AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Sentry polar station triggerd bane of the trapped ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Waarom gebruiken heel veel mensen spitfire turret trouwens? Je ziet dat mensen dit ook gewoon combineren met cull of the weak

Spitfire gebruiken ze in group play, doet meer dps en dan is dr een andere char ingame die bane activeert ;)

Dh en wiz nog steeds de enigen die 56 gehaald hebben. Ik wacht het nog even af, anders wordt het toch een wizard denk ik ;p

Laat toch niet bepalen wat anderen doen als max grift?
Wizard hing eerst ook maar vrij onderaan, heb er geen seconde minder leuk om gespeeld.

• #1.885
Laat toch niet bepalen wat anderen doen als max grift?
Wizard hing eerst ook maar vrij onderaan, heb er geen seconde minder leuk om gespeeld.

Nee maar voor mij bepaalt dat wel wie uiteindelijk het sterkste karakter is. En wil graag het meeste eruit halen.

Als ik hoor dat een wizard gemiddeld 2B dps kan doen en een andere class kan dat niet, dan pak ik lieverd een wizard :) of ik moet echt zeker weten dat ik er geen zak aan zal vinden, dan hoeft het van mij ook weer niet, zoals nog een keer een DH, die zal ik niet zo snel meer maken.

Ik heb alleen geen zin in continu alleen maar die fire blizzard shit te spammen, is dat nog steeds hetgeen wat gebruikt wordt momenteel? Of is er nu iets anders?

---------- Post added at 18:07 ---------- Previous post was at 18:07 ----------

Spitfire gebruiken ze in group play, doet meer dps en dan is dr een andere char ingame die bane activeert ;)

Ah oke, dan weet ik dat thanks.

---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:07 ----------

http://www.diablofans.com/builds/53652-unhallowed-lightning-gr50 ben nu deze build uitproberen.

Je weet wel dat die build is voor de nieuwe set he?

D-Day vandaag, jammer dat ik vandaag niet kan playen :mad:

Morgen ga ik echt van een uur of 11 in de ochtend tot ik naar me nest ga playen, die wiz gelijk naar 70 trappen, met hopelijk gelijk een paar (goede) legends :)

Hoezo dan, sentries geven dat extra effect toch niet als je geen marauder meer aan hebt? Het is nu allemaal gebaseerd op die 15% dmg per discipline point met die andere set, of heb ik dat mis...

---------- Post added at 16:36 ---------- Previous post was at 16:19 ----------

Dh en wiz nog steeds de enigen die 56 gehaald hebben. Ik wacht het nog even af, anders wordt het toch een wizard denk ik ;p

Mensen die vanavond nog gaan spelen? Heb nu wel weer ff zin om met mn DH die nieuwe set items te vinden.

barb heeft ook al grift 56 gehaald. Ik probeerde gister diablo 3 op te starten maar 9/10 keren startte hij battle.net niet op en daarna deed hij moeilijk bij authentication.... nog niets gespeeld dus

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

D-Day vandaag, jammer dat ik vandaag niet kan playen :mad:

Morgen ga ik echt van een uur of 11 in de ochtend tot ik naar me nest ga playen, die wiz gelijk naar 70 trappen, met hopelijk gelijk een paar (goede) legends :)

mooi dan kan jij mij boosten naar 70 :) ik kan ook pas zaterdag middag spelen :mad: strongman training zaterdagdagmorgen en voormiddag

• #1.890
Ik ben er vandaag waarschijnlijk ook niet bij, hoe leuk diablo 3 ook is, ik laat er zomers weer niet voor liggen.

Morgen ben ik er wel.

---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 09:58 ----------

barb heeft ook al grift 56 gehaald. Ik probeerde gister diablo 3 op te starten maar 9/10 keren startte hij battle.net niet op en daarna deed hij moeilijk bij authentication.... nog niets gespeeld dus

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

mooi dan kan jij mij boosten naar 70 :) ik kan ook pas zaterdag middag spelen :mad: strongman training zaterdagdagmorgen en voormiddag

Barb staat hier nog op 55. Alleen DH en wiz hebben 56 behaald, maarja ook maar 1 van hen. Barb cleared de grifts gemiddeld wel het snelst.

barb heeft ook al grift 56 gehaald.

ik kan ook pas zaterdag middag spelen :mad: strongman training zaterdagdagmorgen en voormiddag

Barb heeft nog geen 56 gehaald, alleen DH en Wiz.
Maar dat ene leveltje zal ook wel gehaald worden snel.
Crusader hangt nu wel eenzaam onderin en is ook door de WD ingehaald.

En ik laat morgen mijn event training schieten, moet 1 keertje wel kunnen vind ik :)

Ik ben er vandaag waarschijnlijk ook niet bij, hoe leuk diablo 3 ook is, ik laat er zomers weer niet voor liggen.

Morgen ben ik er wel.

---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 09:58 ----------

Barb staat hier nog op 55. Alleen DH en wiz hebben 56 behaald, maarja ook maar 1 van hen. Barb cleared de grifts gemiddeld wel het snelst.

http://us.battle.net/d3/en/rankings/season/2/rift-barbarian

klankster had grift 56 seasonal al gehaald met een tijd van 12 minuut nog wat

Laatst bewerkt:
ow ik dacht dat ik gewoon europa zat te kijken :P maar het kan dus blijkbaar wel met barb 56 voltooien :)

Ja, maar dat was ook nog voor de patch, dus moet nu helemaal wel goedkomen.
Denk alleen niet dat het erg snel gaat gebeuren omdat iedereen weer een nieuwe seasonal char begonnen is of gaat beginnen.
Terwijl er voor elke class maar 1 extra item is, en dit seizoen ook nog een paar items voor all classes geloof ik, maar niet veel.

Wizard item is wel weer leuk overigens vind ik, zeker voor de build die ik voor ogen heb.

Ja, maar dat was ook nog voor de patch, dus moet nu helemaal wel goedkomen.
Denk alleen niet dat het erg snel gaat gebeuren omdat iedereen weer een nieuwe seasonal char begonnen is of gaat beginnen.
Terwijl er voor elke class maar 1 extra item is, en dit seizoen ook nog een paar items voor all classes geloof ik, maar niet veel.

Wizard item is wel weer leuk overigens vind ik, zeker voor de build die ik voor ogen heb.

die meteor boots zijn idd wel echt cewl!

Vind de keuze nog steeds moeilijk:(

die meteor boots zijn idd wel echt cewl!

Boots zijn niet seasonal, die hadden de meeste serieuze gasten woensdag al te pakken direct na de patch :p

Er zijn ook nieuwe bracers, die bedoelde ik, en zijn leuk te combineren met de magnum opus set, waar ik zo'n harde plasser van krijg :)

eerste reactie bepaalt welke class ik ga spelen, behalve witch doctor

Terug
Naar boven