AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Kan zijn dat als een spell veranderd is met een patch je opnieuw de keuze mag maken tussen de 2 mogelijkheden.
Maar dan gloeit het icoon van je follower ook.

• #1.325
Kan zijn dat als een spell veranderd is met een patch je opnieuw de keuze mag maken tussen de 2 mogelijkheden.
Maar dan gloeit het icoon van je follower ook.

Naja vind het heel vreemd, desnoods koop ik een nieuwe bisj, wat dit schiet niet op :p

• #1.326
Heb dr opnieuw getraind, maar ze doet nog steeds niks, hoe kan dat? Ze moet toch ook gewoon buffs op mij kunnen casten?

Klinkt alsof ze de game een flink stuk hebben uitgebreid en interessanter hebben gemaakt. Was er binnen enkele weken compleet op uitgekeken vanwege de overdose aan herhalingen van alles ingame.

• #1.328
Wat is de interessantste job?, want ik vind mijn barb nogal saai aan het worden. Zat al een beetje te kijken naar demon hunter.

• #1.332
Server crash, hc chars died today. Error 37 bla bla bla

• #1.334
Wel belachelijk die prijzen die er voor sommige items gevraagd worden, 2 miljard, hoe ga je dat ooit bij elkaar krijgen.

Farmen en hopen op goede drop(s).

• #1.336
Mjo, maar een keer door een act stampen levert meer op als 1m bij mij.
Tel daarbij een paar legendarys/goede items op dan zit een complete act altijd wel op 2-3m.
En heb je een keer geluk dat er iets heel goeds dropt dan schiet het best aardig op hoor.

Tuurlijk is het leuker als je een echte klapper maakt.
Heb zelf inderdaad 2x iets verkocht voor 50m, maar al vaak zat iets voor 10-25m.
Vriend van me had vorige week nog een leuke wizard offhand voor 100m verkocht, de lucky bastard.
Mijn vriendin maand geleden een Echoing Fury voor 75m.
Moet gewoon beetje geluk hebben.

• #1.339
Mjo, maar een keer door een act stampen levert meer op als 1m bij mij.
Tel daarbij een paar legendarys/goede items op dan zit een complete act altijd wel op 2-3m.
En heb je een keer geluk dat er iets heel goeds dropt dan schiet het best aardig op hoor.

Tuurlijk is het leuker als je een echte klapper maakt.
Heb zelf inderdaad 2x iets verkocht voor 50m, maar al vaak zat iets voor 10-25m.
Vriend van me had vorige week nog een leuke wizard offhand voor 100m verkocht, de lucky bastard.
Mijn vriendin maand geleden een Echoing Fury voor 75m.
Moet gewoon beetje geluk hebben.

Ja ik stamp die acts nooit door, ik doe altijd alleen de level met grote mobs (als zo een grote groep enemies genoemd wordt.)

Maakt het wel eentonig en saai, plus je doet geen quests+eindbazen, zet hem nu namelijk altijd op de laatste Q van act3.

Maar eens een act doortoeren dan, kijken of dat uit maakt.

Geld en items farmen gat beste op langere runs.
Elke stack NV levert ook gold en magic find op.
Dus als je steeds korte runs doet loopt je korter met 75% gold en magic find rond.
Zeker act 3 heeft maar weinig momenten dat er weinig te killen valt, levert genoeg op zo.

Schijnt wel dat puur voor de exp die korte runs wel ok zijn.
Doe ik nooit, levellen boeit me niet zo veel.
Wil best graag 100 zijn, maar das puur omdat ik dan alle MF kan vervangen voor boeiendere stats.
Verders boeit mijn level me geen ruk.

Terug
Naar boven