AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Als het seizoen is afgelopen wordt het character een normaal character en dan deel je de bank wel.

Boon of the hoarder gem in je amu of ring doen. Heb je binnen een dag 1 miljard gold.

Altijd gold tekort toen ik 70 was. Toen kwam ik ineens een treasure goblin portal tegen naar Greed. Ook meteen miljardair. En wat moet je met al het gold dan? En gisteren bijna 40 treasure goblins, 4 set items en 5 legends uit 1 rift run. Ben er alweer bijna klaar mee. Die greater rifts zijn ook geen reet aan. Balance is ver te zoeken. Nu moet je farmen en craften voor ancients....In path of exile moet je tenminste nog traden, en kun je echt zeldzame drops vinden. Jammer van D3. Kijk in season2 misschien weer even.

Laatst bewerkt:
wat zijn eigelijk de voordelen van season spelen?

competitief aspect lijkt me

Yup, en zijn wat extra legendary items. season only dus.

Ben hard op weg met mijn monk, bijna de items voor de light monk compleet. Tevens paragon lvl 400 atm.

als iemand zin heeft om eens A1 te splitfarmen of wat runs te doen, balisongnet#2221
paragon 360 shotgun crusader, softcore

Is het de moeite om een Hellfire Amulet te maken?

De vernieuwde versie van de Hellfire Ring in ieder geval niet volgens mij.

Maar begrijp ik goed dat je met de Amulet gewoon een 5e passive krijgt?
Dat is dat wel de moeite...

Is het de moeite om een Hellfire Amulet te maken?

De vernieuwde versie van de Hellfire Ring in ieder geval niet volgens mij.

Maar begrijp ik goed dat je met de Amulet gewoon een 5e passive krijgt?
Dat is dat wel de moeite...

het kan een enorme boost zijn, maar je moet zoveel chance hebben
ik had ongelooflijke stats
20% holy
730 strength
95% crit dmg
10% crit
heavenly strength passive

kan evengoed crap zijn :)
maar als end game was het wel hetgeen dat me het meeste bezighield op dat moment

Ok, ga ik mooi eens voor sparen dan.
Dus dat je een 5e passive krijgt klopt dus?

Damn... allemaal die kut keys farmen.
2x amulet gemaakt vanavond... 2x kut... en ook echt kut

ik solo T6 easy , als je wa games wilt doen: Sephiroth#2287

ik solo T6 easy , als je wa games wilt doen: Sephiroth#2287

Me too, maar moet nog even bezig met mijn fire monk light pillar is nu klaar maar dat is puur voor grifts.

Als de fire monk klaar is moet het farmen nog een stuk sneller gaan.

TheMistery#2596

Solo T6 nu ook super easy, met 2 vingers in mijn neus.

3 februari is nieuwe season geloof ik, heb heel season 1 gemist, maar ga season 2 ook maar eens een seasonal wizard creëren.

Ik ga een seasonal monk beginnen, met de nieuwe gando gear braces worden monks super sterk.

Morgen is het zover. Zag dat Season2 begint om 6uur 's avonds. Dus dan maar weer een poging wagen.

Las dat ze eindelijk de monk items gebuffed hebben met sunwuko en gundogears als season legendary. Dus mijn character gaat zeker een monk worden. Dacht aan act1 bounty hard difficulty farmen t/m 70? En als je 70 bent alle boxes openen voor hopelijk een RoRG. Maar dat zal wel weer niet met mijn geluk. Nog meer mensen hier die morgen gaan spelen?

Misschien kunnen we split act1 bounty farmen dan. Post dan battle tag maar.

De ring gaat geen lvl 70 ring zijn wanneer deze gedropt is op lower lvl hoor... just sayin'

Terug
Naar boven