AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
Het is altijd wel iets met games en media...toen de media erachter kwam dat die Andres Breivik wow speelde en CoD werd dat onmiddelijk gelinkt aan de daden die hij had begaan...

Beetje dom dit, 3 dagen non stop, hoop dat ie wel geraakt is waar ie wou geraken :D

Er zijn mensen die gaan een week non stop door van de speed, en overleven 't ook, dus waarschijnlijk had deze kerel gewoon een zwak hart.

Een paar vraagjes omdat ik D2 etc nooit heb gespeeld kom ik een beetje vast te zitten met bepaalde dingen.

- Moet ik nou veel strength of damage hebben als Barbarian? Waarschijnlijk allebei zo hoog mogelijk maar welke heeft het meeste prioriteit?

- Is vitality voor mij als Barbarian ook van belang? Wat doet vitality eigenlijk?

- Waarom ben ik gvd zo sloom in dat spel en boekt iedereen mij uit met rennen?:mad:

- Kan je me in t kort uitleggen waar ik als Barbarian op moet letten?

Alvast bedankt voor je antwoord. Please respond.

PLEASE RESPOND.

Een paar vraagjes omdat ik D2 etc nooit heb gespeeld kom ik een beetje vast te zitten met bepaalde dingen.

- Moet ik nou veel strength of damage hebben als Barbarian? Waarschijnlijk allebei zo hoog mogelijk maar welke heeft het meeste prioriteit?

- Is vitality voor mij als Barbarian ook van belang? Wat doet vitality eigenlijk?

- Waarom ben ik gvd zo sloom in dat spel en boekt iedereen mij uit met rennen?:mad:

PLEASE RESPOND.

Best Barb met dagelijkse vids : http://www.youtube.com/user/Kripparrian?ob=0

tot 60 is het vooral aan doen wat je vind .. balans tussen str/armor + vit. vitality is HP en zeer belangrijk voor barbie.
(resist to all word later je #1)

hopelijk kan iemand anders mij aanvullen.

Best Barb met dagelijkse vids : http://www.youtube.com/user/Kripparrian?ob=0

tot 60 is het vooral aan doen wat je vind .. balans tussen str/armor + vit. vitality is HP en zeer belangrijk voor barbie.
(resist to all word later je #1)

hopelijk kan iemand anders mij aanvullen.

Dankjewel gast! Ik ben level 30 en heb 2 swords van 43+str maar die hebben points van 27-31 ofzo en ik heb nog eens 2 andere weapons met points tussen 36-38 met een hogere damage aantal maar die geven geen extra str. Ik vraag me dan ook af voor welke ik moet gaan? Meer str of meer damage..

EDIT: Damn ik voel me een newbie :S

Dankjewel gast! Ik ben level 30 en heb 2 swords van 43+str maar die hebben points van 27-31 ofzo en ik heb nog eens 2 andere weapons met points tussen 36-38 met een hogere damage aantal maar die geven geen extra str. Ik vraag me dan ook af voor welke ik moet gaan? Meer str of meer damage..

EDIT: Damn ik voel me een newbie :S

Bij wapens zou ik voornamelijk voor damage gaan, ookal zijn alle andere stats erop bagger. Elke punt in str versterkt je damage met 1% namelijk.

Weapon dmg > Strenght... strenght kan op elk ander item zitten, weapon dmg niet.

Ja, vitality is leven. Elke stat kan je met je muis op gaan staan dan zie je wat het doet voor jou class. Maar vitality is voor elke class hetzelfde.

Movement speed op schoenen, is een mogelijke stat.

Levenspunten op 0 = doodgaan. Dit moet je voorkomen.

PLEASE RESPOND.

No problem ;)

iemand zin om ff te grindeeee

meh zit nu op inferno act 1.
Dat wapen van die gast in die vid is echt OP, ik vind zijn skillset persoonlijk erg slecht, maargoed het werkt.

Ik had eerst de grootste moeite met dia killen in hell, totdat:
- je als barb al je skills omgooit naar tank. (increased armour)
- en wrath of the berserker en ancients pakt.
- frenzy
- ignore pain
- revenge.
- war cry of armour of life regen.

en dia doet je eigenlijk niet zoveel meer..

op inferno gebruik ik eenzelfde build alleen dan ipv ancients ground stomp.

Heb 7m gold. Dus als iemand low level gear nodig heeft. Help ik wel gratis. Kost bijna niks...

Warden+butcher. En de champions daar naar toe, dus 5 stacks of neph valor. Meerdere lv60 set pieces en legendarys gekregen. Maar wel bijna 100 runs gedaan met 150+ mf lol. Goede wapens krijg je daar niet. Die 800+ dps wapens komen van act3 en 4.....

Warden+butcher. En de champions daar naar toe, dus 5 stacks of neph valor. Meerdere lv60 set pieces en legendarys gekregen. Maar wel bijna 100 runs gedaan met 150+ mf lol. Goede wapens krijg je daar niet. Die 800+ dps wapens komen van act3 en 4.....

Vond butcher k*t op inferno lol. ik farm nu op inferno ene Nigel soort van mini boss tijdens begin quest van broken sword

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 22:04 ----------

74% magic find en nog geen legendary gevonden :( zit nu op 1million gold, gaat traag :(

Anders farm ik act 3 hell vanaf fields of sorrow t/m azmodan, 203% gold find met buff op max stacks, maar gaat alsnog traag :(

warden geeft insane veel loot op inferno.
zeker met extra magic find gear die je equipped vlak voor boss dood gaat + 5stacks.

warden geeft insane veel loot op inferno.
zeker met extra magic find gear die je equipped vlak voor boss dood gaat + 5stacks.

duurde me 5 pogingen om hem te doden :( en zelfs toen was enrage timer al verlopen maar kon dankzij spirit walk afmaken

Mwua.

Goed spel maar had beter verwacht.

Heb een level 60 barb en wizard.

Kwam nog best wel ver met mijn range barbarian built, maar act 2 inferno was te moeilijk. Met wizard wel act 4 diablo gekillt. Act 4 elites farmen is makkelijker dan act 3 elites, wat erg raar is.

Anyways,

Kvind dit spel nog steeds wel een 9/10 waard vergeleken met andere spellen op de markt maar kan wel begrijpen als mensen teleurgesteld zijn als diablo 2 sequel zijnde.

Misschien dat ik ooit nog hardcore mode probeer maar heb nu 0,0 drang om loot te farmen. Het lootsysteem is gewoon matig.

Nogmaals 9/10.

Fuarkk. doe mij iets met armor en arcane power, me arcane is megasnel op en 3-4, geraaakt worden ben k dood...
Ben level 40 btw

dood.. met wizzard :O? hoe ;p

Diamont skin en kite maar met je hydra

je kan inplaats arcane orb en arcane missle voor blizzard+electrocute gaan
daarmee hebje 3 AoE dmg sources en bijna geen arcane nodig.

of je doet Disentrigrate + 40% dmg to nearby rune spammen tot je arcane op is, en daarna je arcane terug vullen met arcane missle + arcane back per hit.

Rare amulet:

+49 Dexterity
+90 Intelligence
+50 Vitality
Each hit adds+11 life
- Empty socket

Nou heb ik een barbarian en is deze amulet niet echt zo handig voor mij maar ziet er best ziek uit die stats.. of is dit nog steeds newbie achtig xD? Voor hoeveel kan ik em in auction verkopen?

Mijn barb (tank) zojuist even in de vrije uurtjes naar lvl40 gebracht 10K health, 3K armor, 1.2 K DPS, dus echt een tank :p

Mijn demon hunter is inmiddels ook lvl33 en 1-hit praktisch alles, lol, zwaar overpowered die ranged classes, haha

Terug
Naar boven