te betalen voor een scharrel kip/ei.
 
Dit is één van de redenen waarom ik totaal geen respect kan opbrengen voor de Islam. Deze manier van slachten is laf, respectloos en pure dierenmishandeling. Als je graag bloed wil zien vloeien moet je imo met iemand vechten van je eigen niveau en dan ook het risico wagen zelfs te sterven.

Belachelijk in een woord..

Vleeseters zijn niet verantwoordelijk voor deze idiote acties. Hier kost een stuk biologische kip (1 stukje) ruim 7 euro en dat is waarom ik het niet koop. Echter ben ik zeker bereid meer te betalen als de gemiddelde kip oid een beter leven en een pijnloze dood krijgt.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Ach ja zolang het vlees maar goedkoop blijft zit ik er niet mee

Wat een kansloze reactie.

Waarom zouden ze niet pijnloos en met een beetje meer respect geslacht kunnen worden?
 
Scharrelpluimvee heeft ook niet altijd een beter leven hoor. Meestal geen vrije uitloop maar een beetje meer hok ruimte. Grondoppervlakte: maximaal 9 hennen/m2 (18 hennen/m2 bij legbatterij). Voor mij nog altijd geen reden om meer te betalen voor een scharrel kip/ei.

daarom ook biologisch/ekologische en vrijeuitloop. Ik koop al lang geen scharreleieren meer :)eigenlijk alleen vrije uitloop. Biologisch is ook vrije uitloop.
Helaas koop ik alleen bij kip geen biologisch omdat dit biet binnen mijn budget valt maar mijn moeder wil gaan kijken of er met een boer wat te regelen valt in de buurt:D. Ik heb mijn moeder nl al helemaal kunnen overtuigen van het voordeel van biologisch vlees:p
 
Ik vind jou een mongool wat een simplistische gedachtes. Hoe kan je dit nou goedkeuren terwijl die beesten ook op een minder pijnlijke manier kunnen worden geslacht.

en ik vind jouw de grootste dbb board mongool, maar dat wist ja al wel Sergant Mossel

ken je Gaia eigenlijk wel ?

als jij geen vlees meer eet moet je zelf weten sukkel, en anders ben je net even schuldig

---------- Toegevoegd om 02:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:30 ----------

Dieren verkrachten ook, plegen incest en pedofilie... Een leeuw kan geen rekening houden met de pijn van zijn prooi omdat hij niet over het empathisch vermogen en bewustzijn beschikt. Jouw argumentatie brengt de mens op het niveau van een relatief primitieve carnivoor, wat een redenering... Overigens heeft het dier nog een kans om te overleven /ontsnappen wanneer de leeuw er op jaagt. In het geval van de mens is het gewoon kweken en doden aan de lopende band, met het volle bewustzijn dat die dieren stuk voor stuk door een verschrikkelijke pijn gaan, terwijl het perfect anders kan. Hoe is het mogelijk dat er nog mensen zijn die dergelijke praktijken kunnen verdedigen zonder een spier te vertrekken?

Gaia toont wat schokkende beelden en wint weer wat simple zielen
ik verdedig dergelijke praktijken niet, de wereld is nu eenmaal niet zo een mooie vredige plaats als de westerse tv kinderen denken.
 
gewoon algemeen verbod op vleesproductie en consumptie, problem solved.
 
en ik vind jouw de grootste dbb board mongool, maar dat wist ja al wel Sergant Mossel

ken je Gaia eigenlijk wel ?

als jij geen vlees meer eet moet je zelf weten sukkel, en anders ben je net even schuldig

---------- Toegevoegd om 02:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:30 ----------



Gaia toont wat schokkende beelden en wint weer wat simple zielen
ik verdedig dergelijke praktijken niet, de wereld is nu eenmaal niet zo een mooie vredige plaats als de westerse tv kinderen denken.

Simpele ziel ben je zelf.:rolleyes:
Dat Gaia en Peta organisaties zijn die naar de mening van velen te ver gaan gaat het hier wel om groeperingen die ongerechtigheid aan de kaak stelt terwijl een zielige dierenbescherming daar bijna geen invloed op heeft. Ik heb zelf in een slachthuis gewerkt en weet hoe ze er met dieren omgaan vanaf mijn 7de kom ik al op slachthuizen omdat mijn moeder vroeger direct vanaf het slachthuis kocht. Het slachten was toen veel diervriendelijker dan het lopende band werk (veel stress voor de dieren) van toen. Stress zie je terug in het vlees in de smaak, kleur en textuur...al word dat tegenwoordig goed verdoeseld met wat kleur- en smaak-stof:rolleyes:
Zonder organisaties als die word er niets gedaan en hebben alle consumptie dieren een verschrikkelijk leven. Oa door hun vergroot het aantal scharreldieren, verbeteren de leefcondities en vervoerscondities wel maar nog steeds te weinig. Laat jij jezelf anders maar eens onverdoofd castreren zoals bij varkens gebeurt.
 
De consument bepaalt hoe het gesteld is met de welzijn van de dieren. De meesten hebben echter geen zin om 26 euro voor een kilo kipfilet te betalen.

Naamloos.jpg
 
gewoon algemeen verbod op vleesproductie en consumptie, problem solved.

Dat is ontoelaatbaar. Tenzij we vlees op een andere manier kunnen produceren, dan kan het wel.
 
Gaia toont wat schokkende beelden en wint weer wat simple zielen
ik verdedig dergelijke praktijken niet, de wereld is nu eenmaal niet zo een mooie vredige plaats als de westerse tv kinderen denken.
Ik volg je in de vaststelling dat veel mensen geshockeerd zijn als ze wat bloed zien spuiten maar ondertussen wel vrolijk dat stukje vlees eten. Dat soort mensen zijn gewoon hypocriet. Het gaat mij gewoon om het onnodig lijden van het dier. Ben zeker geen grote fan van Gaia, maar vind het goed dat zij hier vooral wijzen op het niet verdoven, nergens zeggen ze dat iedereen vegetariër zou moeten worden.
 
Wat fijn dat de tienduizenden geitjes die nu afgemaakt worden, op een humane manier met spuitjes aan hun einde komen. We gaan vooruit! :rolleyes:
 
Wat T zegt.

de wereld is nu eenmaal niet zo een mooie vredige plaats als de westerse tv kinderen denken.

Het Roma volk en de Islam laat liever een rokende kolenmijn zien zodat hun gemeenschap primitief blijft, maar op het moment dat ze 1 lange vinger zien uit de Westerse koekjes trommel zijn ze de eerste die met een varkens mentaliteit erop duiken om alles leeg te vreten.

Beschaving begint bij kinderen.
 
Wat fijn dat de tienduizenden geitjes die nu afgemaakt worden, op een humane manier met spuitjes aan hun einde komen. We gaan vooruit! :rolleyes:

Het CDA he, de partij van de Islam en de massieve massa immigratie, de abnormaal grote agrarische sector, en de sinterklaas cadeaus voor de farmacie. Terwijl mensen al ruim voor de Mexicaanse griep hijgend en vechtend tegen de Q-koorts vochten en half op sterven lagen, keek het CDA apathisch toe, er viel immers aan 2000 mensen geen geld te verdienen voor het ontwikkelen van een vaccin. Dat dit virus zichzelf door de lucht verspreidde en men op 3 kilometer afstand van een boerderij tijdens een fietstocht het kon oplopen was geen reden voor alarmbellen. Want nee, die 2 meter van die zeer matige overdragingskans van mens op mens bij de Mexicaanse griep was veel urgenter.

Bovendien had Klink het druk met z'n mijter en baard want er moest gestrooid worden bij de farmacie, om dat onschuldige griepje met een groot media offensief en 100 miljoen Euro te bestrijden.

Terwijl de CEO van Pfizer nu bij de hoeren ligt de ketsen met het inmiddels overgemaakte geld van Sinterklaas Klink, laat de media weten dat de Mexicaanse griep prompt als sneeuw voor de zon is verdwenen. En kwam het CDA vlak voor het kerst reces nog even snel met de mededeling dan al die geiten maar moesten bloeden. Een soort vergeten punt op de agenda wat even met de makkelijkste weg wordt weggemoffeld.
 
Ik vraag me af of de ongeboren geitjes ook wel allemaal door het spuitje sterven van de moeders sterven bijna meteen als het ingespoten wordt.
Verder natuurlijk zot dat al die drachtige geiten dood moeten, ook degene die de pech hebben bij de taxatie drachtig te zijn en daarna geworpen hebben...krom om de boer weer met een ander probleem op te zadelen nl weesjes.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als volgend jaar blijkt dat het niet afdoende gewerkt heeft. Gaan ze bij andere boeren de varkens en runderen testen en uitroeien? die kunnen nl ook drager zijn van de bacterie, net als katten, honden, muizen, ratten etc.
 
Back
Naar boven