XXL Nutrition

Game: Diablo III

ik ga maar beginnen aan een barb, even gem of ease levelen tot 25. Wordt er schijt ziek van dat ik maar geen tal rasha vind voor een volle set :(

ik ga maar beginnen aan een barb, even gem of ease levelen tot 25. Wordt er schijt ziek van dat ik maar geen tal rasha vind voor een volle set :(

Moet maar zeggen als je je gem 25 hebt.

Doen we gewoon rondje bounty's en je blijft bij de waypoint staan.
Ben je na 1 rondje tegen de 70.
Heb ik vorige keer ook zo gedaan met mijn 2e seasonal, werkt goed.
Ga het nu ook doen met nog een wiz (voor Tal Rasha build), en misschien nog wel een WD.

Deze season erg snel gegaan het gearen moet ik zeggen.
Gisteren nog een dikke ancient mirrorball gevonden wat weer een lekkere upgrade was.
Ook voor mijn non season wiz een goede firebird ancient offhand gevonden, mijn dag was goed :D

Moet maar zeggen als je je gem 25 hebt.

Doen we gewoon rondje bounty's en je blijft bij de waypoint staan.
Ben je na 1 rondje tegen de 70.
Heb ik vorige keer ook zo gedaan met mijn 2e seasonal, werkt goed.
Ga het nu ook doen met nog een wiz (voor Tal Rasha build), en misschien nog wel een WD.

Deze season erg snel gegaan het gearen moet ik zeggen.
Gisteren nog een dikke ancient mirrorball gevonden wat weer een lekkere upgrade was.
Ook voor mijn non season wiz een goede firebird ancient offhand gevonden, mijn dag was goed :D

ik heb ook veel goede zooi gevonden, acient parthan defenders, nog wat acient 1-handers met 3000dps maarja nooit wat ik echt zoek :P

ging gisteren eens proberen de nieuwe barb set te farmen, 21 full rifts in 4 man group, nog paar solo grifts op 30-35. 4500 shards erdoor, 0 nieuwe set items :(

ging gisteren eens proberen de nieuwe barb set te farmen, 21 full rifts in 4 man group, nog paar solo grifts op 30-35. 4500 shards erdoor, 0 nieuwe set items :(

heb je wel immortal king gevonden? daar kan je toch ook goed mee vooruit? totdat je die wastes set vind

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.006
heb je wel immortal king gevonden? daar kan je toch ook goed mee vooruit? totdat je die wastes set vind

Neejoh, het is gewoon een combo van beiden. Wastes set 6 set IK 2, voor normale rifts heb je heel die IK niet eens nodig als je 2 BK zwaarden hebt.

immortal kings had ik al full op barb staan van voor patch, en 1 ancient bul kathos zwaard ( bijna perfect roll ). enkel de set wilt verdomme niet droppen, vanochtend ook weer 1000 shards erin zonder 1 piece.
ondertussen al 4 items van die nieuwe DH sets van DH's in men groep die gear dropte

Vanavond niet extreem veel gespeeld, maar mooi wat hoge grift keys verzameld.
Morgen maar eens proberen om eindelijk met een wiz van me een 40+ grift te scoren binnen de tijd.
Moet toch beetje op boxen tegen al die barbs hier :p

na 10k shards gespendeerd, vind ik gister eindelijk een tal rasha mask..... 5 minuten erna gamble ik 350 shards en krijg ik ineens twee keer de tal rasha legs.. eindelijk volle set dus. Goede avond dus voor mij :) gemakkelijk een 37 grift gecleared.

Net alsof blizzard het expres doet :P wilde gisteren juist beginnen met een barb omdat mijn wizard saai werd zonder volle set :P

2x grift 40 gecleard... kleine 2 minuten over met de snelste poging.
Eindelijk die oude 39 verbroken :cool:

Grift 41 net te vaak doodgegaan om te halen :mad:
Veel elite mobs met reflect dmg, is erg dodelijk voor deze build, met firebird veel minder last van.
Komt wel :)

ik heb ook eindelijk alles compleet :) met volle set tal rasha, meteor boots heb je al zoooo veel damage. Gebruik nu wel nog een acient two handed sword met 4500dps omdat ik geen goede serpent sparker heb (heb er 1 met 2200 dps maar daardoor wordt mijn damage meer dan de helft minder). Als ik een goede serpent sparker vind, dan is het helemaal compleet :) momenteel 1,8mil kale dps en criticals van 2 biljoen. grift level 37 alles 1 hit kill (behalve de boss)

ancient tal rasha neck met int/critchchance/critdmg/socket gevonden :D zoiets valt ook maar 1x in 1000 paragons voor

ancient tal rasha neck met int/critchchance/critdmg/socket gevonden :D zoiets valt ook maar 1x in 1000 paragons voor

hoge crit chance en damage?

Mijn is non acient met 600 intelli, 74% crit camage en 9,5% crit chance +socket... Niet al te best maarja goed te doen

hoge crit chance en damage? Mijn is non acient met 600 intelli, 74% crit camage en 9,5% crit chance +socket... Niet al te best maarja goed te doen

868/10%/80%, de critchance heb ik erop moeten rollen, was eerst attack speed

---------- Toegevoegd 25 April 2015 om 01:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 April 2015 om 13:51 ----------

mijn dikste vondst ever op d3 net gedaan :D met reroll gaat ie op 4211 dps staan.
nu nog een class maken die str gebruikt dit season

1zyk83t.jpg

• #2.015
Vind die barb maar saai worden nu. Zit te twijfelen om een wizard of DH te maken. Jammer dat WD/Crusader zo weak is vergeleken met de rest. Is een monk trouwens nog wat?

Heb net weer even een WD naar 70 gespeeld. :D

Vind die barb maar saai worden nu. Zit te twijfelen om een wizard of DH te maken. Jammer dat WD/Crusader zo weak is vergeleken met de rest. Is een monk trouwens nog wat?

Crusader weak? Een crusader maakt gehakt van alles en vooral de bosses zijn easy.

Denk dat hij meer doelt op het feit dat ze een paar leveltjes grift minder clearen in de ladders.
Maar dat boeit mij dus ook nooit geen ene reet.

• #2.020
Monk gemaakt. Moet me er wel ff goed in verdiepen, heb echt geen idee wie wat en welke skills ik moet gebruiken.

Terug
Naar boven