Fitness Seller

Game: Diablo III

Is 't nog wat? Anders misschien ook maar weer eens beginnen.

Nog steeds hetzelfde.
Doe veel andere games tussendoor, maar kom toch steeds wel weer even terug om te spelen.

Wizard is overigens nog steeds geen 100. (89 nu geloof ik)
Doet wel 420+ K dps, kan je wel leuk mee vlammen :)

Laatst bewerkt:
Speelt iemand dit nog, sinds 2.0.1 uit is gekomen?
Nieuwe/andere difficulty levels, smart loot (=Er dropt loot die specifiek richting de stats voor jouw klasse rolt)
En.. dinsdag 0:00 komt RoS uit.

Ik zit wat te streamen (hardcore monk) @ www.twitch.tv/kaluroo
De difficulty levels: http://eu.battle.net/d3/en/game/guide/gameplay/game-difficulty#general-changes

In de laatste 30 min, al 4 legendaries gevonden.. :D

Ik speel het weer al een maandje nu weer, heb ook ros gekocht ;)

demon hunter paragon 106+

Over een kwartiertje is die nieuwe patch uit, right?

Uitbreiding bedoel je ?

Ik kan Reaper of Souls pas morgen na 10.00 spelen, heb de CE gekocht bij game mania.

Supergeek I am

haha sukkel :D
over 9 min is die uitbreiding actief toch?

---------- Toegevoegd 25 March 2014 om 02:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst 24 March 2014 om 23:51 ----------

Bijna lvl 70 -.-

Iemand die nog speelt. Ben er weer mee bezig atm paragon lvl 294.

Laatste voor het eerst een keer gespeeld met nog 2 maten. Wat een chaos..

paragon 422

nieuwe patch is uit en is nice

Vanmiddag eens kijken, ben para 690 non season en was rond 300 season 1. Nu is season 2 begonnen dus?

season 2 nog niet begonnen

wat houden die seasons in? ik heb echt al 3-kwart jaar niet meer gespeeld

Gewoon een fresh start, zijn wat extra legendary items dacht ik. Soort ladder van d2.

Ben tussen kerst en oud & nieuw toevallig weer gaan spelen.
Toen ook pas de uitbreiding gehaald.
Dus nog niet heel erg ver, geloof para level 195 of zo.
Maar kan met mijn wizard al wel T6 aan, maar voor het vlotte speel ik meestal T4-5.
Ben nu al 2 avonden aan het farmen geweest voor die ring van de royal grandeur... krijg gvd steeds amulet of schouders :mad:

Ben tussen kerst en oud & nieuw toevallig weer gaan spelen.
Toen ook pas de uitbreiding gehaald.
Dus nog niet heel erg ver, geloof para level 195 of zo.
Maar kan met mijn wizard al wel T6 aan, maar voor het vlotte speel ik meestal T4-5.
Ben nu al 2 avonden aan het farmen geweest voor die ring van de royal grandeur... krijg gvd steeds amulet of schouders :mad:

Heb 4 van die ringen, gaat nergens over maar de items die ik dan wel nodig heb vind ik natuurlijk niet met de goede rolls :(

tijd gespeeld maar geragequit toen ik in die nieuwe act doodging op mn hardcore char

rip

Opnieuw begonnen met seasonal. Bummed dat ik ineens cash en bank niet meer deel tussen char's.
Speel nu vooral andere games

Terug
Naar boven