XXL Nutrition

Game: Diablo III

Ga weer een wizard maken, alleen komend weekend niet heel veel tijd. :(

Ik ga weer voor Monk, ze zijn imo de sterkste class na 2.1.2.

Heb je geadd. Misschien kunnen we gear sharen als 2 monks. Als je dubbele sets/legend hebt. Gaat sneller zo.

Is goed, kameraad doet sws mee hij gaat season 2 crusader. Ik begin over een week aan season 2, wacht nog even tot hij lvl 70 is offseason.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.466
Misschien ook maar weer eens spelen, heb een nieuwe pc ook, op me laptop draaide het niet optimaal. Wat is er veranderd sinds 2 jaar geleden? En hoeveel expansions moet ik erbij kopen? Een hoop zeker...

Misschien ook maar weer eens spelen, heb een nieuwe pc ook, op me laptop draaide het niet optimaal. Wat is er veranderd sinds 2 jaar geleden? En hoeveel expansions moet ik erbij kopen? Een hoop zeker...

Eentje, Reaper of souls. Er is best heel veel verandert, geen auction house dat is denk ik de grootste. Het loot system heeft een flinke boost gekregen.

hmmm nu krijg ik ook weer zin om te spelen :) heb wel zin om een crusader of monk te maken

Vind melee maar nix, veel te veel klikken :)

• #1.470
Oke, had een barb geloof ik met whirlwind etc. ermee doorgaan? Of is dat niks meer.

Whirlwind word in de toekomst pas weer aantrekkelijk. Je zult nu een reakor+ furious charge moeten gaan om een beetje mee te komen, heb geen idee wat season 2 gaat doen met barb sets.

Geen enkele class is echt slecht, maar monk zijn atm sterker dan de rest vooral met gando gears in season 2.

• #1.472
Whirlwind word in de toekomst pas weer aantrekkelijk. Je zult nu een reakor+ furious charge moeten gaan om een beetje mee te komen, heb geen idee wat season 2 gaat doen met barb sets.

Geen enkele class is echt slecht, maar monk zijn atm sterker dan de rest vooral met gando gears in season 2.

Hebben ze WW generfed dan? Want met die leech dingen op me wapens enzo was ik bijna onverslaanbaar.

• #1.474
Oke oke, nou zal eens kijken, als je toevallig ook opnieuw gaat beginnen moet moet je het maar laten weten :p

Ben alweer lvl70 in S2. Net begonnen aan riften, meteen een Grift key. Denk dat je het beste eerst legendary gems kan farmen? Heb tot nu toe alles solo gedaan op master. Ging best snel trouwens. Sneller dan party, die lopen te langzaam of verkeerd. tip: rond lv45 een lv60 wapen craften met -15 level requirement. Je 1hit dan alles. Je kan ook enchanten ervoor.

Als er nog mensen zijn die willen riften, dan hoor ik het wel. Heb wel even genoeg van bounties. Trouwens... toch nog een redelijke RoRG lv61 gekregen al.

BattleTag: PaiMei#2114

nieuwe seizoen uit?
dan ga ik ff terug dh rollen tot ik het beu ben, heb nog steeds de xp niet.

Nick Calyptus#2720

Laatst bewerkt:
Ben alweer lvl70 in S2. Net begonnen aan riften, meteen een Grift key. Denk dat je het beste eerst legendary gems kan farmen? Heb tot nu toe alles solo gedaan op master. Ging best snel trouwens. Sneller dan party, die lopen te langzaam of verkeerd. tip: rond lv45 een lv60 wapen craften met -15 level requirement. Je 1hit dan alles. Je kan ook enchanten ervoor.

Als er nog mensen zijn die willen riften, dan hoor ik het wel. Heb wel even genoeg van bounties. Trouwens... toch nog een redelijke RoRG lv61 gekregen al.

BattleTag: PaiMei#2114

Grifts krijg je sws legendary gems, helaas kun je ze alleen daar krijgen.

• #1.479
Terug
Naar boven