- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha oke

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Meer mensen spelen season.
Leuk om weer overnieuw te beginnen.
wat is nou het voordeel van seasonal character? ik heb 4 characters in level 70 maar je kan dus beter overnieuw beginnen in season en daar je gear farmen? aangezien season gear beter is?
Wie kan even in het kort uitleggen wat season inhoudt?
ik ga straks weer eens diablo 3 ros doen... gister even snel met een maat mijn barb naar level 70 geboost. Straks even wat goede gear voor hem vinden en tijd voor furious charge build![]()
Was ook net voor season 2 kwam met barb als 2e char bezig om deze furious charge build te geven.
Was een heel eind er mee, maar kon me toch niet helemaal bekoren.
jammer van dit hele spel is... heb je dadelijk eindelijk je build klaar en dan wordt die weer generfed door blizzard... dan is je char ineens weer nutteloos of snel dood.
Heb ik tijd geleden met wizz gehad.. Toen was het hip om een wizard te maken met low life en energy armor, na elke hit was je HP meteen weer vol... Twee maanden later doet blizzard er iets aan en kan je die char wegflikkeren

Speel pas weer sinds kerst, dus wat er allemaal vooraf gegaan is in RoS heb ik geen benul van.
Maar in de orginele D3 heb ik met vrijwel dezelfde gear diverse speelstijlen gehad.
Eerst lange tijd met die skill dat je met crits alle CD's verkortte, dan kon je gewoon tanken.
Kreeg je wel RSI van, en heb daarom nu zo'n hekel aan builds waar je constant moet klikken
Later archon, dat was wel relax spelen.
Nu in RoS weet ik niet beter dan dat die fire blizzard + black hole build erg goed werkt.

Speel pas weer sinds kerst, dus wat er allemaal vooraf gegaan is in RoS heb ik geen benul van.
Maar in de orginele D3 heb ik met vrijwel dezelfde gear diverse speelstijlen gehad.
Eerst lange tijd met die skill dat je met crits alle CD's verkortte, dan kon je gewoon tanken.
Kreeg je wel RSI van, en heb daarom nu zo'n hekel aan builds waar je constant moet klikken
Later archon, dat was wel relax spelen.
Nu in RoS weet ik niet beter dan dat die fire blizzard + black hole build erg goed werkt.

)Ligt het aan mij of duurt het bij seasonal 10x zo lang eer je je set items krijgt
Echt met wiz en barb op normaal kostte het me niet al te veel tijd en moeite om een set item te krijgen maar dit weekend al duizenden bloodshards gespendeerd en om precies te zijn NUL zet items gescoord. (wel wat random legendary rommel en verkeerde set items)
Ligt het aan mij of duurt het bij seasonal 10x zo lang eer je je set items krijgtEcht met wiz en barb op normaal kostte het me niet al te veel tijd en moeite om een set item te krijgen maar dit weekend al duizenden bloodshards gespendeerd en om precies te zijn NUL zet items gescoord. (wel wat random legendary rommel en verkeerde set items
)

begonnen op het alleen meelopen in torment 6 rifts naar gewoon alles killen zonder dat de 3 teammaten iets doen. Wacht even op de vile ward shoulders pads en dan naar greater rifts