MuscleMeat

Gainen met Orals

Nee maar raad hem niets aan zeg alleen dat je prima winst kan boeken met orals.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor al jullie reacties en aanbevelingen.

IMO: ik heb toch hier vaker gelezen dat er gasten tussenzitten die 6 kg vvm hebben gegaind door dianabol.Een persoon als bijv Krieltje is ook best een voorstander van dianabol?!

Men zegt toch ook altijd dat je het beste op een eerste kuur reageert?

het kan ook tegen over gestelde zijn he dat je oppeens heel slecht reageerd.

Bedankt voor al jullie reacties en aanbevelingen.

IMO: ik heb toch hier vaker gelezen dat er gasten tussenzitten die 6 kg vvm hebben gegaind door dianabol.Een persoon als bijv Krieltje is ook best een voorstander van dianabol?!

Men zegt toch ook altijd dat je het beste op een eerste kuur reageert?

Je kan het maar op 1 manier te weten komen en dat is door het te proberen.
Dianabol is zeker niet slecht maar met de ervaring die ik nu heb zou ik voor injects gaan.
Maar aub, als je dan toch gaat voor dianabol, ga dan voor 50mg/dag. Je systeem zal toch plat liggen, 25 of 50mg, maakt niet uit.
Succes en hou ons op de hoogte.

1 ding weet ik zeker dat er niemand is die 6kg vvm wint met een Dianabol kuurtje. volgens mij verwacht je wonderen van een oral kuurtje.

als je toch aan de orals wil zou ik ook de hoeveelheid verhogen naar 50mg voor 6 weken.

1 ding weet ik zeker dat er niemand is die 6kg vvm wint met een Dianabol kuurtje. volgens mij verwacht je wonderen van een oral kuurtje.

als je toch aan de orals wil zou ik ook de hoeveelheid verhogen naar 50mg voor 6 weken.

Vocht is ook vetvrij :p

1 ding weet ik zeker dat er niemand is die 6kg vvm wint met een Dianabol kuurtje.

Ik durfde het al niet meer te zeggen. ;)
Er zijn er die 6kg overhouden vlak na hun kuur. Maar als ze enkele maanden later nog maar 2kg overhouden, gaan ze dat hier zeker niet vertellen.

Tja, klopt maat :)

ja wie hou je dan voor de gek

Ik haalde onderstaande tekst over dianabol van een andere BB site:
Kennelijk zijn er ook genoeg voorstanders van dianabol?!

RE: Dianabol tabs vr 30-dec-05 01:22 (permalink)

0

ORIGINAL: marcel39

Mijn mening is dat je bij een dbol kuurtje enkel vet en vocht aanzet,

Je hebt het zelf gebruikt of haal je deze info uit de fabeltjeskrant?

Wat een onzin....dbol is een van de beste massabouwers dus kom nou niet aan met bullshit over dat het alleen vet en vocht aanzet want waarom zou het dan één vd best verkochte a.s zijn denk je?

Omdat de mensen zo ongelofelijk dom zijn en jij zo wijs?

Ga nog maar ff wat researchen want met deze verhalen maak je jezelf belachelijk,kerel.

Marcel
Krachtwafel expert

Total Posts : 1424
Scores: 2
Reward points : 261
Status: offline

RE: Dianabol tabs vr 30-dec-05 08:02 (permalink)

0
De enige reden waarom mensen een DBOL only kuur doen is vaak omdat ze eigenlijk wel AAS willen gebruiken maar niet of nog niet willen injecteren, of financieel niet over genoeg middelen beschikken, ofwel het "gewoon een keertje willen proberen" en zich verder nog niet in de materie hebben verdiept, het is natuurlijk makkelijker om een paar tabletjes DBOL te slikken dan een echte kuur in elkaar te zetten met een goede nakuur e.d.
Ik heb hier zelf ervaring mee, maar dat zou niet eens noodzakelijk zijn omdat het net vol staat met info dat DBOL (only)geen kwalitatief spiermassa aanzet.
Voor degene die niet zo goed kan lezen het volgende:Ik zeg juist dat het een pure massabouwer is, vandaar dat het een goed product is in een stack, en dat het het meest verkocht is (wat jij overigens niet kunt weten!!) zal dan wel te maken hebben met het verhaal dat je zojuist hebt gelezen
Gr Marcel

Beste Levi,

Ik ben niet tegen Dianabol only, maar weet wel wat je ongeveer overhoud na je kuur. en dat vind ik het niet niet waard. maar goed probeer het zelf maar uit dan weet je wat het is.

Kunnen jullie me misschien wat link doorsturen hoe uitgelegd wordt hoe je je zelf moet injecteren?
Doen anderen het bij jullie inspuiten of doen jullie het zelf?

ALvast hartelijk bedankt voor alle info!!!!

Ik ben wel gevoelig voor haaruitval. mijn kruin begint wel al flink te dunnen. Ik ga Finasteride erbij gebruiken. Ik lees op een ander actueel topic dat er wordt gemeld dat Anavar ook een DHT is en daarom Anavar of winstrol niet geschikt is in combinatie met fina.
Hoe zit dit dan precies?

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 17:56 ----------

bedankt! ik ben er wel een beetje bang van geworden...

en ik dacht dat orals eerder op je lever gaan knagen dan spuitende vormen right?

Methyltren aanraden aan een man die al bang is voor een spuitje denk je dat hij dat mentaal aan kan?

heb dat eens aan een dokter (internist gevraagd), en volgens hem is dat dikke bs :o

Reden voor my om WEL te injecteren;

1-voel me 1 junk:D
2-:D
3-:D
4-:D
5-:D

Spuiten is voor mij not done. Stel dat ik nu 8kg aankom van dianabol en er 4-5 kg netto aan overhou dan is dit al een hoop winst voor mij.
Winstrol is toch zelf androgener dan dianabol en je gaint er volgens de deskundige toch weing massa mee. De bijwerkingenzijn ook niet mis bij Winstrol daarom dan beter dianabol of oxy of misschien wel anavar?
dianabol en oxy hebben meer of ergere bijwerkingen dan winstrol.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 11:51 ----------

heb dat eens aan een dokter (internist gevraagd), en volgens hem is dat dikke bs :o
niet als je lichte dosis injectables gebruikt.

Als je maar enkele kilo's wilt pakken, zou ik voor winny gaan. Ik ben er net mee klaar en ben 4.1 kg aangekomen. Vetpercentage is met 0.5 gestegen.

Als je maar enkele kilo's wilt pakken, zou ik voor winny gaan. Ik ben er net mee klaar en ben 4.1 kg aangekomen. Vetpercentage is met 0.5 gestegen.

Nice resultaat Svdv, alleen ik vind het wel een beetje vreemd dat je vetpercentage toch ook is gestegen, hetzij minimaal. Van WInny wordt toch beweerd dat dit een cut steroide is?
Hoeveel mg nam je per dag in? en waarom heb je Winny gebruikt en niet Anavar waarvan wordt gezegd dat deze nog een betere naam heeft?

Nice resultaat Svdv, alleen ik vind het wel een beetje vreemd dat je vetpercentage toch ook is gestegen, hetzij minimaal. Van WInny wordt toch beweerd dat dit een cut steroide is?
Hoeveel mg nam je per dag in? en waarom heb je Winny gebruikt en niet Anavar waarvan wordt gezegd dat deze nog een betere naam heeft?

Als je bij Winny bulkt als een malle is het toch normaal dat je vetpercentage stijgt.
Het wordt veel gebruikt in de cut omdat je spierdefinitie beter doorkomt. En dan is je voeding ook navenant.
Cut steroide is een vaak verkeerd begrepen uitdrukking.

Terug
Naar boven