XXL Nutrition

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Moet nog 2 items met mijn WD dan is die ook weer aardig compleet. (Carnivil kop en dagger of darts wapen)

Heb als ik mijn seasonal en non seasonal items combineer ook al gear klaar voor mijn 3e wiz. (Tal Rasha build)
Dit ga ik doen na S3, als ik dan nog tijd heb om te spelen.

19 Mei komt namalijk The Witcher 3 wild hunt uit, en die ga ik echt wel spelen.

Ik heb net die Serpent Sparker gevonden :D met int, vit en 10% damage, dus weet niet eens wat ik moet rerollen :D maar misschien nog de totale damage.

Ancient? Of een gewone?
Je zou de vit voor attack speed kunnen rollen.

• #2.043
Laatst bewerkt:
  • #2.044
Heb even mn t6 build aangepast naar bovenstaande (link veranderd).

Werkt super, onbeperkt teleport, je damage is heel hoog en je kan bijna niet dood :D Wel even een Aether Walker scoren :(

Ja het zijn altijd een paar items die je nodig bent en maar niet vind haha.

Met seasonal WD eindelijk Carnivel gescoord met shards, dropt er eerst volgende rift ook 1 ???
De gegambelde is niet geweldig, maar die dropte was nog waardelozer :p

Nu alleen nog dagger of darts, maar heb idee dat dit eeuwen gaat duren.
Ben ook niet gewend om wapen te moeten scoren, heb met elke wiz altijd devastator gemaakt, en met 1e WD geluk gehad om vrij snel goed wapen te scoren.
Maar deze season dus niet. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

• #2.048
Met seasonal WD eindelijk Carnivel gescoord met shards, dropt er eerst volgende rift ook 1 ???
De gegambelde is niet geweldig, maar die dropte was nog waardelozer :p

Nu alleen nog dagger of darts, maar heb idee dat dit eeuwen gaat duren.
Ben ook niet gewend om wapen te moeten scoren, heb met elke wiz altijd devastator gemaakt, en met 1e WD geluk gehad om vrij snel goed wapen te scoren.
Maar deze season dus niet. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

Wapens zijn duur, is echt een eindeloze opgave, je kan met 750 shards maar 10 wapens scoren, de kans dat ie daar tussen zit is zo klein.

Dagger of darts zijn uitverkocht heb ik t idee...:(

eindelijk grift 42 gecleared met mijn barb :) wel een gruwelijke kut boss, die ene die tornados spawmed.... aangezien ik dat zelf ook doe, ben ik soms 1 hit dood omdat ik dan tegen zijn tornado aankom ipv de mijne. Nu even op zoek naar al mijn items acient :) vind met deze barb wel veel goede shit voor andere classes, dead mans legacy, the final witness

Ik kom mij hier ook even melden ;)

Gister voor het eerst in de grifts samen met twee maten. Ik werd behoorlijk geboost bij level 41 was ik binnen 1 klap dood en deed vrijwel geen dmg. Wel leuke items kunnen scoren voor mijn barb.

zouden een grift ranking moeten bijhouden in de eerste post :D

• #2.054
Eindelijk een cindercoat voor t6 speedrifts, nu nog een betere tasker and theo's voor GR, en uiteraard die aars walker, en dan kan ik ancients gaan collecten :D

Wel leukste class tot nu toe, wizard, nu begrijp ik al die wizard junkies wel :D WD lijkt me ook heel leuk, maar daar wacht ik nog ff mee.

zouden een grift ranking moeten bijhouden in de eerste post :D

Dan zal ik ook maar eens een barb maken anders lijk ik een lozer met mijn grift 40 met wiz. (met die slow time skilling)

Denk overigens wel dat met WD ook niet zo heel moeilijk is om wat hoger te komen als ik eenmaal die dagger of darts heb.
Gisteren grift 38 gehaald met 5 minuten over, en met die dagger knal je zooooo veel sneller grotere packs neer.

Eindelijk een cindercoat voor t6 speedrifts, nu nog een betere tasker and theo's voor GR, en uiteraard die aars walker, en dan kan ik ancients gaan collecten :D

Wel leukste class tot nu toe, wizard, nu begrijp ik al die wizard junkies wel :D WD lijkt me ook heel leuk, maar daar wacht ik nog ff mee.

Zei ik toch dat wiz gewoon de uber class is? :p

Ga na het trainen denk nog 1 maken voor Tal Rasha build, heb de gear grotendeels toch al.
Kijken of we daar verder mee komen als 40 op den duur, zal wel even wennen zijn qua speelstijl.

• #2.056
Dan zal ik ook maar eens een barb maken anders lijk ik een lozer met mijn grift 40 met wiz. (met die slow time skilling)

Denk overigens wel dat met WD ook niet zo heel moeilijk is om wat hoger te komen als ik eenmaal die dagger of darts heb.
Gisteren grift 38 gehaald met 5 minuten over, en met die dagger knal je zooooo veel sneller grotere packs neer.

Zei ik toch dat wiz gewoon de uber class is? :p

Ga na het trainen denk nog 1 maken voor Tal Rasha build, heb de gear grotendeels toch al.
Kijken of we daar verder mee komen als 40 op den duur, zal wel even wennen zijn qua speelstijl.

Je eerste en tweede post zijn lekker tegenstrijdig :p

Maar qua dps is wiz wel uber, alleen met barb is t allemaal veel makkelijker en ga je minder snel dood. Wordt wel snel saai tho, heb ik met wiz minder.

Solo griften heeft voor mij nog weinig zin, omdat ik vreemd genoeg sinds S3 nog niet één templar relic heb gevonden, dus sta er helemaal alleen voor in de solo grifts :( maar komt goed.

Ik boost je trouwens wel ff dalijk

Om leuk mee te spelen en om hoge grift mee te halen met een build die niet echt max dps is zijn ook 2 verschillende dingen :)

3e Wiz gisteren ook 70 gemaakt.

Tal Rasha speed rift build is wel erg wennen, vanavond gems levellen en stats aanpassen want ben door al mijn mats en gold heen onderhand :D

Had begin afgelopen weekend mats en gold in overvloed op seasonal chars (550 miljoen) maar na mijn WD beetje aangepast te hebben was ik 500 miljoen lichter :eek:
Nog nooit meegemaakt dat ik zo slecht de gewenste stats kreeg.

WD wacht ik wel tot na de season, en neem wel andere build met die starmetal kukri want die heb ik nog wel.
Dagger of darts zie ik wel als ik die ooit vind per ongeluk.

Ga sowieso denk ik volgende season skippen.
Ga als ik wil spelen gewoon met 1 van de 5 chars spelen, en misschien dat ik wel een HC wiz maak.
Eerst ook maar eens kijken hoe lang vanaf 19 mei the witcher leuk blijft.

• #2.059
Rift na rift na grift na grift na grift.. en er valt geen ene klote, begint nu echt vervelend te worden. Zelfs ancient spullen van wat ik nodig heb valt er niet. Heb zelfs nog steeds geen templar relic kunnen vinden, belachelijk.

Gister met mijn barb tot grift level 16 kunnen clearen. Nog steeds geen goeie gear gevallen.
Dmg is te laag om hogere levels solo te clearen mede vanwege het ontbreken van goeie set items.

Terug
Naar boven