MuscleMeat

Game: Diablo III

Same here. Bijna alle legends zijn useless omdat ik bijna alleen maar set items aan heb, dus dat is sowieso niks, behalve amu en ringen maar daar heb ik al hele goede van. Set items droppen bijna tot niet, en als het dropt is het een ring of een amu, net datgene waarvan ik wel legendary aan heb. Begint wel vervelend te worden nu :(

Je hebt gisteren nog mooie schoenen gehad van een hele vriendelijke wizard !! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Je hebt gisteren nog mooie schoenen gehad van een hele vriendelijke wizard !! :D

Hahah true, heb trouwens wel weer nieuwe, maar dan ancient ^^

Heb ik weer, speel ik tegen een GR guardian die ook die wervelwind shit heeft, ach, heb toch nog de helft van de tijd over :D

---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 18:37 ----------

Ow yeah, net GR44 solo gecleared :)

Dan sta je onderhand in de top 1000 of niet?

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

O nee, zie al dat je 47 moet clearen dan...
Maar nog steeds fucking netjes gast.

• #1.984
Dan sta je onderhand in de top 1000 of niet?

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

O nee, zie al dat je 47 moet clearen dan...
Maar nog steeds fucking netjes gast.

Ja, met een Unity is het piece of cake, die gebruikte ik hiervoor nooit.

Zou nog wel hoger aankunnen ook denk ik, met WotB Striding Giant en die Unity kan ik bijna niet dood. Alleen mn damage is zelf niet hoog genoeg om de grift snel genoeg te kunnen clearen, daarom heb ik een ancient boulder breaker nodig (wapen), maarja, zie die maar eens te vinden :(

net een dikke halo of arlyse gevonden met int, critchance en socket :D, gearen gaat nog vrij snel op wiz, nog niet eens paragon 100 en al 4 firebird items, 3 tal rasha en 2 van de nieuwe set

net een dikke halo of arlyse gevonden met int, critchance en socket :D, gearen gaat nog vrij snel op wiz, nog niet eens paragon 100 en al 4 firebird items, 3 tal rasha en 2 van de nieuwe set

dan heb je geluk :) ik heb nu eindelijk (paragon 200) 4 stuks tal rasha set, die slowtime set heb ik compleet en firebird ook maarja moet 6 stuks tal rasha hebben voor de echte damage:mad: volle set is 4x150% damage :)

Ik heb wel al 4 keer die helm gevonden dat slowtime alle runes krijgt... heb ik echt helemaal niets aan:p
Gelukkig wel die bracers gevonden dat energy twister alles naar hem toe pulled

dan heb je geluk :) ik heb nu eindelijk (paragon 200) 4 stuks tal rasha set, die slowtime set heb ik compleet en firebird ook maarja moet 6 stuks tal rasha hebben voor de echte damage:mad: volle set is 4x150% damage :) Ik heb wel al 4 keer die helm gevonden dat slowtime alle runes krijgt... heb ik echt helemaal niets aan:p Gelukkig wel die bracers gevonden dat energy twister alles naar hem toe pulled

Ik heb mijn gear al aardig compleet.
Zou graag nog betere handschoenen scoren omdat daar gewoon beetje poep stats opzitten.
Eventueel als wapen een ancient Gesture of Orpheus met fire dmg er op zou leuk zijn, maar niet echt noodzakelijk eigenlijk.

Gisteren grift 39 gecleard, dus best tevreden gezien dat met mijn non seasonal wiz ook mijn hoogste is.

Beste manier om nog wat meer dmg te krijgen is bepaalde items nog ancient krijgen, en legendary gems levellen. (heb ze allemaal rond de 33 nu, dus zit nog muziek in)

Ga nu maar de gem of ease ook levellen om nog een wiz te maken voor tal rasha build.
Heb al 6 items tal rasha klaar staan. (word dood gegooid met handschoenen van tal rasha, terwijl ik betere magnum opus zoek. :()

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Zie trouwens dat bij non seasonal de eerste wiz grift 58 gecleared heeft... Damn die gasten moeten toch bijna geen leven hebben :p

Ik heb mijn gear al aardig compleet.
Zou graag nog betere handschoenen scoren omdat daar gewoon beetje poep stats opzitten.
Eventueel als wapen een ancient Gesture of Orpheus met fire dmg er op zou leuk zijn, maar niet echt noodzakelijk eigenlijk.

Gisteren grift 39 gecleard, dus best tevreden gezien dat met mijn non seasonal wiz ook mijn hoogste is.

Beste manier om nog wat meer dmg te krijgen is bepaalde items nog ancient krijgen, en legendary gems levellen. (heb ze allemaal rond de 33 nu, dus zit nog muziek in)

Ga nu maar de gem of ease ook levellen om nog een wiz te maken voor tal rasha build.
Heb al 6 items tal rasha klaar staan. (word dood gegooid met handschoenen van tal rasha, terwijl ik betere magnum opus zoek. :()

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Zie trouwens dat bij non seasonal de eerste wiz grift 58 gecleared heeft... Damn die gasten moeten toch bijna geen leven hebben :p

tal rasha gloves heb ik ook al 4 keer gevonden, maar helm en pants dropt nooit :( ik heb wel al acient gloves van die slowtime set :) ik heb nog steeds moeite met grift 28 omdat mijn set nog niet compleet is :(

Heeft iemand toevallig zon excel bestand waar de gamble rates voor kadala op staan? Hoorde van iemand dat ik bijvoorbeeld beter eerst kon gamblen voor tal rasha legs want die worden over het algemeen sneller gevonden (minder shards gespendeerd)

P.s. nu ben ik op zoek naar een restraint ring (focus heb ik al 2x).... nu vind ik alleen 2 unity's en 1 stone of jordan.... heb ik vorig seizoen mijn eigen kapot naar gezocht

Kheb GR46 met 3 min left gecleared. (zonder unity) ;)

*edit* ook geen pylon trouwens

Heb die unity nooit helemaal begrepen, ik krijg toch ook 50% van de dmg die mijn templar krijgt of niet?
Of krijgt hij helemaal geen dmg als hij die relic aanheeft?

Ik krijg zo vaak geen dmg moet ik zeggen met deze build, alles beweegt rete traag, en als er een keer iets op me springt heb ik Halo of Arlyse die de boel gelijk bevriest.
Alleen elektra van elites wat boven mijn hoofd spawnt vind ik altijd fucking irritant.

Gister weer even ingelogd met mijn crusader. bijna een jaar niet gespeeld.

Kon nu nog amper torment 2 rifts farmen :roflol:

Ben er wel lang uitgeweest, moet echt weer inkomen. geen idee wat nu best builds, gear etc etc is.

eindelijk restraint ring gevonden, samen met de focus heb ik nu al lekkere damage :) wordt nog hoger als ik die meteor boots heb en mijn tal rasha set compleet

• #1.998
Wtf, wil inloggen en word in een queue geplaatst????

Ja had ik ook toen ik even off geweest was.
Was ook laggy als de kolere.

39 meerdere malen vrij easy tot easy zelfs gecleared vanavond.
Steeds als ik dan 40 of 41 ga lukt het net niet.

Toppunt was toch wel dat ik een minuut of 6 over had eer ik aan de guardian begon, was het die sand shaper en geen ruimte om te lopen/kiten.
Meerdere malen dood wat resulteerde in dat ik net een 20 seconde te kort had om het te halen...
PR blijft voor mij op 39 staan solo, maar kan niet anders dan dat dit er snel aangaat want ik vlam er lekker vlot doorheen wel.
Beetje geluk hebben, vooral de guardian maakt veel uit.

• #2.000
Ja had ik ook toen ik even off geweest was.
Was ook laggy als de kolere.

39 meerdere malen vrij easy tot easy zelfs gecleared vanavond.
Steeds als ik dan 40 of 41 ga lukt het net niet.

Toppunt was toch wel dat ik een minuut of 6 over had eer ik aan de guardian begon, was het die sand shaper en geen ruimte om te lopen/kiten.
Meerdere malen dood wat resulteerde in dat ik net een 20 seconde te kort had om het te halen...
PR blijft voor mij op 39 staan solo, maar kan niet anders dan dat dit er snel aangaat want ik vlam er lekker vlot doorheen wel.
Beetje geluk hebben, vooral de guardian maakt veel uit.

Indd. Trok eerst die poison guardians moeilijk, en nu ik een Kaleidoscope heb kom ik die ineens nooit meer tegen. Die lightning guardians trek ik nu moeilijk, en die guardians die die vuurachtige lightning schieten, maar dat is meer een kwestie van ontwijken.

Terug
Naar boven