Fitness Seller

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Ik heb altijd met draad, nooit last van. Dat opladen is alleen maar kut.

opladen is idd kut, ik heb gewoon altijd met draad. Kan je hem nooit vergeten op te laden en gewoon altijd gamen:cool:

ik heb ooit wel ergens gelezen dat draadloos de verbinding ooit kan haperen waarom je bij fps-games je soms toch wel een kill kan mislopen

Hoe kan je em vergeten op te laden dan als je em gewoon altijd na het gamen oid op het laadstation gooit? Heb iig met mn oude draadloze muis nooit gehad dat plots ineens de verbinding ermee verbrak. En ik heb dat ding al jaren niet meer, dus dan zal het met de draadloze muizen van nu ook wel geen probleem zijn.

---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 14:05 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=81LOfz3NHDs

Hoe komt het dat er bij deze dude om de 5 sec. een legend dropt?

• #1.844
Is puur om snel bergen legends te hebben om op die manier zo veel mogelijk te kunnen testen. (test realm je weet wel)

zeg gaat die 2.2 nu nog live? :(

Nice, ik had gisteren al uit verveling een hardcore wizard aangemaakt :p

Maar mooi, dan kan ik mooi nog even die nieuwe riem scoren voor mijn WD dat haunt 2x tegelijk cast.

Voor wizard hoef ik voor de firebird build niets meer te hebben, wacht wel tot S3 dan geheel nieuwe wizard aankleden met geheel nieuwe en voornamelijk andere gear.

Enig idee hoe laat dit gebeurt?

Heb net gekeken op battlenet, hij is al live.
Je set items zijn al aangepast. (de set bonussen)

• #1.852
Ben em nu aan het installeren, heujjj.

• #1.854
moet jij niet werken :P ik kijk vanavond wel even :cool:

Ach de echte actie komt toch pas over 2 dagen, zou niet weten wat ik nu moet doen eigenlijk. Misschien ff verschillende DH builds uitproberen.

---------- Post added at 09:22 ---------- Previous post was at 09:02 ----------

Haha ben nu het laatste gedeelte aan het downloaden op 144 kB/s. Ik denk dat het druk is op here Battle.net :D

Ach de echte actie komt toch pas over 2 dagen, zou niet weten wat ik nu moet doen eigenlijk. Misschien ff verschillende DH builds uitproberen. ---------- Post added at 09:22 ---------- Previous post was at 09:02 ---------- Haha ben nu het laatste gedeelte aan het downloaden op 144 kB/s. Ik denk dat het druk is op here Battle.net :D

Er zijn ook nieuwe items die niet alleen voor nieuwe season zijn, misschien dat die je huidige DH / build nog kunnen versterken?

ik wil die whirlwind set ASAP voor barb :)

• #1.857
Ja maarja dan moet ik die wel binnen 2 dagen zien te bemachtigen :p

Ja klopt.

Gelukkig zit er voor mijn wizard nix nieuws bij, alleen voor de nieuwe build die ik ga toepassen met nieuwe season.

Alleen dus even riem scoren voor WD, moet te doen zijn :)

wooop, whirlwind barb is back! 3 min rifts zonder moeite, alleen survivability bij 30+ rifts is nog niet super bij mij

wooop, whirlwind barb is back! 3 min rifts zonder moeite, alleen survivability bij 30+ rifts is nog niet super bij mij

krijgen die skullgrasp ringen standaard die legendary bonus of moet je een nieuwe vinden? Ik heb er namelijk twee in mijn stash zitten maar die waren nu vrij nutteloos

Terug
Naar boven