XXL Nutrition

Game: Diablo III

Nog niet, maar je kunt volgens mij wel PTR spelen.

En speelt er iemand nog diablo 3?
Zelf was ik een tijdje gestopt ivm school, alleen nu het bijna weer vakantie is heb ik weer teveel tijd over :P

En speelt er iemand nog diablo 3?
Zelf was ik een tijdje gestopt ivm school, alleen nu het bijna weer vakantie is heb ik weer teveel tijd over :P

Ik speel het sinds een tijd terug. Door de vele patches speelt het nu echt wel veel leuker dan bij het begin. Ik amuseer er mij nog mee.

ik speel nog best veel, voeg me maar toe als je wil farmen op mp10. Inverse#2431

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 sept

3 sept

Vraag me af hoe ze dat gaan flikken. Gezien D3 toch veel klikken en snelle bewegingen vereist. Iets dat je met een controller minder kan dan met keyboard en muis. Wel lekker chillen achter je tv in je luie zetel, dat dan weer wel.

Vraag me af hoe ze dat gaan flikken. Gezien D3 toch veel klikken en snelle bewegingen vereist. Iets dat je met een controller minder kan dan met keyboard en muis. Wel lekker chillen achter je tv in je luie zetel, dat dan weer wel.

ja miss wel rustig languit op bank met mooie resolutie maar dingen als kiten lukt gewoon niet, draaien en gebruik maken van moves gaan nooit goed samen op sp3

Speel af en toe nog wel, wiz doet inmiddels 220k dps unbuffed.

Ben benieuwd, ben huidige content wel behoorlijk zat aan het worden, maar ben pas 78 :p
Speel op moment weer iets meer.
Ook tussendoor nog een monk geleveld.
Maar upgrades vinden voor je gear is echt niet leuk, lijkt wel of alles steeds duurder word.
Geloof dat ik nu tussen de 245-250k dps doe unbuffed. (met dikke allres enz)

Mijn barbaar doet 182k dmg, is alleen vermoeiend dat alles zo duur is... je moet echt 500 mil + hebben wil je redelijke upgrades kunnen kopen.. zit een soort van vast zeg maar

Net nog d3 reclame op tv voor ps3 :O

Mijn barbaar doet 182k dmg, is alleen vermoeiend dat alles zo duur is... je moet echt 500 mil + hebben wil je redelijke upgrades kunnen kopen.. zit een soort van vast zeg maar

ik speel nog best veel, voeg me maar toe als je wil farmen op mp10. Inverse#2431

250 UB hier +/- 400k B, dus als je wat hulp nodig hebt, voeg me maar toe.

Speel niet zo heel vaak meer tbh, we need new content !

http://eu.battle.net/d3/en/profile/KrAaY-1387/hero/1099374

Terug
Naar boven