XXL Nutrition

Gainen met Orals

Levi1972

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
hallo,

Ik wil enkele kg gainen maar ik wil niet gaan injecteren. mijn keuze is gevallen op orals. het is mijn eerste kennismaking met steroiden. Welke orals zijn het beste qua netto resultaat en het minst schadelijk voor de gezondheid?

Ik dacht zelf aan Dianbol 25 mg per dag gedurende 6 weken. Ik ben al stevig gebouwd en wil na 15 jaar trainen over het dooie punt gaan.

Iedere reactie is welkom.

25mg dboll per dag is zinloos. Als je wilt gainen zijn orals sowieso zinloos. Aangezien je met dboll veel vocht vast houdt en kwijt raakt na je kuur. Met winny krijg je wat drogere massa, maar ook dat zal je tegen gaan vallen. Als je wilt gainen, moet je gaan spuiten. En dboll met 15% is niet echt aan te raden. Beter winny dan.

hallo,

Ik wil enkele kg gainen maar ik wil niet gaan injecteren. mijn keuze is gevallen op orals. het is mijn eerste kennismaking met steroiden. Welke orals zijn het beste qua netto resultaat en het minst schadelijk voor de gezondheid?

Ik dacht zelf aan Dianbol 25 mg per dag gedurende 6 weken. Ik ben al stevig gebouwd en wil na 15 jaar trainen over het dooie punt gaan.

injecteren is ten allen tijde beter,maar als je echt niet wil neem dan winny
voor 6 weken op 40mg
hier zal je lekkere kracht van krijgen en een paar kilo

• Topic Starter Topic Starter
25mg dboll per dag is zinloos. Als je wilt gainen zijn orals sowieso zinloos. Aangezien je met dboll veel vocht vast houdt en kwijt raakt na je kuur. Met winny krijg je wat drogere massa, maar ook dat zal je tegen gaan vallen. Als je wilt gainen, moet je gaan spuiten. En dboll met 15% is niet echt aan te raden. Beter winny dan.

Spuiten is voor mij not done. Stel dat ik nu 8kg aankom van dianabol en er 4-5 kg netto aan overhou dan is dit al een hoop winst voor mij.
Winstrol is toch zelf androgener dan dianabol en je gaint er volgens de deskundige toch weing massa mee. De bijwerkingenzijn ook niet mis bij Winstrol daarom dan beter dianabol of oxy of misschien wel anavar?

4-5 kilo met dboll kan je vergeten. Die 8 zou nog kunnen met vocht en vet. Maar denk dat je er 6 zeker weer kwijt raakt.

Spuiten is voor mij not done. Stel dat ik nu 8kg aankom van dianabol en er 4-5 kg netto aan overhou dan is dit al een hoop winst voor mij.
Winstrol is toch zelf androgener dan dianabol en je gaint er volgens de deskundige toch weing massa mee. De bijwerkingenzijn ook niet mis bij Winstrol daarom dan beter dianabol of oxy of misschien wel anavar?

Waarom is spuiten not done ? p*ssy en dan ben 39 haha

ga nou maar gelijk spuiten als je toch graag wilt kuren...na een klein oral kuurje wil je daarna toch gelijk aan de test-e dus kan je het net zo goed gelijk doen :)

Je wilt gainen maar niet spuiten... dan wil je orals en het minst schadelijke voor je gezondheid... denk niet dat je gaat gainen op deze manier.
Ik denk dat het minst schadelijke qua orals anavar is, imo ga je hier niet veel mee gainen. Laat staan jou doel van 4kilo overhouden, wat je met anavar niet eens gaat halen denk ik.
Dboll of winny zijn al betere keuzes maar deze zijn weer veel schadelijker. Ook hiermee denk ik niet dat je je doel gaat halen en vasthouden.
En dan heb je het nog ergens over oxy..? Als er iets schadelijk is dan is het oxy wel.

Goede gains en minst schadelijke voor de gezondheid moet je toch aan vloeibare aas denken.
Wat al eerder is gezegt; pak 500mg Test E per week, ik zou met jou bf ook 50mg Proviron erbij nemen om niet te veel op te blazen. Provi is wel een oral maar niet schadelijk bij lage dosis.

Jouw keus:
Spuiten; je doel is haalbaar en minder schadelijk dan orals
Slikken; je doel is moeilijk haalbaar met lichte middele en schadelijker dan spuiten

Jongens, hij weet vast wel dat injects the way to go is als je goed wil gainen en dat het minder schadelijk is.

Dianabol is IMO een fijn middel om eens kennis te maken met anabolen.
Winstrol zou mss wel meer opleveren, maar niet iedereen voelt zich hier lekker op (ik krijg er stressaanvallen van)
in tegen stelling tot de feelgood-roid dianabol. Dus gewoon leuk om mee te beginnen.
Ik zou 6 weken 50mg per dag pakken en dan heel clean eten om de vet/vocht toename te beperken.

hallo,

Veel is afhankelijk van je voeding en je vetpercentage op het moment van kuren.

Als je eerst kunt cutten naar 10% is Dianabol wel leuk om te gebruiken als oral aas.

Vriend van mij heeft 2kg gegained met winny tijdens een cut, orals zijn underrated.
Maarja topicstarter moet zich niet aanstellen en gewoon gaan prikken wan orals zijn waste of time over algemeeb

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de fout gemaakt om te beginnen met orals (only) met oxy, heb er wel wat door gegained maar in vergelijking met mijn 500 test e kuurtje echt peanuts. En ik ben begeleid geweest door een sportdokter en die was er heilig van overtuigd dat orals je lever echt aanzienlijk veel schade toebrengen.

Als het een kwestie is van je principes raadt ik je aan gewoon niets te nemen want die orals doen 'vaak' meer slecht dan goed. Maar als je echt wil zou ik zeker geen dboll nemen, heb zo het idee dat oxy/winny zonder naast test te staan veel beter hun werk doen.

• Topic Starter Topic Starter
Is het omdat je spuiten associeert met drugsgebruik? Je kan beter een kuurtje van 500mg test E per week doen.

Reden voor mij om niet te injecteren:

1- voel me dan een junkie
2- Ik zou totaal niet weten hoe ik mezelf zou moeten injecteren.
3 Ken niet direct iemand die dit bij mij zou kunnen injecteren
4 Injecteren komt direct zo serieus over
5- 5 kg vvm moet met orals ook kunnen
6- Orals is veel sneller in te nemen en makkelijker dan met spuiten bezig zijn

dat zijn genoeg redenen om niet te kuren imo, vergeet die tabs

Ik wil je zeker niets opdringen maar je eerste argument is een beetje belachelijk. Dan zijn diabetespatienten per definitie ook junkies.
Zelf injecteren is in een wip geleerd. Ik heb eerst op het internet me goed ingelezen en mijn eerste inject in mijn been gezet. Met de nodige zenuwen, dat wel.
5kg vvm met orals is bijna niet te doen. Je zal wel 5kg bijkomen, misschien wel 8, maar dat houdt je nooit over op het einde van je rit. En daarmee bedoel ik een paar maanden na je nakuur. En al zeker niet met 25mg.

dat zijn genoeg redenen om niet te kuren imo, vergeet die tabs

laat hem toch kennis maken met tabs, en waarschijnlijk zal hij zo slim zijn om de volgende keer te spuiten.

Is hetzelfde als je bij een auto dealer komt en zegt ik wil een audi, en de verkoper zegt een bmw of anders niets:D

Niet te doen? Ik heb met Methyltren zeker 5kg gewonnen met allen maar cutten, als ik het gebruikt had tijdens een bulk had ik veel meer overgehouden. Dus met een oral is zeker wel wat mogelijk.

en ik dacht dat orals eerder op je lever gaan knagen dan spuitende vormen right?

Methyltren aanraden aan een man die al bang is voor een spuitje denk je dat hij dat mentaal aan kan?

Terug
Naar boven