carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor al jullie reacties en aanbevelingen.
IMO: ik heb toch hier vaker gelezen dat er gasten tussenzitten die 6 kg vvm hebben gegaind door dianabol.Een persoon als bijv Krieltje is ook best een voorstander van dianabol?!
Men zegt toch ook altijd dat je het beste op een eerste kuur reageert?
1 ding weet ik zeker dat er niemand is die 6kg vvm wint met een Dianabol kuurtje. volgens mij verwacht je wonderen van een oral kuurtje.
als je toch aan de orals wil zou ik ook de hoeveelheid verhogen naar 50mg voor 6 weken.

1 ding weet ik zeker dat er niemand is die 6kg vvm wint met een Dianabol kuurtje.

Ik durfde het al niet meer te zeggen.
Er zijn er die 6kg overhouden vlak na hun kuur. Maar als ze enkele maanden later nog maar 2kg overhouden, gaan ze dat hier zeker niet vertellen.
en ik dacht dat orals eerder op je lever gaan knagen dan spuitende vormen right?
Methyltren aanraden aan een man die al bang is voor een spuitje denk je dat hij dat mentaal aan kan?

heb dat eens aan een dokter (internist gevraagd), en volgens hem is dat dikke bs![]()
hehe maar ja ik ben nog 19 dus ik ga nog geen AAS gebruiken ik wacht tot ik 21 ben ^_^dianabol en oxy hebben meer of ergere bijwerkingen dan winstrol.Spuiten is voor mij not done. Stel dat ik nu 8kg aankom van dianabol en er 4-5 kg netto aan overhou dan is dit al een hoop winst voor mij.
Winstrol is toch zelf androgener dan dianabol en je gaint er volgens de deskundige toch weing massa mee. De bijwerkingenzijn ook niet mis bij Winstrol daarom dan beter dianabol of oxy of misschien wel anavar?
niet als je lichte dosis injectables gebruikt.heb dat eens aan een dokter (internist gevraagd), en volgens hem is dat dikke bs![]()
Als je maar enkele kilo's wilt pakken, zou ik voor winny gaan. Ik ben er net mee klaar en ben 4.1 kg aangekomen. Vetpercentage is met 0.5 gestegen.
Nice resultaat Svdv, alleen ik vind het wel een beetje vreemd dat je vetpercentage toch ook is gestegen, hetzij minimaal. Van WInny wordt toch beweerd dat dit een cut steroide is?
Hoeveel mg nam je per dag in? en waarom heb je Winny gebruikt en niet Anavar waarvan wordt gezegd dat deze nog een betere naam heeft?