XXL Nutrition

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Dh zonder vault ga ik achterlijk vaak dood denk ik ?:/

Valt wel mee, doe zoveel damage nu dat ik toch wel alles op tijd kan killen.. Grifts doe ik niet zoveel. Had gister even zonder Awareness gespeeld, dan ga je wel vaak dood :p Normaal valt die Awareness niet zo op, totdat je het niet gebruikt :D

Ik praat idd over gr's :p t6 oneshot ik alles:D

• #1.803
Ik praat idd over gr's :p t6 oneshot ik alles:D

Ga sowieso snel dood met grifts, met of zonder vault. En aangezien ik al snel lichtelijk geirriteerd raak van doodgaan (omdat ik ook dan me sentries weer opnieuw moet neerzetten) doe ik ze liever niet. Heb mn 3 gems bijna op 40 dus vind het wel prima. Hierna lekker een barb maken, die is tenminste niet van glas.

Damn, net hadden we (Lucky en ik) echt minuten over op grift 41... krijgen we die kut grift boss met die wervelwinden. (zultun kuhle achtige boss)

Gewoon niet down gekregen binnen de tijd godverdegodver :headbang:
Vervelende map om hem te krijgen, kleine hokjes vol tornado's = dood elke keer weer...
Ik ga mezelf nu in slaap huilen :p

Damn, volgende keer wil ik helpen ;) lukt vast wel met zn 3e!

• #1.806
Zijn die grifts @ 45+ met een barb een beetje te doen? Of is het alsnog vaak doodgaan...

Ga alleen dood bij Firechain elites. Rift boss duurt alleen lang, dus heb hem niet altijd binnen de tijd..

Ga alleen dood bij Firechain elites. Rift boss duurt alleen lang, dus heb hem niet altijd binnen de tijd..

ja heb ik met mijn barb ook, gaat amper dood alleen de boss duurt zooooo t*ring lang. Het killen van de monsters met furious charge gaat wel super snel. Als ik dan een grift doe met demon hunter gaat het killen van de monsters wat langzamer maar het killen van de boss supersnel

• #1.809
ja heb ik met mijn barb ook, gaat amper dood alleen de boss duurt zooooo t*ring lang. Het killen van de monsters met furious charge gaat wel super snel. Als ik dan een grift doe met demon hunter gaat het killen van de monsters wat langzamer maar het killen van de boss supersnel

Tja, met DH is het 6 keer het totaal aantal damage erop schieten, wat normaal alleen uit je eigen character komt is nu die damage keer 6, dus logisch.

Idd, met dh vind ik de trashmobs killen vervelend..

Ik ga ook maar weer eens spelen, doe s battletags sturen in bericht of karma maten

• Like
Waarderingen: Guts
  • #1.812
  • #1.815

Een hoop, maar als je nu een nieuwe seasonal char. start kan je die niet meer gebruiken in de nieuwe season, die start op 10 april :) Daarnaast eindigt deze season over 2 dagen, dus je kan best een nieuwe char maken voor die paar dagen om ff non-seasonal te spelen, maar vanaf 10 april wil je toch weer een nieuwe aanmaken :)

• Like
Waarderingen: Obee
Een hoop, maar als je nu een nieuwe seasonal char. start kan je die niet meer gebruiken in de nieuwe season, die start op 10 april :)
Ooh op die fiets, oké dan ga ik eerst FF kijken en welke class ik ga spelen. En dan 10 april knalleee

Agree, ik speel pas vanaf 10 april weer.

302xb11.png

:eek:

Word strax ook wel relax met de bloodshards.
Voor elk lvl solo grift wat je cleared kan je +10 meer bloodshards bij hebben.

Beter.

• #1.820
Terug
Naar boven