- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik speel season only. Non season verveelt me al snel..
Duurt 2 max 3 weken en dan heb je qua gear net zo veel als degene die al eeuwen playen.
Vond overigens de samenvoeging van de paragon levels beetje tegenvallen.
Was non season 394, en seasonal 426... werd totaal maar 522 ofzo.
Had wel iets meer verwacht.

Heb eerlijk gezegd de afgelopen ander halve week niet meer gespeeld, ben op dit moment wel een beetje klaar met monk en het eeuwige zoeken naar een sunwuko amulet met CDR en een Royal ring met CDR om een degelijke rift te behalen.
Next season word het DH met de unhallowed essence set+ strafe built. Het enige wat me weerhield van DH was de centries plaatsen en dat is nu gelukkig voorbij.
Wat vond je zo erg aan sentries plaatsen dan?
---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 09:19 ----------
Ik ga trouwens een nieuwe muis halen, die ik nu heb is kut. Welk merk raden jullie aan?

Ah gewoon, je moet er altijd op letten dat je er een bepaalde hoeveelheid hebt staan, ik vind het veel leuker als je 2 of 3 skills rond gooit en alles doodgaat![]()

Klopt, irriteerde me daar eerst ook aan, maar plaats nu standaard 2 of 3 sentries bij een nieuwe mob, doe je meteen effectievere damage omdat ze dichtbij staan+de hatred spender uit mn sentries zeker raken.
Wel krom, die sentries zijn met de nieuwe patch dus niks meer waard? Laten ze eindelijk je aantal actieve sentries zien, zijn ze nutteloos geworden![]()
Wat vond je zo erg aan sentries plaatsen dan?
---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 09:19 ----------
Ik ga trouwens een nieuwe muis halen, die ik nu heb is kut. Welk merk raden jullie aan?

ik heb al 4 jaar de logitech G5, ding is echt geniaal gewoon. Weet niet meer of ze te krijgen zijn. De voorganger logitech mx518 was ook al super kwaliteitsding! Heb ook razer copperhead gehad maar die ging snel kapot
---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------
ik word btw gewoon weer barb in seizoen 3, so much fun![]()

ik zie net dat hij niet meer te koop is. Maar over het algemeen is logitech wel een goed merk![]()
Ik heb altijd met draad, nooit last van. Dat opladen is alleen maar kut.Zal ff kijken. Twijfel ook nog tussen draad en draadloos, hoop mensen zeuren over draadloos, maar heb er jaren lang 1 gehad en was er dik tevreden over. Was ook van Logitech trouwens.
Ik heb altijd met draad, nooit last van. Dat opladen is alleen maar kut.