- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom gebruiken heel veel mensen spitfire turret trouwens? Je ziet dat mensen dit ook gewoon combineren met cull of the weak

Dh en wiz nog steeds de enigen die 56 gehaald hebben. Ik wacht het nog even af, anders wordt het toch een wizard denk ik ;p
Laat toch niet bepalen wat anderen doen als max grift?
Wizard hing eerst ook maar vrij onderaan, heb er geen seconde minder leuk om gespeeld.
of ik moet echt zeker weten dat ik er geen zak aan zal vinden, dan hoeft het van mij ook weer niet, zoals nog een keer een DH, die zal ik niet zo snel meer maken.Spitfire gebruiken ze in group play, doet meer dps en dan is dr een andere char ingame die bane activeert![]()
Hoezo dan, sentries geven dat extra effect toch niet als je geen marauder meer aan hebt? Het is nu allemaal gebaseerd op die 15% dmg per discipline point met die andere set, of heb ik dat mis...
---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:19 ----------
Dh en wiz nog steeds de enigen die 56 gehaald hebben. Ik wacht het nog even af, anders wordt het toch een wizard denk ik ;p
Mensen die vanavond nog gaan spelen? Heb nu wel weer ff zin om met mn DH die nieuwe set items te vinden.
D-Day vandaag, jammer dat ik vandaag niet kan playen
Morgen ga ik echt van een uur of 11 in de ochtend tot ik naar me nest ga playen, die wiz gelijk naar 70 trappen, met hopelijk gelijk een paar (goede) legends![]()
ik kan ook pas zaterdag middag spelen
strongman training zaterdagdagmorgen en voormiddagbarb heeft ook al grift 56 gehaald. Ik probeerde gister diablo 3 op te starten maar 9/10 keren startte hij battle.net niet op en daarna deed hij moeilijk bij authentication.... nog niets gespeeld dus
---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------
mooi dan kan jij mij boosten naar 70ik kan ook pas zaterdag middag spelen
strongman training zaterdagdagmorgen en voormiddag
barb heeft ook al grift 56 gehaald.
ik kan ook pas zaterdag middag spelenstrongman training zaterdagdagmorgen en voormiddag

Ik ben er vandaag waarschijnlijk ook niet bij, hoe leuk diablo 3 ook is, ik laat er zomers weer niet voor liggen.
Morgen ben ik er wel.
---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 09:58 ----------
Barb staat hier nog op 55. Alleen DH en wiz hebben 56 behaald, maarja ook maar 1 van hen. Barb cleared de grifts gemiddeld wel het snelst.
http://us.battle.net/d3/en/rankings/season/2/rift-barbarian klankster had grift 56 seasonal al gehaald met een tijd van 12 minuut nog wat

Leven wij in America?
En is nog season ook, alweer zo veel veranderd.
maar het kan dus blijkbaar wel met barb 56 voltooien 
ow ik dacht dat ik gewoon europa zat te kijkenmaar het kan dus blijkbaar wel met barb 56 voltooien
![]()
Ja, maar dat was ook nog voor de patch, dus moet nu helemaal wel goedkomen.
Denk alleen niet dat het erg snel gaat gebeuren omdat iedereen weer een nieuwe seasonal char begonnen is of gaat beginnen.
Terwijl er voor elke class maar 1 extra item is, en dit seizoen ook nog een paar items voor all classes geloof ik, maar niet veel.
Wizard item is wel weer leuk overigens vind ik, zeker voor de build die ik voor ogen heb.

eerste reactie bepaalt welke class ik ga spelen, behalve witch doctor