MuscleMeat

Game: Diablo III

voor de mensen met geld te veel die wel eens een gokje willen wagen:
perfect star emeralds doen al een paar dagen heel raar in de AH, de AH stelt altijd een prijs voor die bij de last 10 average trades in de buurt ligt, hierdoor verkopen mensen soms star emeralds aan 4-5m terwijl ze 11m waard zijn. als de last average 10 trades dus zo laag ligt, kan je een gokje doen door er eentje te kopen, de AH geeft je altijd de goedkoopste gem die op dat moment in de AH verkrijgbaar is, en betaald je het verschil terug. met wat geluk koop je net op de goede moment en heb je een gem voor 4-5m

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Gaat de kwaliteit van drops per MP nou wel of niet omhoog? Merk wel dat er meer valt+dat de kwaliteit wat beter is namelijk, gister iets met crit dmg+chance gevonden en attributen, dat kom ik niet vaak tegen :p

Nee, kwaliteit is hetzelfde.
Heb je even geluk gehad.
Heb je wel eens van die vlagen dat je veel lekker verkoopbare drops hebt.
En dan heb je daarna ineens een week veel minder drops, en hetgeen wat dropt is instant brimstone.

• #1.344
Nee, kwaliteit is hetzelfde.
Heb je even geluk gehad.
Heb je wel eens van die vlagen dat je veel lekker verkoopbare drops hebt.
En dan heb je daarna ineens een week veel minder drops, en hetgeen wat dropt is instant brimstone.

Sephiroth zegt dus precies het tegenovergestelde :p

Bedoelde meer de rare drops, dat die beter waren, legendaries vielen gister wel wat vaker in MP5 ja, 2x in een kwartier tijd :p

Vandaag eens MP6 proberen, mn DPS heeft weer een boost gehad :D

op battlnet forums vertelden de blue's juist het omgekeerde , dat de kwaliteit van je items met magic find omhoog gaan en niet de find chance .

En dat de max magic find op mp10 650 is

De moderators op de DIII forums hebben het onlangs nog eens verteld

• #1.346
op battlnet forums vertelden de blue's juist het omgekeerde , dat de kwaliteit van je items met magic find omhoog gaan en niet de find chance .

En dat de max magic find op mp10 650 is

De moderators op de DIII forums hebben het onlangs nog eens verteld

Lijkt me ook meer logisch om eerlijk te zijn. Anders hebben die extra MP's vrij weinig nut.

Level gaat omhoog ja.
Zal meer lvl 63 items hebben (archon enzo)
Maar je kan nog steeds 99.9999% zo wegflikkeren nadat je het ge-id-t hebt.

Level gaat omhoog ja.
Zal meer lvl 63 items hebben (archon enzo)
Maar je kan nog steeds 99.9999% zo wegflikkeren nadat je het ge-id-t hebt.

hoe lager de vendor price van je items , hoe waardeloze meestal

een skorn met vendor price van 3470 en 4738

de skorn van 4738 vendorprice heeft betere stats dan de skorn met vendor price 3470

vb : met magic find 360 van je bijvoorbeeld alleen skorns met 1000 dps en vendor price 3470

nu heb je plots een magic find van 590 en vind je vaker skorn met 1350 dps en vendor price 4500+ en veel betere stats dan die met vendor price 3470

Laatst bewerkt:
  • #1.349
Is een Skorn voor een barb nou beter dan dual wield mits de dps etc uiteraard hoger is? Anders misschien toch eens 1 kopen voor euros, dan ben ik tenminste klaar met me wapen.

Is een Skorn voor een barb nou beter dan dual wield mits de dps etc uiteraard hoger is? Anders misschien toch eens 1 kopen voor euros, dan ben ik tenminste klaar met me wapen.

hangt of wat je skill loadout is , ik vindt 2 one handed toch beter

meer attack speed

skorn is slow wapen

Laatst bewerkt:
  • #1.351
hoe langer de vendor price van je items , hoe waardeloze meestal

een skorn met vendor price van 3470 en 4738

de skorn van 4738 vendorprice heeft betere stats dan de skorn met vendor price 3470

vb : met magic find 360 van je bijvoorbeeld alleen skorns met 1000 dps en vendor price 3470

nu heb je plots een magic find van 590 en vind je vaker skorn met 1350 dps en vendor price 4500+ en veel betere stats dan die met vendor price 3470

Is nieuw voor mij dit.
Hoop dat het werkelijk zo is, maar heb (zeker bij legendary wapens) toch vaak dat het allemaal ruk is, vooral de DPS.
Ben pas 62, dus hebben nog even te gaan.
Zeker te bedenken dat je bij lvl 70 pas op de helft van je totale exp bent.

Ja dat is 't em, en AS is toch wel hetgene wat mij in leven houdt, door de LOH.

Vanaf 100k dps is het voor een barb de moeite om over te stappen op lifesteal had ik gelezen.

• #1.353
Is nieuw voor mij dit.
Hoop dat het werkelijk zo is, maar heb (zeker bij legendary wapens) toch vaak dat het allemaal ruk is, vooral de DPS.
Ben pas 62, dus hebben nog even te gaan.
Zeker te bedenken dat je bij lvl 70 pas op de helft van je totale exp bent.

Vanaf 100k dps is het voor een barb de moeite om over te stappen op lifesteal had ik gelezen.

Wat is het verschil dan? Dat je gewoon meer lifesteal hebt? Anders is ff @ AH gaan kijken, vind 't verder wel prima zo aangezien er in mn ringen ook lifesteal zit.

Weten jullie trouwens een goede vervanger voor de Echoing Fury? Ik word helemaal leip van dat fear, blijf achter die enemies aanrennen. Moet wel iets zijn met een vergelijkbare dps.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lucky-2628/hero/24759977

Ehm, op je ringen zit LoH, geen lifesteal.

• #1.355
Ja dat bedoel ik, het doel is health jatten toch, dus lifesteal :p

---------- Post added 1 March 2013 at 12:36 ----------

Vanavond effe keys farmen? Wil toch wel ff snel die hellfire ring nu :mad:

sommige player boosten je op mp10 ubers gratis , als enige voorwaarde dat je zelf infernal machines meebrengt

• #1.357
Act 1 fields of misery
Act 2 de oase

Wel eerst 5 stacks verzamelen

• #1.359
Act 1 fields of misery
Act 2 de oase

Wel eerst 5 stacks verzamelen

I know, maar eens een shitload aan keys verzamelen, die hellfire ring is toch wel een must vind ik (mits die goed is). Omdat het ook je level boost, en hoe hoger je level hoe meer MF :D

Terug
Naar boven