XXL Nutrition

Game: Diablo III

Hoe zit het met die gear sets die je kan verzamelen? Heel veel luck hebben voor random drops of is er een manier (buiten AH natuurlijk) dat je ze kan bemachtigen?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom vraag je dat als je het spel toch sowieso gaat kopen, nu of voor je nieuwe computer? Koop het spe en probeer het uit.

Ik draai het op een 1 jaar oude laptop.

Ik heb em al, alleen die dvd-rom doet t niet, effe een oplossing voor bedenken.

Mijn monk heeft nu 20k dps en 2.5 attacks/sec. Erg fun om te spelen.

Hoe the **** kom jij aan 20k dps? Ik ben lvl 55 en doe maar 3k :S

Hoeveel resist heb je

K**** wer fokt met die server
trouwens, add me
rayan#2281

Ik vind monk ook het vetst, wou daar voor gaan. Goed te horen dat die nog een beetje sterk is.

Ik zat te denken aan een dual wielding monk met focus op veel lifesteal en hoge armor (zodat je alles weer kan terugstealen). Is dit een beetje haalbaar?

Lees nu echt veel berichten over mensen die gehackt zijn. Denk niet dat het gebruikers fouten zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga gelijk Diablo II downloaden :)

Zou idd eigelijk gewoon d2 moeten spelen, alleen jammer van al die k*t runewords! Diablo 2 ccb zwaarden en 160/60 armor met oude arreat. Damn wat mis ik die tijd!

Duurde echt lang voordat je klaar was met een pvp ronde. Heerlijk!

Diablo3 zal ook nog veel verbeterd worden. Mensen zeiken veel, maar ze spelen wel de hele dag door. Ik vind dat als je een spel zo afkraakt dan moet je die ook ni spelen.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 00:17 ----------

Ik vind monk ook het vetst, wou daar voor gaan. Goed te horen dat die nog een beetje sterk is.

Ik zat te denken aan een dual wielding monk met focus op veel lifesteal en hoge armor (zodat je alles weer kan terugstealen). Is dit een beetje haalbaar?

Haal die d2 tactieken maar uit je hoofd, dit is heel anders. Ik heb d2 vanaf de release gespeeld tot een half jaar geleden, maar ben bij d3 de monk nog steeds aan het zoeken naar een goed tactiek.

Medianxl raad ik je af. althans ik heb er slechte ervaringen mee. Ik ging zelf solo games maken voor mf/gold rushes. Dat mag dus niet omdat de servers overbelast raken. Als je teveel solo games maakt krijg je serieus een ban. Toen dat bij mij was gebeurd heb ik acuut de hele mod gewist. Ik ga niet zitten spelen als je van die nazi mods hebt.

Maargoed Ik ben inmiddels 58 bijna 59 act 3 hell met mijn barb. Act 2 was echt t*ring klote. vooral die tombes die je moet doorgaan voor kulle. het begin van act 3 is dat weer appeltje eitje.

Ik heb er eigenlijk wel spijt van dat ik toch niet met wizard class ben begonnen. maarja misschien dat ik nog wel een wiz maak als ik straks een beetje fatsoenlijke gear vind!

solo monk act 2 inferno is nogal uitdagend :/ bij de eerste blue elites ben ik al een tiental keer doodgegaan

Wat een troll lijst. Meer dan de helft klopt niet eens. :p

wat lopen mensen te zeuren. als het je niet bevalt moet je gewoon niet spelen.
D3 word heus wel verbeterd, alsof blizzard het hierbij laat, jullie kennen dat bedrijf inmiddels wel toch?
Blizzard is altijd bezig met verbeteren etc. dus komt heus wel goed.

Terug
Naar boven