AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
nu valt het best mee , de overpricde items die 2 000 000 000 kosten , dat is pas irritant xD

Mwah, zijn meestal wel de items met de best mogelijke rolls.
Als je met iets minder genoegen neemt dan zakt de prijs heel hard.

Als iemand een Tal Rasha Neck vind met crit kans en leuke all res even aan mij denken :D
Prijzen zijn wel hard aan het zakken van necks trouwens.
Komt natuurlijk door de nieuwe recepten.

Zowiezo een goede gold sink deze patch, gold word weer wat meer waard zo.

• #1.304
Als jullie iets op de AH gooien, knoop je er dan een buyout prijs aan vast? Gister voor de grap even niet gedaan en het verkopen gaat een stuk harder zo.

Hangt van het item af, hoe goed het is.
Bij een supergoed item zet ik hoog in zonder buyout.
Bij een redelijk item zet ik de biedprijs op wat ik minimaal wil hebben, en dan wel een buyout prijs er achter.
Er zijn gekken zat (waronder ik) die als een item ze aanstaat met de gewenste stats het gewoon gelijk willen kopen, en niet wachten op de tijd dat het item er uit gaat.

Zo heb ik overigens wel een paar keer al een item kunnen scoren wat normaal vele malen duurder was.
Gewoon wachten tot de autcion tijd minder dan een minuut is, en dan bieden.
Maar als het item heel gewild is kan het in die laatste minuut nog best een paar M oplopen.

Diablo 3 op PS3 en 4 ... mmm

• #1.308
  • #1.310
Mijn PC scherm is 27 inch, is al best wel groot. :)
Diablo vind ik een typische PC game.
Als ie ook voor de nieuwe XBOX uit zou komen zou ik hem niet daarop kopen.

• #1.312
Mijn PC scherm is 27 inch, is al best wel groot. :)
Diablo vind ik een typische PC game.
Als ie ook voor de nieuwe XBOX uit zou komen zou ik hem niet daarop kopen.

Mwah, lekker languit liggen met een controller in je handen en farmen is niet verkeerd hoor ;)

Ik speel nu al op 46inch, gaat prima...pc via hdmi op mijn panasonic. Doe alles op mijn tv, monitor verkocht.

Geen idee, heb nog nooit dat irritante wijf gebruikt :)

• #1.319
je kan ze toch wel verranderen als je retrain doet ?

Haha geen idee, niet zo erg in verdiept, volgens mij gebruikte mn enchantress die buffs wel toen ik dr net had, snap er geen drol van, ze dient nu eigenlijk alleen als human shield, maarja veel heeft ze niet nodig om neer te gaan :p

Haha geen idee, niet zo erg in verdiept, volgens mij gebruikte mn enchantress die buffs wel toen ik dr net had, snap er geen drol van, ze dient nu eigenlijk alleen als human shield, maarja veel heeft ze niet nodig om neer te gaan :p

-retrain ze eens
-dismiss ze
-of start je pc eens opnieuw nadat je ze dismissed hebt of retrained hebt

Terug
Naar boven