JurgenB1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ga maar beginnen aan een barb, even gem of ease levelen tot 25. Wordt er schijt ziek van dat ik maar geen tal rasha vind voor een volle set![]()

Moet maar zeggen als je je gem 25 hebt.
Doen we gewoon rondje bounty's en je blijft bij de waypoint staan.
Ben je na 1 rondje tegen de 70.
Heb ik vorige keer ook zo gedaan met mijn 2e seasonal, werkt goed.
Ga het nu ook doen met nog een wiz (voor Tal Rasha build), en misschien nog wel een WD.
Deze season erg snel gegaan het gearen moet ik zeggen.
Gisteren nog een dikke ancient mirrorball gevonden wat weer een lekkere upgrade was.
Ook voor mijn non season wiz een goede firebird ancient offhand gevonden, mijn dag was goed![]()

ging gisteren eens proberen de nieuwe barb set te farmen, 21 full rifts in 4 man group, nog paar solo grifts op 30-35. 4500 shards erdoor, 0 nieuwe set items![]()
heb je wel immortal king gevonden? daar kan je toch ook goed mee vooruit? totdat je die wastes set vind
gemakkelijk een 37 grift gecleared.
wilde gisteren juist beginnen met een barb omdat mijn wizard saai werd zonder volle set 
met volle set tal rasha, meteor boots heb je al zoooo veel damage. Gebruik nu wel nog een acient two handed sword met 4500dps omdat ik geen goede serpent sparker heb (heb er 1 met 2200 dps maar daardoor wordt mijn damage meer dan de helft minder). Als ik een goede serpent sparker vind, dan is het helemaal compleet
momenteel 1,8mil kale dps en criticals van 2 biljoen. grift level 37 alles 1 hit kill (behalve de boss)ancient tal rasha neck met int/critchchance/critdmg/socket gevondenzoiets valt ook maar 1x in 1000 paragons voor
hoge crit chance en damage? Mijn is non acient met 600 intelli, 74% crit camage en 9,5% crit chance +socket... Niet al te best maarja goed te doen
met reroll gaat ie op 4211 dps staan.
Vind die barb maar saai worden nu. Zit te twijfelen om een wizard of DH te maken. Jammer dat WD/Crusader zo weak is vergeleken met de rest. Is een monk trouwens nog wat?