XXL Nutrition

Game: Diablo III

wat is een barb overpowered zeg.... had in 100 paragonlevels full gear met zoveel damage dat 40+ grift nog een eitje is. Met mijn wizard was ik dagen bezig om shards te farmen, nu heb ik elke keer zo veel shards dat ik niet weet wat ik moet gamblen :P

Verder is barb wel lache spelen maar continu hetzelfde, gewoon de complete rifts door whirlwinden zonder te stoppen

Lijkt me ook wel een beetje met barb, maar wel makkelijk in ieder geval.

Gisteren bergen shards gefarmd met wiz, en daarmee mijn WD al aardig gegeared.
Nog wel wat items nodig, maar komt al een heel eind goed.

Vandaag (daar gaan we weer) proberen een RotRG te farmen :p

Das wel een voordeel van gewoon 2x een int class nemen.
Kan met wiz gewoon farmen en doorgeven aan WD.

..

Laatst bewerkt:
Alweer? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.026
wat is een barb overpowered zeg.... had in 100 paragonlevels full gear met zoveel damage dat 40+ grift nog een eitje is. Met mijn wizard was ik dagen bezig om shards te farmen, nu heb ik elke keer zo veel shards dat ik niet weet wat ik moet gamblen :P

Verder is barb wel lache spelen maar continu hetzelfde, gewoon de complete rifts door whirlwinden zonder te stoppen

Na een tijdje ben je dat wel zat. Wat echt jammer is bijvoorbeeld is dat een barb bijna alleen maar leeft op set items, alle legends behalve rings/amu zijn dus meteen al nutteloos als ze droppen. Ik probeerde voor mijn barb alles ancient te krijgen, en dan begint het wel saai te worden hoor. Duizenden shards die ik spendeer, niks, 30 40 50 runs, niks, ook de grifts niet. Vandaar dat ik nu een Monk gemaakt heb, ook al heb ik er nog de ballen verstand van.

dbb springt ooit niet automatisch terug naar het forum, dus dacht dat hij nog niet geplaatst was :cool:

Ik heb elke keer problemen met de quick replies. Jullie ook?

Monk is best easy, wie wil mijn monk in deze week een keer plvlen heb namelijk op mijn crusader een Ancient flying dragon gevonden met goede statts.

Op zich hoeft HC niet eens zo moeilijk te zijn.
Gewoon altijd reserve char klaar hebben staan, en die al je 'oude en afgedankte' gear geven.
Gaan nr 1 dood heb je nr 2 klaarstaan.
Dan wel weer even snel een nr 3 powerlevellen :p

hardcore is kut als je begint

als je eenmaal een redelijke set items equipped hebt en en redelijke set backup in je bank dan is het vanaf daar chill

• #2.032
Geen ervaring mee aangezien de vorige patches deze veranderingen er nog niet waren. Maar het is simpel je moet bashen en tevens hou je de linkermuisknop skill in en zo simpel is het :).

• #2.034
Geen ervaring mee aangezien de vorige patches deze veranderingen er nog niet waren. Maar het is simpel je moet bashen en tevens hou je de linkermuisknop skill in en zo simpel is het :).

Ja nu snap ik em wel :) Heb al 3 items van de set compleet.

• #2.035
Alle gear gevonden voor Monk, maar toch niet echt mn speelstijl. De hele tijd skills combineren, wachten op cooldowns. De GR build is ook totaal anders dan de normale rift build. Bij normale rifts gaat het me veel te snel, bij greater weer te langzaam :p

Ga weer lekker verder met mn barb, of ik maak wat anders aan, ik weet t nog niet :D

Alle gear gevonden voor Monk, maar toch niet echt mn speelstijl. De hele tijd skills combineren, wachten op cooldowns. De GR build is ook totaal anders dan de normale rift build. Bij normale rifts gaat het me veel te snel, bij greater weer te langzaam :p

Ga weer lekker verder met mn barb, of ik maak wat anders aan, ik weet t nog niet :D

Je moet ook de numpad gebruiken dan hoef je niet echt te wacjten op je CD en dat je zo af en toe niet kan dashen moet je voor lief nemen haha. Als het goed is moet je met goede gear makkelijker een 50 doen dan een barb aangezien whirlwind toch niet echt heel erg sterk is op de higher rifts.

• #2.037
Je moet ook de numpad gebruiken dan hoef je niet echt te wacjten op je CD en dat je zo af en toe niet kan dashen moet je voor lief nemen haha. Als het goed is moet je met goede gear makkelijker een 50 doen dan een barb aangezien whirlwind toch niet echt heel erg sterk is op de higher rifts.

Heb het ook op numpad. Maar nee ineens een skill niet kunnen gebruiken vind ik echt vervelend. Misschien moet ik me er wat in verdiepen, een GR build is meteen compleet anders. Heb wel begrepen dat een Monk wel veel dmg is, maar 1 klap en je bent ook dood bij hogere rifts dat is bij barb een stuk minder.

Heb nu een wiz gemaakt, kijken hoe dat me bevalt.

ik ben weer klaar met diablo :P heb een wizard gemaakt die ik wilde en barb en nu is het weer saai

Moet nog 2 items met mijn WD dan is die ook weer aardig compleet. (Carnivil kop en dagger of darts wapen)

Heb als ik mijn seasonal en non seasonal items combineer ook al gear klaar voor mijn 3e wiz. (Tal Rasha build)
Dit ga ik doen na S3, als ik dan nog tijd heb om te spelen.

19 Mei komt namalijk The Witcher 3 wild hunt uit, en die ga ik echt wel spelen.

Terug
Naar boven