XXL Nutrition

Game: Diablo III

LVL 51 Wizzard NightMare ACT IV hier :).
750k Gold >;D.
2k dps.

Ik heb 5114 dps :o

Moet wel ff upgraden want heb wat items die lvl 35-36 zijn en lvl 44-46 xD Alleen me weapon is lvl 56 xD

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 10:23 ----------

5578dps nu, ff nieuwe off hand gehaald. Ben wel broke nu dus ff gold farrmen

oja was hier ook nog ff gisteravond.

2nk8h39.jpg

Ik ga nu die staff zelf maken, moet eerst nog wat gold farmen lol en heb nog 1 item nodig

Haha strak

legendary weapons zijn vaak pakken slechter dan same-level top rare maar verkopen voor meer

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

legendary weapons zijn vaak pakken slechter dan same-level top rare maar verkopen voor meer

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

haha ja slaat nergens op, ik vond legendary pants met goede stats en ook nog 2 sockets. Verkocht aan maat van me voor 100k.

10min later vind hij een rare item die lager lvl req heeft en beter is dan die legendary xD

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

yep, legendary staff gekocht, volgende set of mobs dropte een rare die beter was :o direct de legendary weer verkocht, en voor meer dan ik gekocht heb :D auction house prijzen zijn zo labiel op dit moment

Arydan (ex-dbb lid) net ff diablo boost gegeven, hij is nog maar lvl 16 lol

exp is scaled trouwens, hij kreeg maar 200xp voor kill en 9000xp voor quest

osevrd.jpg

Lijkt erg op wow of lijkt dat maar zo? Xp, chatboxje, skillscherm, (pvp?)

Nee wow is iets heel anders, pvp (arena) komt nog wel op een later tijdstip.

Hehe ok jongens ben overtuigd ga hem kopen ;)
Weet iemand waar hij het goedkoopste is :D

Motherfockers!!!! ik ben gehacked!!! OMFG!!!

gelijk een mail naar blizzard gestuurd en mn account gegevens gewijzigd.
heb mn normale gear gelukkig nog maar ben wel wat andere gear kwijt allemaal lvl 48 rare items.
ook al mn coins zijn weg 70,000

heb mn normale gear gelukkig nog maar ben wel wat andere gear kwijt allemaal lvl 48 rare items.
Lol nu al? best snel...ff authenticator erop en opgelost?

Hoe kan je nou gehackt worden voor 70k coins. Weetje zeker dat je het ni gewoon uitgegeven hebt

zo ook ff deze game halen!

Normal & Nightmare was makkelijker als een wandeling door 'n park maar hell mode is opeens een heel stuk moeilijker, maar denk het toch in 2 daagjes door te lopen en daarna worden geownt in inferno..

Terug
Naar boven