wil je voor beste char gaan dan moet je tal rasha hebben... wil je iets anders dan de rest dan begin je met magnus opum set
Homo
Maar Tal Rasha is op moment wel meest gebruikt.
Gewoon 6 items in combinatie met meteor dmg schoenen en een serpent sparker wapen.
Variant in 5 items en dan met 3 items fire bird of magnum opus, en dan de RotRG erbij zie je ook wel langs komen.
Oude Firebird skilling is ook gewoon nog steeds erg sterk.
Ik zelf gebruik de Magnum Opus set met nieuwe wizard hat kop. (slow time krijgt alle runes)
Moet alleen nog RotRG scoren en het liefst als wapen een Gesture of Orphius. (+elemental dmg en slow time CD reduction)
Hiermee heb je dikke crowd control, en denk dat je er best hoog in de grifts mee kan komen.
Het word in de top wel gebruikt, maar erg weinig. (nog?)
Grote nadeel van laatst genoemde vind ik dat wanneer je gewoon T6 doet met een groep, en de mobs erg snel neervallen (zeker als je achter een barb aanrent) je zelf weinig kan doen.
Je moet spells doen om de CD te verkorten, maar dan is alles al plat... Werkt niet echt.
Deze build komt denk ik het best tot zijn recht in hoge grifts als de mobs niet meer ge-onehit worden.
Dan kan je het hele veld vol pleuren met slow time en heeft iedereen profijt van zijn bane of the trapped.
Als ik deze wiz vol heb met gear ga ik er nog 1 maken, en uitrusten met Tal Rasha, maar deze lijkt me minder leuk spelen.
Maar zal wel kwestie van wennen zijn, heb ik vaker.
Had ik ook met de firebird build, en ook met de WD jade harvester build.
Zal wel goed komen