- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Klinkt zo dom in t Nederlands

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn barbaar doet 182k dmg, is alleen vermoeiend dat alles zo duur is... je moet echt 500 mil + hebben wil je redelijke upgrades kunnen kopen.. zit een soort van vast zeg maar
When we initially designed and implemented the auction houses, the driving goal was to provide a convenient and secure system for trades. But as we've mentioned on different occasions, it became increasingly clear that despite the benefits of the AH system and the fact that many players around the world use it, it ultimately undermines Diablo's core game play: kill monsters to get cool loot. With that in mind, we want to let everyone know that we've decided to remove the gold and real-money auction house system from Diablo III.
We're working out the details of how the auction house system will be shut down, but we wanted to share the news as soon as we made the decision in order to give everyone as much advance notice as possible. Please note that the shutdown will occur on March 18, 2014. We will keep everyone informed as we work through this process.
lekker je eigen loot grinden.wow das een serieuze beslissing, maar mss beter, zo
wat gaat er dan gebeuren met traden en goud in het algemeen? wordt goud dan weer waardeloos zoals Diablo 2?

Ik denk dat net zoals bij diablo 2, het traden via underground websites zal gaan en via chat channels.
En ze zullen wel money sinks vinden tegen de tijd dat Reaper of Souls uit is denk ik zo..
Momenteel is crafting trouwens een grote money sink, waarbij ze aanpassingen hebben gedaan zodat je betere/geschiktere crafting loot krijgt, voor de class waar je mee craft.
Dat, en ik denk dat in reaper of souls de lat weer hoger gelegd wordt, waardoor er (al dan niet tijdelijk?) weer grote repair costs gaan komen..![]()
Heb begrepen dat legendarys die je vanaf RoS (Reaper of Souls) gaat vinden veelal de mainstat gaan hebben van de class waar je op dat moment mee speelt.
Dus speel je nu bijvoorbeeld Wiz, en er dropt een mempo, zal er altijd int opzitten als main stat.
Ook zullen er meer legends droppen, zowiezo bij de bazen meen ik 100% dropkans.
Weet niet in hoeverre dit klopt, en wat ze nog voor die tijd veranderen, maar nu is bijna alles wat je vind eigenlijk bij voorbaat al waardeloos.
Wat wel relax word is een paragon systeem voor al je chars samen.
Dus speel je met je main char levellen je twinks ook mee.
Dus maakt het niet uit met welke je speelt voor je item find. (op je ingestelde MP na dan.)

lol, hebben ze de de loot nog verder generfed ?
Vorige maand kreeg je op mp lvl 6 nog een paar legendary items.
En vandaag zo'n 4 uur gespeeld en helemaal niks![]()