Fitness Seller

Gainen met Orals

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou graag willen weten wat beter is:

Anavar of Winstrol Wat heeft een sterke werking en welke is anabolischer en androgener.

Ik dacht aan een eerste kuurtje of:

Anavar 50 mg per dag voor 6 weken of:
Winstrol 50 mg per dag voor 6 weken

Ik heb liever geen nakuur en ik ga ervan uit dat dit bij beide orals niet nodig zal zijn?!

Ik wil een eerste kennismaking met AAS en wil dus niet gelijk met het zwaardere spul aan de gang gaan.

In Winstrol niet meer levertoxisch dan Anavar?

Graag jullie meningen hierover

Alvast erg bedankt!!!:)

Anavar is één van de meest veilige AAS, ook beter dan Winstrol. Persoonlijk zou ik wel voor Winstrol kiezen. De meningen over de nakuur zijn verdeelt.

Winstrol! Ga je meer vvm mee winnen. Zeker als je beide AAS op dezelfde hoeveelheid doseert.

Qua prijs: Winstrol
Qua werking en minder neveneffecten: Anavar

Dat je met injects meer zal gainen geloof ik zo. Maar dat je op orals geen 5kg vvm kunt gainen lijkt me onzin. Dit gain je al met zo'n beetje om het even welke PH kuur tegenwoordig.

5kg vvm mag je hopen in een jaar te halen ;)

Ik heb ooit een jaar lang 5 tot 10 liter bier per avond gedronken, had een vervette lever heeft en leverwaarden ( asat en alat ) van 500. Na een half jaar niet drinken was de lever weer volledig hersteld. Er moet heel wat gebeuren voordat de lever zich niet meer volledig kan herstellen. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat een kuurtje met orals zwaarder voor de lever is.

5kg vvm mag je hopen in een jaar te halen ;)

indd , het is geen hocus pokus gedoe met AAS.
5 vvm zit niet makkelijk aan je frame met een kuur.
tenzij je hgh slin erbij hebt lopen natuurlijk of het moet je eerste kuur zijn kan je 3-5 kg vvm winnen als je het erg goed doet.

maar op je vraag terug te komen anavar of winny?

als je massa wilt zijn deze 2 allebei waardeloos peroid. 250mg test geeft nog betere resultaten dan alle 2 tegelijk.

zo ie zo moet er gezegd worden dat die overdreven gains verhalen op dbb of andere forums serieus over dreven worden .
veel mensen denken met een kuur te doen dat ze het monster gaan zijn van de verkoops verhalen .

sommigen denken met een kuur test e ( 500mg p/w ) dat ze er uit gaan zien als een prof die een kuur zet om u tegen te zeggen en dat zijn derde beentje geen werking meer heeft

zelfs met een kuur zoals deze :

week 1 tot 6 : 500mg test e (ew) + 30mg (ed)
week 7 tot 10 : 500mg test e (ew)
zal je niet 15 kg zwaarder worden hoor
en er 10 van over houden hoor na je kuur

ik zeg niet dat iedereen hier niet weet waar over hij praat maar de meeste
weten niet wat ze zeggen en slaan er een slag in

sorry hoor dat moet toch wel ff gezegd worden , als je echt wil weten zet dan een kuur en kijk wat de waarheid is over gains met anabolen

en ik hoor soms verhalen van mensen wij waren 15kg bij gekomen en we hebben er 10 a 12 van over gehouden allemaal bullshit roids zijn hulp middelen en geen wonder middelen

@Wolf
Wat een waardeloos gebrabbel, ga eerst een normaal Nederland schrijven wie weet is er dan wat van te begrijpen.

Terug
Naar boven