XXL Nutrition

Game: Diablo III

Ja heb al gedaan :) heb btw alles compleet nu, heuj! :)

Nog hard gegaan dan aan het eind.
Alles al naar wens?
Zal nog wel wat verbeteringen te behalen zijn zeker?

Ring of the Royal Grandeur heb ik nog nooit een fatsoenlijke gevonden.
Beste is natuurlijk een ancient, en dan met of een socket, of 6% crit, of 50% crit dmg.
Dan kan je life on hit veranderen naar 1 van de andere stats.
Blijft jammer dat er maar 1 random stat op zit.
Misschien dat ik vanavond eerst eens kijk hoe het zonder die ring gaat.
Die nieuwe wizard hat is wel gruwelijk natuurlijk, maar dan heb ik dus RotRG nodig.
Als ik gewoon de complete set aanhou kan ik focus + restraint proberen.

Keuzes keuzes keuzes...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.947
Zou niet weten hoe die beter zou kunnen zijn dan barb. Met barb ga je gewoon aan 1 stuk door heel het level zonder te stoppen (tenzij je wat opraapt) en alles in je pad gaat dood, daar kan geen andere class tegenop.

Zoek nu nog 1 Bul-Kathos zwaard voor t6 rifts. Zodat ik 30% runspeed erbij krijg, net in pub met oa een barb met 2 van die zwaarden gespeeld en iedereen moest er achteraan rennen.

Bazen class dit, kan gewoon tv kijken terwijl ik aan het whirlwinden ben :roflol: ben wel bang dat er na de patch weer een nerf komt.

potver haha ja had al een beetje zon idee

brb rerollen

Het klopt niet wat hij zegt, condemn crusader is van de baan en daar heb je een speciaal wapen en shield voor nodig.

De huidige crusader heb je de roland set voor nodig+ een shield wat je kan craften en bijna alle wapens volstaan maar je wilt natuurlijk een furnace hebben voor de extra elite damage en dat is tevens het wapen waar je voor wilt gaan.

Zou niet weten hoe die beter zou kunnen zijn dan barb. Met barb ga je gewoon aan 1 stuk door heel het level zonder te stoppen (tenzij je wat opraapt) en alles in je pad gaat dood, daar kan geen andere class tegenop. Zoek nu nog 1 Bul-Kathos zwaard voor t6 rifts. Zodat ik 30% runspeed erbij krijg, net in pub met oa een barb met 2 van die zwaarden gespeeld en iedereen moest er achteraan rennen. Bazen class dit, kan gewoon tv kijken terwijl ik aan het whirlwinden ben :roflol: ben wel bang dat er na de patch weer een nerf komt.

Zeker op T6 kon ik er gisteren alleen maar achteraan rennen inderdaad, legends rapen :)

Toch zal je op de hogere grifts wel wat meer skill moeten gebruiken.
Tot nu toe doet de wizard het er nog beter als de barb, dus denk niet dat er een flinke nerf zal komen hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.951
Zeker op T6 kon ik er gisteren alleen maar achteraan rennen inderdaad, legends rapen :)

Toch zal je op de hogere grifts wel wat meer skill moeten gebruiken.
Tot nu toe doet de wizard het er nog beter als de barb, dus denk niet dat er een flinke nerf zal komen hoor.

Op hogere grifts werkt dat niet nee, maar het is voornamelijk toch ww. Op hogere grifts kom je er sowieso niet met 1 sweep doorheen, daar hebben de monsters veel te veel hp voor.

Lullig voor je Jurgen, laatste rift die we deden dropte een mooie tal rasha bij mij voor je :D

Offhand

Hij was best goed.

9.5% crit - 23% meteor dmg

Ik heb hem bewaard voor mijn toekomstige 3e wizard :p

Nee kan niet helaas:(

Yo negerts, ik ben ook een wiz khalifa begonnen. Wat is nou de beste build? Welke itamzzzz mot ik hebben?

Nee kan niet helaas:(

Yo negerts, ik ben ook een wiz khalifa begonnen. Wat is nou de beste build? Welke itamzzzz mot ik hebben?

wil je voor beste char gaan dan moet je tal rasha hebben... wil je iets anders dan de rest dan begin je met magnus opum set :p

wil je voor beste char gaan dan moet je tal rasha hebben... wil je iets anders dan de rest dan begin je met magnus opum set :p

Homo :p

Maar Tal Rasha is op moment wel meest gebruikt.
Gewoon 6 items in combinatie met meteor dmg schoenen en een serpent sparker wapen.

Variant in 5 items en dan met 3 items fire bird of magnum opus, en dan de RotRG erbij zie je ook wel langs komen.

Oude Firebird skilling is ook gewoon nog steeds erg sterk.

Ik zelf gebruik de Magnum Opus set met nieuwe wizard hat kop. (slow time krijgt alle runes)
Moet alleen nog RotRG scoren en het liefst als wapen een Gesture of Orphius. (+elemental dmg en slow time CD reduction)
Hiermee heb je dikke crowd control, en denk dat je er best hoog in de grifts mee kan komen.
Het word in de top wel gebruikt, maar erg weinig. (nog?)

Grote nadeel van laatst genoemde vind ik dat wanneer je gewoon T6 doet met een groep, en de mobs erg snel neervallen (zeker als je achter een barb aanrent) je zelf weinig kan doen.
Je moet spells doen om de CD te verkorten, maar dan is alles al plat... Werkt niet echt.

Deze build komt denk ik het best tot zijn recht in hoge grifts als de mobs niet meer ge-onehit worden.
Dan kan je het hele veld vol pleuren met slow time en heeft iedereen profijt van zijn bane of the trapped.

Als ik deze wiz vol heb met gear ga ik er nog 1 maken, en uitrusten met Tal Rasha, maar deze lijkt me minder leuk spelen.
Maar zal wel kwestie van wennen zijn, heb ik vaker.
Had ik ook met de firebird build, en ook met de WD jade harvester build.
Zal wel goed komen :)

Terug
Naar boven