AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

nee uniques worden niet geupdate, dus die blijven waardeloos I'm afraid. Maar set items hebben wel de nieuwe affixen

JurgenB#2785

Alvast adden voor het nieuwe seizoen :)

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

JurgenB#2785

Alvast adden voor het nieuwe seizoen :)

Heb de nieuwe dash monk geprobeerd, maar het is echt niet mijn stijl damage is wel redelijk. Deed crits rond de 400-600m met redelijk slechte equips, ga sws geen monk meer spelen in season 3.

Reiko (duitse Wizard) heeft het PR voor de wizards al verbroken en heeft GR54 gecleared met Tal Rasha (6 bonus) + Firebird (4 bonus) sets... Werkt dus kennelijk ook al lekker.

Had al wel de optie van Tal Rasha in combinatie met de nieuwe Magnum Opus (4 bonus) set bekeken, lijkt me ook goed werken. (Hoewel ik season 3 voorlopig puur ga focussen op de Magnum Opus met de nieuwe kop)

In ieder geval is de wizard niet meer gebonden aan 1 skilling, en dat is alleen maar goed.

Reiko (duitse Wizard) heeft het PR voor de wizards al verbroken en heeft GR54 gecleared met Tal Rasha (6 bonus) + Firebird (4 bonus) sets... Werkt dus kennelijk ook al lekker.

Had al wel de optie van Tal Rasha in combinatie met de nieuwe Magnum Opus (4 bonus) set bekeken, lijkt me ook goed werken. (Hoewel ik season 3 voorlopig puur ga focussen op de Magnum Opus met de nieuwe kop)

In ieder geval is de wizard niet meer gebonden aan 1 skilling, en dat is alleen maar goed.

Zag een filmpje met de nieuwe set met cold+ een soort koepel en die gozer deed dik over de 2b crits in die koepel.

WD is ook dik sterker geworden.

Net Grift 37 gecleared. (met nieuwe rift boss overigens, wat een b*ch)
Is toch even 5 levels hoger als wat ik gedaan heb met WD :)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Haha, wizard lijkt nu onderhand de sterkste klasse.
Als je de charts kijk is nu wizard de enige die 56 solo gehaald heeft.

wizz gaat echt retehard met tal rasha aan, heb net die meteor boots gevonden en men tal'rasha meteors hitten tot 1.5 bil, en dat maar met een 2.5k serpent sparker. 2 mammoth hydra's doen ook echt absurde damage.

ook al 4 items van de nieuwe wiz set gevonden, eens die full is ook eens uitproberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.868
WD is ook dik sterker geworden.

Net Grift 37 gecleared. (met nieuwe rift boss overigens, wat een b*ch)
Is toch even 5 levels hoger als wat ik gedaan heb met WD :)

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Haha, wizard lijkt nu onderhand de sterkste klasse.
Als je de charts kijk is nu wizard de enige die 56 solo gehaald heeft.

wizz gaat echt retehard met tal rasha aan, heb net die meteor boots gevonden en men tal'rasha meteors hitten tot 1.5 bil, en dat maar met een 2.5k serpent sparker. 2 mammoth hydra's doen ook echt absurde damage.

ook al 4 items van de nieuwe wiz set gevonden, eens die full is ook eens uitproberen.

Hmm nu twijfel ik ineens tussen wizard en barb.. :p

Ga pas wiz weer spelen met S3, maar wachten is lastig :)

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:04 ----------

wiz speelstijl is er goed op vooruitgegaan vind ik. ook meerdere viable builds net 41 cleared op 7min40 met allemaal relatief snel te vinden items, niets ancient

Dit is inderdaad erg fijn, niet meer gekluisterd aan 1 enkele build.

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

Hmm nu twijfel ik ineens tussen wizard en barb.. :p

Haha, gewoon doen wat je leuk lijkt man.

---------- Toegevoegd om 07:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

Demon Hunter staat inmiddels ook op Grift 56.

veel toppers gebruiken nu ook focus en restraint ringen. die set bonus die er nu op zit is geniaal! 50% extra damage voor je primary resource spender en 50% extra damage voor je primary resource generator. Voor barb is dat bijvoorbeeld acient spear 50% erbij en furious charge 50% erbij

voor demon hunter is dat evasive fire en cluster arrow

veel toppers gebruiken nu ook focus en restraint ringen. die set bonus die er nu op zit is geniaal! 50% extra damage voor je primary resource spender en 50% extra damage voor je primary resource generator. Voor barb is dat bijvoorbeeld acient spear 50% erbij en furious charge 50% erbij voor demon hunter is dat evasive fire en cluster arrow

Klopt, heb echt bergen van die ringen weg geflikkerd :p

Voor wizard die puur met Tal Rasha werken zijn deze ook een optie.
Forceert om weer een beetje old skool te playen met een primary move in je build.

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Wel mooi om nu de top van de DH te zien.
Allemaal andere gear, wapens en skilling.

Top van Wizards lijkt toch naar Tal Rasha te gaan met serpent sparker.
Wel diverse skillingen mogelijk, maar beperkt.
Jammer dat ik in de top (nog) niemand tegen gekomen ben met de Magnum Opus set, wat mij juist zo leuk lijkt.

Klopt, heb echt bergen van die ringen weg geflikkerd :p

Voor wizard die puur met Tal Rasha werken zijn deze ook een optie.
Forceert om weer een beetje old skool te playen met een primary move in je build.

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Wel mooi om nu de top van de DH te zien.
Allemaal andere gear, wapens en skilling.

Top van Wizards lijkt toch naar Tal Rasha te gaan met serpent sparker.
Wel diverse skillingen mogelijk, maar beperkt.
Jammer dat ik in de top (nog) niemand tegen gekomen ben met de Magnum Opus set, wat mij juist zo leuk lijkt.

als die magnus opus nu nog niet zo populair wordt dan zal dat in seizoen 4 wel komen... Is met immortal king set ook, die werd afgelopen seizoen amper gebruikt en wordt nu flink geboost

• #1.874
Ga pas wiz weer spelen met S3, maar wachten is lastig :)

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:04 ----------

Dit is inderdaad erg fijn, niet meer gekluisterd aan 1 enkele build.

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

Haha, gewoon doen wat je leuk lijkt man.

---------- Toegevoegd om 07:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

Demon Hunter staat inmiddels ook op Grift 56.

Lijkt me allebei wel leuk, daarom :) maar kijk wel ff. Vind afwisseling ook wel belangrijk, weet niet of je als wiz af en toe af kan wisselen qua skills? Dat deed ik met DH ook, multishot voor t6 1-2 man max, cluster arrow voor als multishot niet snel genoeg meer ging.

Twijfel nog steeds welke class ik ga spelen... Wiz en WD zien dr ook wel vet uit :D

Twijfel nog steeds welke class ik ga spelen... Wiz en WD zien dr ook wel vet uit :D

WD is niet veel voor veranderd toch?

Jade harvester is wel behoorlijk sterker geworden, maar zelfde speelstijl.

Zunimassa is wel aangepast, maar geeft geen mega verandering. (wel meer als de Jade Harvester)

Maar als je nooit WD gespeeld heb is dit misschien wel het moment :)

Zit echt te twijfelen tussen DH en Crusader heb allebei de builds gekeken voor Grifts en moet zeggen dat ik het meest zie in de crusader build aangezien DH voor higher grifts toch centries nodig heeft.

• #1.879
Zit echt te twijfelen tussen DH en Crusader heb allebei de builds gekeken voor Grifts en moet zeggen dat ik het meest zie in de crusader build aangezien DH voor higher grifts toch centries nodig heeft.

Hoezo dan, sentries geven dat extra effect toch niet als je geen marauder meer aan hebt? Het is nu allemaal gebaseerd op die 15% dmg per discipline point met die andere set, of heb ik dat mis...

---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:19 ----------

Dh en wiz nog steeds de enigen die 56 gehaald hebben. Ik wacht het nog even af, anders wordt het toch een wizard denk ik ;p

Mensen die vanavond nog gaan spelen? Heb nu wel weer ff zin om met mn DH die nieuwe set items te vinden.

Hoezo dan, sentries geven dat extra effect toch niet als je geen marauder meer aan hebt? Het is nu allemaal gebaseerd op die 15% dmg per discipline point met die andere set, of heb ik dat mis...

---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:19 ----------

Dh en wiz nog steeds de enigen die 56 gehaald hebben. Ik wacht het nog even af, anders wordt het toch een wizard denk ik ;p

Mensen die vanavond nog gaan spelen? Heb nu wel weer ff zin om met mn DH die nieuwe set items te vinden.

Schijnbaar levert het toch wel voordelen op om die sentries te plaatsen in bepaalde opstellingen.

Terug
Naar boven