AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Gieb S3.

Ik ga ook maar eens kijken wat die update ons brengt.. Heb een mage met firebird setje gehad maar al heel lang niet meer gespeeld.

Had verwacht dat de tijd tussen S2 en S3 best leuk zou zijn gezien je alle beste items kan combineren van je non season en seasonal chars...
Maar heb het eigenlijk wel gezien en zit met smart op S3 te wachten. :mad:

Zat nog te denken om alvast non season mijn benodigde gems te gaan levellen, en dan niet seasonal te gaan.
Maar wil ook de speciale wizard bracers, en die zijn er alleen in seasonal.

Nog paar nachtjes slapen dus :)

Ik speel season only. Non season verveelt me al snel..

Ik speel season only. Non season verveelt me al snel..

ook al is het totaal geen pvp game, vind ik de ongelooflijke bizarre voorsprong die anderen op je hebben in non seasonal als zij al eeuwen spelen nogal demotiverend

daarom ook wel blij met de toevoeging van seasons, ook al speel ik het spel niet consistent heel veel ofzo

voelt veel leuker om te weten dat anderen zeker in het begin van de season ongeveer op jouw niveau zitten

Duurt 2 max 3 weken en dan heb je qua gear net zo veel als degene die al eeuwen playen.

Vond overigens de samenvoeging van de paragon levels beetje tegenvallen.
Was non season 394, en seasonal 426... werd totaal maar 522 ofzo.
Had wel iets meer verwacht.

Duurt 2 max 3 weken en dan heb je qua gear net zo veel als degene die al eeuwen playen.

Vond overigens de samenvoeging van de paragon levels beetje tegenvallen.
Was non season 394, en seasonal 426... werd totaal maar 522 ofzo.
Had wel iets meer verwacht.

hmm ja true

gearen gaat sowieso nu echt zo episch veel sneller dan toen de game net uit was bijvoorbeeld

wat op zich ook wel fijn is aangezien het spel nu ongeveer helemaal lijkt te draaien op specifieke legendaries/sets

en toch gaf kadala me geen carnevil :mad:

Heb eerlijk gezegd de afgelopen ander halve week niet meer gespeeld, ben op dit moment wel een beetje klaar met monk en het eeuwige zoeken naar een sunwuko amulet met CDR en een Royal ring met CDR om een degelijke rift te behalen.

Next season word het DH met de unhallowed essence set+ strafe built. Het enige wat me weerhield van DH was de centries plaatsen en dat is nu gelukkig voorbij.

Heeft er eigenlijk iemand hier een (hoge) hardcore char?

Deed voor RoS weleens uit verveling een hardcore char maken, maar was er altijd goed ziek van als hij dood ging.
Hoogste wat ik toen ben gekomen was lvl 60 paragon lvl 10 ofzo.
Gestorven act 2 inferno. :(

Nee, mn internet valt soms wel eens weg.. Dat icm high tren zal resulteren dat mn pc het raam uit vliegt..;)
Nog een paar dagen niksen tot S3:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.831
Heb eerlijk gezegd de afgelopen ander halve week niet meer gespeeld, ben op dit moment wel een beetje klaar met monk en het eeuwige zoeken naar een sunwuko amulet met CDR en een Royal ring met CDR om een degelijke rift te behalen.

Next season word het DH met de unhallowed essence set+ strafe built. Het enige wat me weerhield van DH was de centries plaatsen en dat is nu gelukkig voorbij.

Wat vond je zo erg aan sentries plaatsen dan?

---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 09:19 ----------

Ik ga trouwens een nieuwe muis halen, die ik nu heb is kut. Welk merk raden jullie aan?

Ik ga trouwens een nieuwe muis halen, die ik nu heb is kut. Welk merk raden jullie aan?

Ah gewoon, je moet er altijd op letten dat je er een bepaalde hoeveelheid hebt staan, ik vind het veel leuker als je 2 of 3 skills rond gooit en alles doodgaat :P

• #1.833
Ah gewoon, je moet er altijd op letten dat je er een bepaalde hoeveelheid hebt staan, ik vind het veel leuker als je 2 of 3 skills rond gooit en alles doodgaat :P

Klopt, irriteerde me daar eerst ook aan, maar plaats nu standaard 2 of 3 sentries bij een nieuwe mob, doe je meteen effectievere damage omdat ze dichtbij staan+de hatred spender uit mn sentries zeker raken.

Wel krom, die sentries zijn met de nieuwe patch dus niks meer waard? Laten ze eindelijk je aantal actieve sentries zien, zijn ze nutteloos geworden :rolleyes:

Klopt, irriteerde me daar eerst ook aan, maar plaats nu standaard 2 of 3 sentries bij een nieuwe mob, doe je meteen effectievere damage omdat ze dichtbij staan+de hatred spender uit mn sentries zeker raken.

Wel krom, die sentries zijn met de nieuwe patch dus niks meer waard? Laten ze eindelijk je aantal actieve sentries zien, zijn ze nutteloos geworden :rolleyes:

Beide builts zijn viable geloof ik maar de strafe built is leuker imo en welke sterker gaat zijn is even de vraag.

ik heb al 4 jaar de logitech G5, ding is echt geniaal gewoon. Weet niet meer of ze te krijgen zijn. De voorganger logitech mx518 was ook al super kwaliteitsding! Heb ook razer copperhead gehad maar die ging snel kapot :(

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

ik word btw gewoon weer barb in seizoen 3, so much fun :)

• #1.836
ik heb al 4 jaar de logitech G5, ding is echt geniaal gewoon. Weet niet meer of ze te krijgen zijn. De voorganger logitech mx518 was ook al super kwaliteitsding! Heb ook razer copperhead gehad maar die ging snel kapot :(

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

ik word btw gewoon weer barb in seizoen 3, so much fun :)

Oke, wat kost ie?

• #1.838
ik zie net dat hij niet meer te koop is. Maar over het algemeen is logitech wel een goed merk ;)

Zal ff kijken. Twijfel ook nog tussen draad en draadloos, hoop mensen zeuren over draadloos, maar heb er jaren lang 1 gehad en was er dik tevreden over. Was ook van Logitech trouwens.

Zal ff kijken. Twijfel ook nog tussen draad en draadloos, hoop mensen zeuren over draadloos, maar heb er jaren lang 1 gehad en was er dik tevreden over. Was ook van Logitech trouwens.
Ik heb altijd met draad, nooit last van. Dat opladen is alleen maar kut.

Ik heb altijd met draad, nooit last van. Dat opladen is alleen maar kut.

opladen is idd kut, ik heb gewoon altijd met draad. Kan je hem nooit vergeten op te laden en gewoon altijd gamen:cool:

ik heb ooit wel ergens gelezen dat draadloos de verbinding ooit kan haperen waarom je bij fps-games je soms toch wel een kill kan mislopen

Terug
Naar boven