Fitness Seller

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361

Oja dat heb ik altijd uitstaan, dat gelul tijdens mn game hoef ik niet te zien. Kan je trouwens het gepraat van NPC's en friends scheiden? Ik vind het behoorlijk irritant namelijk dat wanneer ik met iemand zit te chatten dat er dan een lap tekst van mn follower doorheen komt.

je kan zowiezo het gelul van je follower uitzetten. (dat je het alleen nog horen kan)
Altijd general chat aan, komen nog wel eens aardige items voorbij.

Maar life on hit is geen lifesteal makker^^

• #1.363
je kan zowiezo het gelul van je follower uitzetten. (dat je het alleen nog horen kan)
Altijd general chat aan, komen nog wel eens aardige items voorbij.

Maar life on hit is geen lifesteal makker^^

Nee maar het komt ophetzelfde neer, dat bedoelde ik.

Als iemand trouwens niet weet wat hij moet doen met zn rubies kan hij ze bij mij kwijt, ga vanavond denk ik even aan de craft, alsnog een stuk goedkoper dan buyen.

Heb voor jou nog een verzameling Topazjes IMBA ;)

Wat is het verschil dan? Dat je gewoon meer lifesteal hebt? Anders is ff @ AH gaan kijken, vind 't verder wel prima zo aangezien er in mn ringen ook lifesteal zit.

Weten jullie trouwens een goede vervanger voor de Echoing Fury? Ik word helemaal leip van dat fear, blijf achter die enemies aanrennen. Moet wel iets zijn met een vergelijkbare dps.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lucky-2628/hero/24759977

haal een stone of jordan met cold dmg (slow effect ), of geef je follower een wapen met cold dmg ( maar dan ruil je wel wat MF in )

• #1.365
  • #1.367
Geen betere kwaliteit my ass, net @ mp6 in 10 minuten 2 legends gevonden, waarvan 1 ****ing goede echoing met socket :roflol:

nvm :P

Laatst bewerkt:
  • #1.369
Kan je niet op 1 of andere manier op de hoogte gehouden worden van je sales @ AH per mail ofzo?

dat gebeurt toch als er iets verkocht is ?

ik krijg een mail als ik iets verkoop op RMAH

• #1.372
Iemand die vanavond ff paar Uberboss runs met me wilt doen? Heb 2 machines.

Geen betere kwaliteit my ass, net @ mp6 in 10 minuten 2 legends gevonden, waarvan 1 ****ing goede echoing met socket :roflol:

Luck.
Speel nu 2 MP's hoger al een paar dagen.
Vind zelfde ruk als altijd.
Niet 1 verkoopbare legend gevonden in 3 dagen.
Ach leuk voor je brimstone verzameling.

Heb al 50+ necks gemaakt, wat een bagger komt daar uit zeg.
Moest godver verboden worden dat wanneer ik een int neck maak dat er zowel str als dex bij opzit.
Heb pas 1 redelijke neck gehad, maar is nog steeds verre van goed.

• #1.374
Luck.
Speel nu 2 MP's hoger al een paar dagen.
Vind zelfde ruk als altijd.
Niet 1 verkoopbare legend gevonden in 3 dagen.
Ach leuk voor je brimstone verzameling.

Heb al 50+ necks gemaakt, wat een bagger komt daar uit zeg.
Moest godver verboden worden dat wanneer ik een int neck maak dat er zowel str als dex bij opzit.
Heb pas 1 redelijke neck gehad, maar is nog steeds verre van goed.

Wel leuke bracers gemaakt gister, neck valt idd tegen, maar als je dat vergelijkt met een goeie neck @ ah is het wel de moeite waard om ff erdoorheen te bijten.

men account wordt elke keer locked als ik probeer in te loggen,
ik ga door de procedure die dan moet voor unlocken, probeer in te loggen ... opnieuw locked.
opnieuw en opnieuw.
op WoW inloggen lukt wel perfect, nooit een lock.

iemand dit probleem al voorgehad ? en die weet hoe te fixen ( buiten authenticator kopen )

had ticket gemaakt maar kreeg een nutteloos antwoord van de GM.
'you can always reset your password to unlock your account' ... ben ik vet mee

men account wordt elke keer locked als ik probeer in te loggen,
ik ga door de procedure die dan moet voor unlocken, probeer in te loggen ... opnieuw locked.
opnieuw en opnieuw.
op WoW inloggen lukt wel perfect, nooit een lock.

iemand dit probleem al voorgehad ? en die weet hoe te fixen ( buiten authenticator kopen )

had ticket gemaakt maar kreeg een nutteloos antwoord van de GM.
'you can always reset your password to unlock your account' ... ben ik vet mee

Authenticator gratis installen op je smartphone?

Was aardig uitgekeken op de game, maar was na het overlijden van mijn HC barb maar weer aan een HC Wiz begonnen.
Die is nu 60 geworden van het weekend !!
Maar damn wat zijn de items op de HC AH duur vergeleken met de gewone AH ???
En dan te bedenken dat je het gewoon kwijt bent als je per ongeluk het loodje legt :p

Jup, minder aanbod van goede items = hogere prijzen. Ik vind de game behoorlijk dood nu trouwens. Had in de winter geleveld naar paragon 100 op mijn monk in de hoop wat meer legendaries te vinden met maxed MF, maar ik vind nog steeds helemaal niks. Ahja, hopelijk komt er ooit nieuwe, leukere content uit. Ben act 3 wel beu.

Patch 1.08 al uit ?

Terug
Naar boven