XXL Nutrition

Game: Diablo III

Nou...blizzard is een koning in dingen half af maken en dan een expansion uit te brengen.
slimme marketing strategy. Leverd kapitalen op en iederen tuint erin!

- diablo 1
- diablo1: hellfire
- diablo 2
- diablo 2: Lord of Destruction
- Diablo 3
- Diablo 3: ???

- starcraft,
- starcraft broodwar
- starcraft 2 wings of liberty
- starcraft 2 heart of the swarm
- starcraft 2 nog een sequal?

- warcraft 1/4 ?

WoW ... hoeveelste expansion inmiddels?

reken uit je winst

Nou...blizzard is een koning in dingen half af maken en dan een expansion uit te brengen.
slimme marketing strategy. Leverd kapitalen op en iederen tuint erin!

- diablo 1
- diablo1: hellfire
- diablo 2
- diablo 2: Lord of Destruction
- Diablo 3
- Diablo 3: ???

- starcraft,
- starcraft broodwar
- starcraft 2 wings of liberty
- starcraft 2 heart of the swarm
- starcraft 2 nog een sequal?

- warcraft 1/4 ?

WoW ... hoeveelste expansion inmiddels?

reken uit je winst

heet een open einde ... games met gesloten eindes zijn niet open voor meer en betere gameplay die CONSTANT gemaakt wordt.

of wil jij misschien dat ze diablo 1 gereleased hebben en dan nooit iets meer ? :rolleyes: jij moet duidelijk eens leren hoe game development werkt.

Wat wil je dan, dat we tot in de eeuwigheid Warcraft 1 blijven spelen?
Don't get me wrong, toen der tijd was het bruut as ****, maar dat na een tijdje wil je zelf toch ook gewoon een nieuw deel?

Je wilt toch zelf ook gewoon een nieuw deel als je het een heel goed spel vindt.

Beter dan CoD dat bijna elk jaar ofzo een nieuw deel uitbrengt dat er groot en deels elke x het zelfde uitziet maar dan net even iets mooier.

Diablo Hellfire was overigens nooit een officiele expension, en bij deel 3 is het geen open einde meer.

Wat wil je dan, dat we tot in de eeuwigheid Warcraft 1 blijven spelen?
Don't get me wrong, toen der tijd was het bruut as ****, maar dat na een tijdje wil je zelf toch ook gewoon een nieuw deel?

Je wilt toch zelf ook gewoon een nieuw deel als je het een heel goed spel vindt.

Beter dan CoD dat bijna elk jaar ofzo een nieuw deel uitbrengt dat er groot en deels elke x het zelfde uitziet maar dan net even iets mooier.

Diablo Hellfire was overigens nooit een officiele expension, en bij deel 3 is het geen open einde meer.

mijn theorie voor open einde :D lore spoilers hieronder
Imperius heeft een wonde van de prime evils, en hij werd nogal evil op het einde met die wonde, besmette archangel :eek: ?? inbe4expansion.

het gaat mij erom dat games van te voren al worden uitgebracht met een expansion in het achterhoofd. Vernieuwend zijn deze expansions niet want qua gameplay graphics etc is het allemaal niets nieuws. Dan vind ik het gewoon uitmelken van een idee. Meer geld vangen voor dat ene beetje meer storyline of extra character wat je kunt spelen.
qua development niet echt iets nieuws of spectaculairs dus.

vernieuwend is een nieuw deel met andere engine andere gameplay andere interactie, meer opties etc. Dat vind ik game development.

Dus ja ik wil een NIEUW deel uiteraard. Maar niet de eeuwige expansions die doorbroeden op dezelfde game. snappie?

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 12:11 ----------

oja bijna level 60. Ik ben maar gewoon Belial aan het farmen op hell.. gaat wel lekker.
Heb hem in 5 minuten gerushed en leverd me 10k gold op en 100k xp ofzo.

Lol die ah is echt geweldig :P Net een rare axe gekocht voor 15k.
Mijn leven ging van 8.5k naar 13.5k en mijn dps van 920 naar 1520 :P
Komt ook wel doordat dat een one handed was en ik nu een schild erbij heb met veel leven.

het gaat mij erom dat games van te voren al worden uitgebracht met een expansion in het achterhoofd. Vernieuwend zijn deze expansions niet want qua gameplay graphics etc is het allemaal niets nieuws. Dan vind ik het gewoon uitmelken van een idee. Meer geld vangen voor dat ene beetje meer storyline of extra character wat je kunt spelen.

vernieuwend is een nieuw deel met andere engine andere gameplay andere interactie, meer opties etc. Dat vind ik game development.

Dus ja ik wil een NIEUW deel uiteraard. Maar niet de eeuwige expansions die doorbroeden op dezelfde game. snappie?

oja bijna level 60. Ik ben maar gewoon Belial aan het farmen op hell.. gaat wel lekker.

hoe doe je dat dan, expansions worden gemaakt om de games die gigantisch goed zijn, voort te zetten qua story-line en gamplay. dit is niet uitmelken, dit is gewoon om de honger van het publiek te vullen omdat het spel gewoon zo goed is.

wat jij wil is gewoon een nieuw spel. en de gedachtes van nieuwe delen op een goed spel zwart te maken .. :(

Ff uitverveling een nieuwe char gemaakt. Demon hunter level.34 in slechts 1 halve dag .. lol

lv.60 is goed te doen in 2 dagen.

1900 Achievement points nu <- ga ik dat maar sparen als uitdaging xD.

Idd, demon hunter is erg makkelijk ook qua gameplay vind ik persoonlijk. Ben ook zomaar in mijn losse uurtjes een char begonnen, maar ik 1 hit alles wat ik tegenkom met die chakrams :p

echt absurd als ik dh's of wizards tegenkom. Ik vind mezelf al heel wat met 11k dps barb en 22k in frenzy vorm. maar dan komt er zo'n wiz langs, van oohhh np ik doe 20k dps met 0 resist items en ik kill alles.. echt he :S

Ja, heel ziek idd. Ik ben nu lvl25 volgens mij met mijn DH en heb bijna net zoveel DPS als mijn lvl42 barb. Ik ga daarom eerst mijn DH maar naar 60 brengen. Helaas is de tijd dat ik urenlang/dagenlang kon spelen al jaren voorbij, maar ik heb ook geen haast of ambities met de top mee te doen zoals vroeger bij Secret of the Solstice en Grand Fantasia.

laat hetgeen wat jij niet wilt nu net het doel van welke expansion dan ook zijn.

Natuurlijke selectie :cool:

Na 3 dagen al het loodje leggen? Wat een p*ssy :p

"Did he drop anything good?"

hahahahahahah

En ja hoor, de eerste dode is inmiddels gevallen na een 3 dagen lange Diablo 3 marathon.

http://www.ibtimes.com/articles/345132/20120524/diablo-3-release-date-beta-review-death.htm

Sneu dat sommige mensen hun eigen grenzen niet kennen en het verstand niet hebben om af en toe een pauze te nemen. Njah, *ietsmetDarwin*
Het is altijd wel iets met games en media...toen de media erachter kwam dat die Andres Breivik wow speelde en CoD werd dat onmiddelijk gelinkt aan de daden die hij had begaan...

Beetje dom dit, 3 dagen non stop, hoop dat ie wel geraakt is waar ie wou geraken :D

trombose kills ftw. Mensen met vaatproblemen zonder dat ze het zelf weten.

btw kan iemand mij helpen met diablo te killen in hell? Het lukt me voor geen meter.
Ik ga insta dood in dat shadow realm.

Terug
Naar boven