MuscleMeat

Game: Diablo III

balisongnet#2221 voeg mij eens toe aan jullie posse :d ik ben een barb en clear GR45 solo

Wat een hoerige kutzooi is dat toch met die kut bounty's.
Heb die kut RotRG nodig en krijg hem gewoon niet.
Vorige season had ik hem niet nodig en werd ik ermee dood gegooid.
Altijd zelfde t*fus zooi.

pleurklaat wil carnevil

stomme gimma geeft pleurklaat geen carnevil

pleurklaat booz

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

wel mn 5e jade harvester piece gevonden net dus nu is mn wd iets minder poverty

hehe, ik heb pas mijn carnevil gesalvaged ;)

imba is gemeen, allemaal:p goede items voor ons vinden en maar niet geven :mad:

Sorry hoor, kan er ook nix aan doen. :p

Gisteren weer bergen bounty's gedaan act 1, geen ring.
Erg vervelend, zeker gezien vorige season ik hem niet nodig had en er toen mee dood gegooid werd.
Ben er op gegeven moment maar weer mee gekapt.

Wel een redelijke 1 hander gevonden eindelijk.
Zit nix bijzonders op, behalve dan 3K dps.
Kan nu dan eindelijk de build spelen die ik wil.

Speelt erg goed moet ik zeggen, cast nu veel sneller waardoor ik goed continu slow time kan spammen.
Ben nu wel niet zo mobiel als met firebird skilling, dus moet wel gaan werken aan toughness.
Halo of Arlyse ga ik me nu op focussen.
Misschien ook wel weer die riem en bracers set combi met 500 vit.
Vind die riem sowieso fijn door de extra movement speed, en de bracers omdat je dan niet meer gestund kan worden.
Vanavond weer een hoop te doen dus :p
(En natuurlijk nog wat bounty's act 1 :mad::mad::mad:)

Sorry hoor, kan er ook nix aan doen. :p

Gisteren weer bergen bounty's gedaan act 1, geen ring.
Erg vervelend, zeker gezien vorige season ik hem niet nodig had en er toen mee dood gegooid werd.
Ben er op gegeven moment maar weer mee gekapt.

Wel een redelijke 1 hander gevonden eindelijk.
Zit nix bijzonders op, behalve dan 3K dps.
Kan nu dan eindelijk de build spelen die ik wil.

Speelt erg goed moet ik zeggen, cast nu veel sneller waardoor ik goed continu slow time kan spammen.
Ben nu wel niet zo mobiel als met firebird skilling, dus moet wel gaan werken aan toughness.
Halo of Arlyse ga ik me nu op focussen.
Misschien ook wel weer die riem en bracers set combi met 500 vit.
Vind die riem sowieso fijn door de extra movement speed, en de bracers omdat je dan niet meer gestund kan worden.
Vanavond weer een hoop te doen dus :p
(En natuurlijk nog wat bounty's act 1 :mad::mad::mad:)

vorig seizoen had ik inderdaad ook 10 RotRG maar dit seizoen nog geen... wel een unity ookal heb ik die nu weer niet nodig....

Unity heb ik nog nooit zelf gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.970
Leuk, clear GR 40 met bijna 8 minuten over aan tijd, tot de rift boss, die is gewoon niet te killen, kutspel

Zoeken naar een power/conduit pylon:) rg daar bij laten spawnen en voila;)

• #1.972
Pff toch gelukt binnen de tijd, die Blighter met die poison dingen doen veel dmg zeg

Pff toch gelukt binnen de tijd, die Blighter met die poison dingen doen veel dmg zeg

ja die vind ik ook wel irritant, zeker in een smal gangetje.
Op de open vlakte heb ik niet zo'n probleem met hem.

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Nou ik heb een RotRG gevonden, en als verwacht is hij gruwelijk waardeloos.
Maar ja, nu maar een keer een betere vinden.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

En toen deed ik nog een run bountys en kreeg ongeveer de best mogelijke RotRG :D:D:D:D:D

Gerechtigheid :)

net 70, eerste 1000 shards 0 legendarys en in de eerste 5 legendary's 3 follower tokens. full gear gaat weer even duren

bij mij schieten de set items niet echt op, en de legends zijn useless

Bij mij ging gisteren wel goed.

Ancient RotRG gescoord dan, met 7% attack speed, socket en 47% crit dmg.

Ook een leuke neck met socket, 10% crit en 99% crit dmg... Alleen zit er verder geen speciaal iets op.
Had dit graag op een eye of etlich gehad
Hoewel als het hele beeld gevuld is met slow time je de projectielen best kan zien aankomen :p

Ook Devastator recept eindelijk gedropt (drop elk season als 1 van de laatste recepten of ligt dat aan mij??) en daar een goede ancient mee gemaakt.
Moet nog even een consumable hiervoor vinden voor 10% extra dmg, dan is hij denk zelfs beter als van mijn oude wiz.

Nu alleen nog Halo of Arlyse voor wat meer dmg reduction voor die irritante chargers en spring gasten.

Gisteren grift 35 gecleared, dmg geen probleem maar als een paar van die kleine gastjes vanuit het niets me bespringen kan ik maar slecht hebben met mijn fragiele wiz.

Ben verder aardig compleet al wel.
Paar van mijn set items zijn qua stats nog beetje ruk, daar nog aan werken of betere vinden.

• #1.977
bij mij schieten de set items niet echt op, en de legends zijn useless

Same here. Bijna alle legends zijn useless omdat ik bijna alleen maar set items aan heb, dus dat is sowieso niks, behalve amu en ringen maar daar heb ik al hele goede van. Set items droppen bijna tot niet, en als het dropt is het een ring of een amu, net datgene waarvan ik wel legendary aan heb.

Begint wel vervelend te worden nu :(

ik ga van het weekend nog een beetje spelen, moet wat meer rifts gaan doen om meer set items te vinden

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

ik ga van het weekend nog een beetje spelen, moet wat meer rifts gaan doen om meer set items te vinden. Krijg in grifts echt te weinig legendarys

• #1.979
Muha, net GR41 gecleared, zat tijd over, alleen de rift guardian was weer pittig, had weer die blighter :(

helaas nog geen BK's warrior blood zwaard, ancient set items heb ik ook nog bijna tot niet gevonden, behalve diegenen die ik niet gebruik natuurlijk.

Ik kan niet meer op d3? unexpected error bullshit:/

Terug
Naar boven