XXL Nutrition

Game: Diablo III

gister toch even mijn barb gear gechanged, had altijd een mix van Immortal king en wastes set.... Nu geswitched naar alleen wastes set met focus/restraint en die BK swords. Is even wennen want ik doe meer damage maar ben sneller dood. Monsters killen in grift 40+ ging wel veeeeel sneller maar moet goed opletten dat ik niet doodga

Ik probeer de bul'khatos set nog compleet te krijgen. Heb inmiddels wel al een aantal keer warriors blood maar solemn vow wil niet echt vallen :(
Immortal kings is ook een crime om te krijgen.
Slechte rng denk ik ;)

Ik probeer de bul'khatos set nog compleet te krijgen. Heb inmiddels wel al een aantal keer warriors blood maar solemn vow wil niet echt vallen :(
Immortal kings is ook een crime om te krijgen.
Slechte rng denk ik ;)

ik had inderadad ook al 3 keer die warriors blood en geen solemn vow... nu gelukkig wel beiden zwaarden al 6 keer gevonden :P ik geef ze nu gewoon weg als ze slechter zijn dan mijn huidige

Dat is inderdaad wel jammer aan D3. Accountbound items zijn minder leuk.
Ik loop nu vaak samen met twee andere barbs te griften om de kans op goeie items hoger te maken

Dat is inderdaad wel jammer aan D3. Accountbound items zijn minder leuk.
Ik loop nu vaak samen met twee andere barbs te griften om de kans op goeie items hoger te maken

dat is waar, meeste barbs zoeken toch alleen nog maar acient spul... ik ook, heb alles maar moet alleen nog alles acient

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.068
Neejoh beter dat account bound, dan blijft het tenminste allemaal eerlijk.

Trouwens net mn 2de Aether Walker gevonden, waar ik zo hard naar op zoek was, helaas geen ancient :(

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:27 ----------

gister toch even mijn barb gear gechanged, had altijd een mix van Immortal king en wastes set.... Nu geswitched naar alleen wastes set met focus/restraint en die BK swords. Is even wennen want ik doe meer damage maar ben sneller dood. Monsters killen in grift 40+ ging wel veeeeel sneller maar moet goed opletten dat ik niet doodga

Heel simpel.

Grift Wastes+IK

Rift Wastes+Bk en focus/restraint.

Dan lekker rift Insanity op Sword to Ploughshares of WW naar Windshear. Dmg doe je toch zat. En als je Insanity omzet naar StP dan wel zorgen dat je reaper wraps hebt uiteraard. Met rifts kan je ook nog war cry uitzetten en daarvoor overpower>chc rune aanzetten. Defensive skills zijn niet belangrijk met rifts.

Neejoh beter dat account bound, dan blijft het tenminste allemaal eerlijk.

Trouwens net mn 2de Aether Walker gevonden, waar ik zo hard naar op zoek was, helaas geen ancient :(

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:27 ----------

Heel simpel.

Grift Wastes+IK

Rift Wastes+Bk en focus/restraint.

Dan lekker rift Insanity op Sword to Ploughshares of WW naar Windshear. Dmg doe je toch zat. En als je Insanity omzet naar StP dan wel zorgen dat je reaper wraps hebt uiteraard. Met rifts kan je ook nog war cry uitzetten en daarvoor overpower>chc rune aanzetten. Defensive skills zijn niet belangrijk met rifts.

ik grift er ook mee, dus bouw gewoon nu even de top 10 van europa na :)

• #2.070
ik grift er ook mee, dus bouw gewoon nu even de top 10 van europa na :)

high level grifts kan niet zonder IK, de top 10 heeft dan gewoon toevallig even die zwaarden aan omdat ze op dat moment aan het riften zijn.

Maar +- lvl 40 grifts kan wel ja met die 2 zwaarden.

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

Pauldrons of the skeleton king? Kan je die gewoon random vinden? Of dropt de skeleton king die alleen?

Laatst bewerkt:
high level grifts kan niet zonder IK, de top 10 heeft dan gewoon toevallig even die zwaarden aan omdat ze op dat moment aan het riften zijn.

Maar +- lvl 40 grifts kan wel ja met die 2 zwaarden.

---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 13:18 ----------

Pauldrons of the skeleton king? Kan je die gewoon random vinden? Of dropt de skeleton king die alleen?

die zitten in de caches van A1

Je zou toch maar geen Barbarian hebben, maar wel een HELE DIKKE ANCIENT IMMORTAL KING wapen met 4K dps vinden :D

(dat is nog zonder 10% extra dmg er op)

• #2.073
Je zou toch maar geen Barbarian hebben, maar wel een HELE DIKKE ANCIENT IMMORTAL KING wapen met 4K dps vinden :D

(dat is nog zonder 10% extra dmg er op)

Jaja, sst :(

Trouwens 2de Aether gevonden he, jammer dat je er niet bij was :p

Vandaag weer 12 grifts gedaan en 10 normale rifts, geen klote, ook niet van Kadala.

Wel in een lekker groepje public grifts 45+ gedaan vandaag, met 2 strength based chars en 2 int kom je echt heel ver, mits ze goed zijn dan.

Gister een paar normale rifts gelopen en een grift samen met een maatje tot 41.
Ik werd daar serieus ge-oneshot en deed vrijwel geen dmg. :(
Ook geen lucky drops dus blijf weer rustig door kabbelen.

Gister een paar normale rifts gelopen en een grift samen met een maatje tot 41.
Ik werd daar serieus ge-oneshot en deed vrijwel geen dmg. :(
Ook geen lucky drops dus blijf weer rustig door kabbelen.

ja je moet veeeeel toughness hebben voor Grift 40+... Ik gebruik nu volle set wastes, 2 piece set immortal king met 2 bul-kathos swords en RotRG en unity. Door mijn unity kan ik gewoon niet dood op grift 41 of 42... zolang ik blijf whirlwinden kan ik echt blijven doorgaan alleen de damage is niet super

Ik heb nu 1 bulkhatos en 1 ik. Verder niet veel bijzonders.
Dmg op 460k, toughness op 11m stelt weinig voor

• #2.077
Ik heb nu 1 bulkhatos en 1 ik. Verder niet veel bijzonders.
Dmg op 460k, toughness op 11m stelt weinig voor

Lol 460k, daar kan je t6 niet eens mee aan. Het gaat er ook gewoon dat de wastes set compleet is, anders kan je het vergeten qua dmg.

Solo kan ik t3, heb dan alleen moeite met de rift guardian.
Wastes set heb ik zelfs nog helemaal niks van.
Gister ruim 1300 shards verbrast bij kadala en precies geen items die ik kon gebruiken.

• #2.079
Solo kan ik t3, heb dan alleen moeite met de rift guardian.
Wastes set heb ik zelfs nog helemaal niks van.
Gister ruim 1300 shards verbrast bij kadala en precies geen items die ik kon gebruiken.

Wat is je nick? Dan add ik je wel ff, kan je af en toe meelopen op t6, heb je meer dropkans.

eergisteren ook maar een barbje gelvled, na 4 uur played full waste set + beide BK zwaarden, die shit is gewoon walgelijk OP voor t6 rifts, ik cruise overal door tege dubbele snelheid zonder maar 1x achterom te moeten kijken

Terug
Naar boven