MuscleMeat

Game: Diablo III

Paar verschillende klasses geprobeerd, spel is vet. Wizard lijkt machtig early game. Assassin doet flinke dps, maar lijkt wat zwakker tegenover grote groepen.

Ik ben benieuwd, als je toevallig ergens een cd-key weet te vinden (eventueel via een cd-key gen) kun je dan gewoon het volledige spel spelen? Of is de enige mogelijkheid om te piraten maandenlang wachten op een server emulator waarmee je ook nog eens geen contact kan hebben met andere spelers? In dat geval wil ik misschien wel kopen.

of je gaat naar de dixons en investeerd 46 euries ;)

hell gaat nergens meer over, net een elite champion (gele naam) met jailer, frozen en invulnerable minions xD

Eindelijk na 10min gekilled, krijg je loot die nergens op slaat, 60g en 1 blue item xD :fuu:

Ik wacht even tot calyptus hier wat over te zeggen heeft ;)

Paar verschillende klasses geprobeerd, spel is vet. Wizard lijkt machtig early game. Assassin doet flinke dps, maar lijkt wat zwakker tegenover grote groepen.

Ik ben benieuwd, als je toevallig ergens een cd-key weet te vinden (eventueel via een cd-key gen) kun je dan gewoon het volledige spel spelen? Of is de enige mogelijkheid om te piraten maandenlang wachten op een server emulator waarmee je ook nog eens geen contact kan hebben met andere spelers? In dat geval wil ik misschien wel kopen.

het is praktisch onmogelijk om te piraten, zeker nu niet, misschien in een paar weken.
gewoon kopen !

Dus.. hoeveel is iedereen al afgevallen?
Zelf ben ik een kilo aangekomen terwijl ik de afgelopen dagen misschien 50% heb gegeten en dronken van mn normale intake :x

Dude, doe aub niet zo cheap en koop gewoon het spel, is het echt wel waard, je kan hier echt heeeel veel uren plezier aan hebben, daarbij hoef je je niet rot te zoeken naar hacks cracks en weet ik wat. Het is overduidelijk dat je wel graag wilt spelen want je blijft vragen naar mogelijkheden om gratis te kunnen, die zijn er simpelweg niet.(nog niet iig)

Ik koop normaal ook nooit games, maar deze moest ik gwn hebben :D

lvl 56 nu lol

2uoi34k.jpg

Jezus man ;P 56 al haha.

Ben je nu al met craften enzo bezig?

Jezus man ;P 56 al haha.

Ben je nu al met craften enzo bezig?

Nee nog niet met craften, goedkoper om op auction house te kopen. Denk dat crafting pas op inferno intressant word als er plans droppen voor legendary items die je dan kan maken.

Heb crafting wel eventjes gedaan maar koste meer gold dan het opleverde en aan de items had ik ook niks.

iemand mn sociaal leven gezien?

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 05:27 ----------

het is praktisch onmogelijk om te piraten

alles is te piraten.

Maar je gaat gewoon nog lang moeten wachten voor een sub-par game-ervaring.

de niet real-life currency ja.

gewoon in menu auction house aanclicken

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 18:57 ----------

moet je minder k*titems kopen. Mijn ah-items gaan altijd een level of 5 zeker mee voor ik andere koop op ah, tenzij af en toe een lucky rare.

mn lvl30 monk heeft 1150 dps, terwijl mn maatje zijn lvl 32 barb maar 650 heeft(ben ik ah aan het leren)

^ misschien ook verschil in 1-2 hand item?

Ik doe ook "maar" 700 dps met mijn barb als ik een 2 hand weapon zou gebruiken zou ik dat kunnen verdubbelen ja..

Op action house vind ik niets van mijn level ofzo?
Ik stel die parameters in op weapon tussen level 30-40 en vind gewoon 0.
jammer dat je niet gewoon een lijst te zien krijgt met wat er allemaal op staat.
dan heb je ook wat referentie materiaal over wat een betere koop is..

The ****? 1150 dps op lvl 30?

Ik heb een machtige 310 met mijn wizard (lvl 31 dacht ik). :cool:

^ misschien ook verschil in 1-2 hand item?

Ik doe ook "maar" 700 dps met mijn barb als ik een 2 hand weapon zou gebruiken zou ik dat kunnen verdubbelen ja..

Op action house vind ik niets van mijn level ofzo?
Ik stel die parameters in op weapon tussen level 30-40 en vind gewoon 0.
jammer dat je niet gewoon een lijst te zien krijgt met wat er allemaal op staat.
dan heb je ook wat referentie materiaal over wat een betere koop is..

ah was vandaag bugged, vandaar die maintenance.

Zit nu op lvl 37 en heb nog steeds bijna evenveel dps omdat ik er ook niet opkon en geen enkele upgrade gevonden heb, al was het af en toe al dichtbij laatste levels.

beetje Ah geplayed, niks kwijt qua cash, legendary en andere upgrades gekocht, dps +400

iemand die een friend guesst pass heeft zodat ik de game kan proberen?

bij voorbaat dank!

Wat een heerlijk spel is het toch.

Als de architect zo weg is ga ik direct weer aanvallen :-) Even kijken of ik vandaag tot Diablo kan komen op normal.

Mijn DPS is momenteel 270-300 op lvl 27 barb. Heerlijk die +1xx strength wapens en dan nog de armors vol met vit en nerves of steel als passive :p

I love to combo, hopelijk vandaag op act 3 een 50+ combo knallen, zover ben ik nog niet gekomen :p

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 08:57 ----------

iemand die een friend guesst pass heeft zodat ik de game kan proberen?

bij voorbaat dank!

Ik heb volgens mij nog 2 van die dingen liggen als mijn vriendin ze niet heft weggegooid :D

2wrn7n7.jpg

unbuffed dps. Met buffs zo rond de 2.2k

Kan nog hoger, maar heb net nog een legendary gekocht terug te verkopen, als die cash er is kan ik naar upgrade kijken.

pro-tips: gebruik attack speed en +x tot y damage combo op al je rings en amulets. De blauwe die daarin hoog zijn zijn pakken beter als zelfs de legendaries.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven